  • 1. Data: 2014-10-25 09:04:58
    Temat: Laptop z IPS
    Od: fifak <f...@o...pl>

    Czy coś się zmieniło w temacie tanich laptopów do neta z ips?

    czy dalej trzeba trzy klocki wydać na 15" laptop z IPS?

    Procesor może być nawet pentium albo tanie i3
    dysk przydał by się SSD ale zwykły tez może być

    tylko jak najtańszy z matrycą ~~15" IPS

    nie trawię TN w laptopach

  • 2. Data: 2014-10-25 16:46:33
    Temat: Re: Laptop z IPS
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    fifak napisa?(a):

    > Czy coś się zmieniło w temacie tanich laptopów do neta z ips?

    Tanich laptopow z IPS nigdy nie bylo i to sie nie zmienilo.

    > czy dalej trzeba trzy klocki wydać na 15" laptop z IPS?

    Tak.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2014-10-25 18:16:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-10-25 o 16:46, januszek pisze:

    To zawężam wymagania. Żeby chociaż miał matową matrycę :-)

  • 4. Data: 2014-10-25 18:51:00
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-10-25 16:46, januszek pisze:
    > fifak napisa?(a):

    > Tanich laptopow z IPS nigdy nie bylo i to sie nie zmienilo.

    > Tak.
    >
    > j.

    nie jest źle:

    http://allegro.pl/czerwony-laptop-toshiba-l50-fullhd
    -ips-i3-4gb-w8-1-i4718408003.html

  • 5. Data: 2014-10-26 14:00:34
    Od: ApostatA <n...@w...pl>

    W dniu 2014-10-25 o 18:16, z pisze:
    > W dniu 2014-10-25 o 16:46, januszek pisze:
    >

    > To zawężam wymagania. Żeby chociaż miał matową matrycę :-)

    szukaj ofertę Karen na allegro, sprzedają tam Lenovo w jakis nietypowych
    konfiguracjach (a w tej samej cenie co konkurencja): pełny win8, matowe
    ekrany, dyski hybrydowe albo SSD. Np:
    http://allegro.pl/laptop-lenovo-b5400-pentium-3550m-
    4gb-ssd128-win8-i4699678394.html

    --
    "...tylko ludzie ku..."

  • 6. Data: 2014-10-26 21:33:26
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    ApostatA wrote:

    > szukaj ofertę Karen na allegro, sprzedają tam Lenovo w jakis nietypowych
    > konfiguracjach (a w tej samej cenie co konkurencja): pełny win8, matowe
> [...]

    Fajny laptop w tanich pieniądzach, tylko co zrobić z LAN 100 Mbit?

  • 7. Data: 2014-10-27 11:49:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Oct 2014, fifak wrote:

    > nie jest źle:
    >
    > http://allegro.pl/czerwony-laptop-toshiba-l50-fullhd
    -ips-i3-4gb-w8-1-i4718408003.html

    ...fifak o "niebłyszczeniu" przypomniał sobie dopiero później ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2014-10-27 14:54:48
    Od: fifak <f...@o...pl>

    > ...fifak o "niebłyszczeniu" przypomniał sobie dopiero później ;)

    znaczy nic nie zapomniałem bo jak najbardziej wolę błyszczącą matrycę,
    miałem monitor z błyszczącą matrycą i tęsknię za nim (GATEWAY FHD2400)

  • 9. Data: 2014-10-27 21:23:23
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 26/10/2014 20:33, Poldek wrote:

    4gb-ssd128-win8-i4699678394.html

    > Fajny laptop w tanich pieniądzach, tylko co zrobić z LAN 100 Mbit?

    Sieciowka na USB3. Ja w domowym laptopie mam tylko WIFI i jakos zyje ;-)

    --
    Pozdr

  • 10. Data: 2014-10-28 11:25:59
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 14:54:48 +0100, fifak napisał(a):

    > znaczy nic nie zapomniałem bo jak najbardziej wolę błyszczącą matrycę,
    > miałem monitor z błyszczącą matrycą i tęsknię za nim (GATEWAY FHD2400)

    Można Cię dotknąć?
    /me cierpiący katusze za każdym razem, jak ma do iMaca siąść...

    [ Życie jest zbyt cięzkie, by przykładać do niego wagę. (S.J. Lec) ]