  • 11. Data: 2009-04-06 07:16:33
    Temat: Re: Kłopot z odtwarzaniem płyt cd-rom.
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-04-06 01:54, Użytkownik animka napisał:

    > Oby Tobie nic się nie zepsuło i żebyś potem nie zadawał niemądrych pytań.

    Zanieś dziadostwo do serwisu i pan wymieni ci napęd na sprawny,
    lub poinformuje że bardziej opłacalne będzie kupno nowej wieży.
    Domowe sposoby zachowaj na grypę i niechcianą ciążę.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-04-06 08:08:54
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 5 Kwi, 22:39, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Odtwarzacz płyt kompaktowych w mini wieży zaczął mi dzisiaj szwankować.
    > Przy odtwarzaniu mp3 a nawet nie mp3 co jakiś czas zatrzymuje się na
    > chwilę albo przeskakuje na koniec płyty, tzn na koniec ostatniej piosenki.
    > Wyczyścilam soczewkę wacikeim ze spirytusem, czyściej gra, ale w sumie
    > jest tak jak było. Gwarancja mi się skończyla pół roku temu. Jest jakiś
    > sposób domowy na to uszkodzenie?
    >
    > --
    > animka

    NTG. To grupa sprzetowa o PC-tach a nie o miniwiezach.

  • 13. Data: 2009-04-06 11:23:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "kazio101" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > NTG. To grupa sprzetowa o PC-tach a nie o miniwiezach.

    Biorąc pod uwagę, że teraz to w większości sprzętu elektronicznego to jest
    jakby mały PCet (procesor, pamięć, napęd CD lub DVD) to można mini wieżę
    podciągnąć pod tą kategorię. ;-)

  • 14. Data: 2009-04-06 12:21:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    nom pisze:
    > Soczewki lasera nie czyści się spirytusem, gdyś jest ona plastikowa a
    > spirytus matowi plastiki. :-)

    Prawdziwy nie matowi. Salicylowy matowi.
    Prawdziwym przeczyszczam też szybkę telefonu SE.

    > Ja do tego używam albo sprężonego powietrza, albo lepiej izopropanolu.

    Masz rację, ale nie miałam nic innego pod ręką.

    Dziwne jest to, że przy odtwarzaniu nagle coś pyknęło i teraz już gra
    normalnie, ślicznie, czyściutko.
    Chyba jakiś cud się zdarzył :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-04-06 12:24:30
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    RadoslawF pisze:

    > Zanieś dziadostwo do serwisu i pan wymieni ci napęd na sprawny,
    > lub poinformuje że bardziej opłacalne będzie kupno nowej wieży.

    Philips to nie dziadostwo. U mnie wszystek sprzęt w domu to Philips
    (łącznie z odkurzaczem).

    Już odtwarza poprawnie :P

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-04-06 12:25:54
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    nom pisze:
> [...]
    > jakby mały PCet (procesor, pamięć, napęd CD lub DVD) to można mini wieżę

    Tak. Prawda.
    Tym bardziej, że wieża odtwarza mp3 z płytek cd-rom i podobnych.

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-04-06 14:03:15
    Od: "cites" <o...@f...cy>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Prawda.
    > Tym bardziej, że wieża odtwarza mp3 z płytek cd-rom i podobnych.

    Mój transmiter w aucie odtwarzający MP3 i wyposarzony w USB też się właśnie
    zepsuł - też ma pisać tutaj?!
    Niestety - zapełniasz KF'a - w końcu równouprawnienie mamy...
    --
    Jacek S.

  • 18. Data: 2009-04-06 14:28:23
    Od: "G Nowak" <g...@g...usun.kom.zostaw.com>

    Z calym szacunkiem ale Philips wiecej ma wpolnego z odkurzaczem niz
    dzwiekiem.

    --
    pozdr

  • 19. Data: 2009-04-06 14:38:51
    Od: venioo <v...@p...fm>

    animka pisze:

    > Philips to nie dziadostwo.

    tutaj bym polemizowal...

    --
    venioo
    Q6600 + 8GB DDR2 + 9800gt 1GB + 500GB Samsung

  • 20. Data: 2009-04-06 14:58:37
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    animka wrote:
    > Philips to nie dziadostwo.

    Niewykluczone, że z philipsa jest tam jedynie logo. :) Poza tym oni i tak
    ładują tam często cudze napędy, np. sony (a te są badziewne).

    > Już odtwarza poprawnie :P

    Poodtwarza i znów przestanie. :) Generalnie lasery nie lubią ciepła. Gdy
    są zużyte, można lekko zwiększyć ich moc i znów trochę podziałają. Ale
    sama tego nie rób. Możliwe też, że w wyniku działania np. dymu
    papierosowego zmatowiały wewnętrzne elementy optyczne napędu. Norma, nic z
    tym nie zrobisz poza wymianą lasera/wieży.

    k,