  • 21. Data: 2018-01-16 13:30:21
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-16 o 11:22, p...@g...com pisze:
    > --No i będą się włóczyć po sądach, bo nie potrafił nie siedzieć na dupie, myśląc że
    kamerka jest cudownym środkiem na własne błędy?

    > raczej na cudze :-) gdyby najechal przy normalnym hamowaniu np pieszy czy swiatla
    to bylby jego blad a tu mamy ewidentny fail taksówkarza

    Dopiero w sądzie byś się przekonał, czyj był fail.
    Standardowo za walnięcie w d..ę mandat dostaje ten co przywalił.
    Dlaczego? Nie dlatego, że poprzednik nie miał powodu do hamowania, tylko
    dlatego, że przywalający nie dochował obowiązku polegającego na maniu
    takiego odstępu za poprzednikiem, żeby zawsze móc wyhamować bez przywalania.

  • 22. Data: 2018-01-16 13:30:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.01.2018 o 11:12, Poldek pisze:

    > Jechanie na zderzaku również jest błędem. Należy zawsze trzymać
    > odległość od poprzedzającego samochodu, która pozwala na nie
    > doprowadzenie do kolizji w przypadku jego nagłego chamowania :-)

    Chamowania celowo?

    Przecież nie jedzie na dupie. Tak na oko trzyma 1,5 sekundy odstępu,
    czyli nieco poniżej zalecanego i więcej niż "polska norma". No i
    zachował, bo przecież wyhamował. Jedyną osoba na tym filmie, która
    popełniła wykroczenie jest taksiarz, a czepianie się (nawet moralne)
    nagrywającego jest bardzo mocno na siłę.

    Pytanie, czy ten taksiarz rzeczywiście się nie kropnął i nie heblował,
    bo źle pojechał, a potem jak wyszedł i zobaczył, ze wszystko ok, to
    podniósł kciuk w geście uznania i przeprosin. Ale to równie naciągane
    jak teoria o siedzenia n dupie;)

    Shrek

  • 23. Data: 2018-01-16 13:31:16
    Od: p...@g...com

    -- Mów mi jeszcze -- ja od ponad 7 lat z kamerą jeżdżę. Miałem ją jak jeszcze
    typowych rejestratorów trasy nie było rozpowszechnionych (były zalążki typu
    eeye, tylko kosztowało to wtedy abstrakcyjne pieniądze), a domontowałem
    sobie sam kamerę CCTV do mojego CarPC. :P

    Cena Czyni Cuda
    stowke jest w stanie wydac prawie kazdy, ze znajomych wiekszosc ma, ostatnio kolege
    zepchnela do rowu karetka (wynioslo ich w zakrecie na czolowke) wiec stwierdzil ze
    zainwestuje

  • 24. Data: 2018-01-16 13:32:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2018-01-16 o 12:17, Myjk pisze:

    >Jeździsz jeszcze bliżej - ja się zapytam, w jakim celu, dlaczego, po
    >co i co ci to daje? Poza tym, że satysfakcję z łamania przepisów PoRD
    >oraz świadomość, że dopóty dzban wodę nosi, dopóty się ucho nie
    >urwie - ktoś

    A ty ile trzymasz ? 100m po miescie to tez przesada :-)

    >przed tobą nagle zahamuje z takiego czy innego powodu, słusznie, czy
    >niesłusznie, będzie chciał naciągnąć na odszkodowanie, albo nie
    >będzie chciał i ty mu przywalisz w dupę i w jakim celu? Uprzejmie
    >proszę o odpowiedź.

    Ale widziesz - jak nieslusznie naciagnac, to tu jest kamera :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-01-16 13:33:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-16 o 11:25, p...@g...com pisze:
    > --A jak jeszcze policjantom brakuje do statystyk i postanowia mu dorzucic
    wyludzenie odszkodowania ...

    > w google ta kompania ma kiepskie opinie 2,2 na 5 a po takim wyczynie na bank beda
    mieli na nich oko, pewnie juz do niego koledzy dzwonia z gratulacjami :-)

    Opublikowałeś w internecie oczerniające nagranie z numerem
    rejestracyjnym i identyfikacją korporacji. Zastanów się, czy gdyby im
    się chciało się z tobą sądzić, to byś jeszcze nie oberwał za
    nieuzasadnione szkalowanie.

  • 26. Data: 2018-01-16 13:35:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >rejestracyjnym i identyfikacją korporacji. Zastanów się, czy gdyby im
    >się chciało się z tobą sądzić, to byś jeszcze nie oberwał za

    Nieuzasadnione ?
    A co tu szkalowac, wszystko widac na filmie.
    Korporacji pozostaje przeprosic za zachowanie czlonka na drodze :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-01-16 13:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >ostatnio kolege zepchnela do rowu karetka (wynioslo ich w zakrecie na
    >czolowke) wiec stwierdzil ze zainwestuje

    Wbrew tym wszystkim filmom na YT to jade sobie przez kraj i jakos nic
    takiego mi sie nie przytrafia.
    Ot, ostatni powrot z trasy - tylko jeden niecierpliwy ryzykownie
    wyprzedza, i oczywiscie z Warszawy :-)
    I oczywiscie widziany od tylu.

    I niespecjalnie chce mi sie kolejny kabel zakladac.
    Ale istotnie - raz na 100 lat sie moze przydac i bedzie sobie czlowiek
    w brode plul, ze stowki pozałowal i kabelki mu sie nie podobaly :-)

    Nagrywac potrafi tez yanosik, ale tu potrzebna inwestycja wieksza - w
    znalezienie dobrego kabla zasilajacego USB :-)

    J.

  • 28. Data: 2018-01-16 13:42:11
    Od: p...@g...com

    --Opublikowałeś w internecie oczerniające nagranie z numerem rejestracyjnym i
    identyfikacją korporacji.

    ba teraz dzialam w warunkach recydywy :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=b0iVzSPWVKw

    --Zastanów się, czy gdyby im się chciało się z tobą sądzić, to byś jeszcze nie
    oberwał za nieuzasadnione szkalowanie.

    wow i te wszystkie negatywy w google to moja sprawka ? czy zasiegales ostatnio porady

  • 29. Data: 2018-01-16 13:43:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Chamowania celowo?

    >Przecież nie jedzie na dupie. Tak na oko trzyma 1,5 sekundy odstępu,
    >czyli nieco poniżej zalecanego i więcej niż "polska norma". No i
    >zachował, bo przecież wyhamował.

    Doszlo do kontaktu czy nie doszlo ?
    Bo jesli doszlo, to odstep za maly ... w stosunku do stylu jazdy i
    koncentracji.
    A jesli nie doszlo ... taksiarz tak bardzo chcial zobaczyc to
    stukniecie w tyl ?

    J.

  • 30. Data: 2018-01-16 13:44:09
    Od: p...@g...com

    --Nieuzasadnione ? A co tu szkalowac, wszystko widac na filmie. Korporacji pozostaje
    przeprosic za zachowanie czlonka na drodze :-)

    maja strone na fejsie wiec moga sie bronic i przedstawic swoja wersje wydarzen :-)

    ps juz 28 tys odslon i rosnie