  • 11. Data: 2020-03-22 23:19:31
    Temat: Re: Kilka zdań o tym jak jest
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 23:04:08 +0100, collie napisał(a):
    > "Marek Migalski (znany skądinąd), gdy na świecie rozszalała się epidemia
    > koronawirusa, napisał w sieci: "Moja reakcja na zamknięcie Polski jest
    > natychmiastowa. Wylatuję nim odbiorą nam paszporty. Wolę odbywać kwarantannę
    > na Kanarach lub Seszelach, niż w Nędzy czy w Katowicach". Jak napisał, tak
    > zrobił i poleciał na Teneryfę."

    Bo ta wladza nic nie umie, jak Jaruzelski oglosil 13-go kwarantanne,
    to nikt nie wylecial :-)

    Pomysl moze i dobry, ale:
    -trzeba zdazyc,
    -trzeba miec pieniadze ... choc tam chyba wlasnie spore rabaty,

    -inne kraje musza wpuscic, a to juz nie jest takie pewne,

    -na Teneryfe zamkneli, juz chyba niejeden, hotel wraz z turystami.
    to nie wiem gdzie lepiej - w Katowicach czy w jednym pokoju ...
    i bez basenu ...

    https://www.o2.pl/artykul/koronawirus-zatrzymali-tur
    ystke-inni-bili-brawo-z-balkonow-nagranie-z-teneryfy
    -6490241790252673a

    J.

  • 12. Data: 2020-03-22 23:33:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.03.2020 o 23:19, J.F. pisze:

    > Pomysl moze i dobry, ale:
    > -trzeba zdazyc,

    Zdążyć przed Panem Bogiem...

  • 13. Data: 2020-03-22 23:34:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Bo ta wladza nic nie umie, jak Jaruzelski oglosil 13-go kwarantanne,
    > to nikt nie wylecial :-)
    >
    > Pomysl moze i dobry, ale:

    Nie tak może.
    Jak mój pracodawca ogłosi zawieszenie pracy, nawet zdalnej (np. z braku
    zamówień), to tak właśnie zrobię z dnia na dzień.

  • 14. Data: 2020-03-22 23:51:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 21:06:25 +0100, collie napisał(a):
    > "Po śmierci 45-letniego pacjenta, mieszkańca Głogowa, który zmarł czekając na
    > testy podczas kwarantanny domowej, starosta Jarosław Dudkowiak zaapelował:
    >
    > - Nie oszukujcie i nie okłamujcie ludzi. Róbcie testy. To najważniejszy apel do
    > rządzących! Najsmutniejsze jest to, że ta osoba czekała na testy. Wzywam ministra,
    > aby te testy były, aby nie okłamywać społeczeństwa. Osoby w kwarantannach mają
    > problem z wykonaniem testów - wygarnął samorządowiec rządzącym.

    Ale pan starosta jest z PO :-)

    > Sanepidy, nie tylko głogowski, zgłaszają zapotrzebowanie na testy, a tych testów
    > te osoby nie mają. Jeżeli osoby, które podejrzewają u siebie koronawirusa, które
    > poczują się źle, osobiście nie pojadą do szpitala zakaźnego, czas oczekiwania na
    > testy to kilka dni!

    te obecne testy nie sa PCR ?
    Co z natury - trwa, i mozliwe do sprawdzenia tylko w laboratorium.'

    A wczesniej na co ?

    J.

  • 15. Data: 2020-03-23 00:25:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2020 23:34:29 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Nie tak może.
    > Jak mój pracodawca ogłosi zawieszenie pracy, nawet zdalnej (np. z braku
    > zamówień), to tak właśnie zrobię z dnia na dzień.

    Ale czy dasz rade wyjechac ... i wjechac do innego kraju ... i nie
    trafic tam na kwarantanne ... i czy nie bedze tam gorzej niz u nas :-)

    J.

  • 16. Data: 2020-03-23 07:18:24
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 00:25, J.F. pisze:

    > Ale czy dasz rade wyjechac ... i wjechac do innego kraju ...

    Loty sobie sprawdzę najpierw.

    > i nie
    > trafic tam na kwarantanne ... i czy nie bedze tam gorzej niz u nas :-)

    Gorzej nie będzie, bo będzie cieplej, przyjemniej i widoki ładniejsze.

  • 17. Data: 2020-03-23 10:19:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Loty sobie sprawdzę najpierw.

    To ciemnosc zobaczysz.
    Moze z Berlina ... ale czy Cie wpuszcza ?

    Jacht pelnomorski bylo kupic :-)
    Mozna pozyczyc, ale trzeba papiery miec.

    A i to nie wiadomo czy wypuszcza :-)

    >Gorzej nie będzie, bo będzie cieplej,

    Doloz do pieca :-)

    >przyjemniej i widoki ładniejsze.

    Na jeden hotelowy basen ... zamkniety :-)

    J.

  • 18. Data: 2020-03-23 10:35:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 10:19, J.F. pisze:

    > To ciemnosc zobaczysz.
    > Moze z Berlina ...

    Dokładnie o tym myślałem.

    >ale czy Cie wpuszcza ?

    A co, zamknęli granice?

    > Jacht pelnomorski bylo kupic :-)
    > Mozna pozyczyc, ale trzeba papiery miec.
    >
    > A i to nie wiadomo czy wypuszcza  :-)

    > Doloz do pieca :-)

    Pisałem o spacerach na zewnątrz.

    > Na jeden hotelowy basen ... zamkniety :-)

    Widok możan zarezerwować, mi wystarczy na morze i wulkan. ;-)

  • 19. Data: 2020-03-23 10:45:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dokładnie o tym myślałem.

    >A co, zamknęli granice?

    W kazdej chwili moga :-)
    Spakowany jestes, samochod naladowany, byle do granicy :-)

    >Pisałem o spacerach na zewnątrz.

    Nie wypuszcza z hotelu :-)

    >Widok możan zarezerwować, mi wystarczy na morze i wulkan. ;-)

    Eee ... najblizszy wulkan we Wloszech :-)

    A jak wybuchnie ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2020-03-23 10:48:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-03-2020 o 10:45, J.F. pisze:

    > Eee ... najblizszy wulkan we Wloszech :-)

    Nieprawda, w Czechach.

    Ale mówiliśmy konkretnie o Kanarach - tam jest ich wystarczająco.