  • 11. Data: 2016-12-07 13:00:48
    Temat: Re: Karta SD 64GB - do rejestratora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Kingstona.
    > Nie działają karty SanDiska ....

    A samsung 64 evo+?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 12. Data: 2016-12-07 18:17:50
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 07.12.2016 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > A samsung 64 evo+?

    Działa ale uważaj na podróbki. Kingston o ile pamiętam tańszy i spisuje
    się dobrze.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2016-12-07 20:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris x...@x...xxx ...

    > Działa ale uważaj na podróbki. Kingston o ile pamiętam tańszy i spisuje
    > się dobrze.

    Sprawdzałem na ceneo - ceny podobne w granicach 75zł.
    Dzięki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 14. Data: 2016-12-07 20:21:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    'Class' raczej mniej ważne, niż UHC I/II ?

    Tak z ciekawości:
    Na jaki format plików rejestrator formatuje kartę 64GB?

    -----

  • 15. Data: 2016-12-07 23:25:45
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > Tak z ciekawości:
    > Na jaki format plików rejestrator formatuje kartę 64GB?

    Formatuj na komputerze na FAT32

  • 16. Data: 2016-12-08 18:16:44
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wręcz fantastyczny format dla karty SDXC 64GB.
    Udało Ci się???

    -----

  • 17. Data: 2016-12-08 19:44:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    > Wręcz fantastyczny format dla karty SDXC 64GB.
    > Udało Ci się???

    Czemu miało się nie udać? To jest zalecany format dla rejestratora.

  • 18. Data: 2016-12-08 19:47:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    .0.0.1...
    > Sprawdzałem na ceneo - ceny podobne w granicach 75zł.
    > Dzięki.

    http://www.wideorejestratory24.info/2014/10/formatow
    anie-kart-microsdxc-64gb-do-fat32-dla-kamer-dod.html
    http://autowrzuta.pl/showthread.php?tid=6057

  • 19. Data: 2018-01-31 21:45:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-12-06 o 10:14, Chris pisze:

    > Kingstona.
    > Nie działają karty SanDiska ....

    Od 2 lat mam w G1WH SanDiska. Kupiłem w sklepie z owadem w kropki. Na
    razie działa bez zarzutu.

  • 20. Data: 2018-02-01 00:09:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Poldek pisze tak:

    > Od 2 lat mam w G1WH SanDiska. Kupiłem w sklepie z owadem w kropki.
    > Na razie działa bez zarzutu.

    Ale 64GB? Bo mi żadna 64GB nie działa.

    --
    Piotrek