  • 11. Data: 2019-02-16 14:45:21
    Temat: Re: Klucz elektryczny do odkręcania kół - polecicie?
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-02-16 09:06, Mateusz Viste wrote:
    [...]
    > Nie kombinuj tylko kup klucz z długim (teleskopowym) ramieniem.
    Parę lat temu ukręciłem oryginalny oplowski klucz (rurka!!!), więc
    kupiłem sobie coś takiego:
    https://allegro.pl/oferta/serwisowy-klucz-do-kol-tel
    eskopowy-17-19-21-23-grm-7811745586.
    I po raz kolejny okazało się, że ,,dostajesz to, za co płacisz". :-) Przy
    odkręcaniu, a w zasadzie zruszaniu, trzeciej śruby rączka ułamała mi się
    w miejscu, gdzie jest kulka blokująca nasadkę. :-) Cudów nie
    oczekiwałem, ale spodziewałem się, że nasadka szybko się wyrobi, czy
    wręcz pęknie, a nie że rączka się uwali. To kolejny przykład na to, że
    nawet tak prostą rzecz chińczyk potrafi spierdolić. :-) Klucz naprawiłem
    poprzez zeszlifowanie trochę rączki i przyspawanie nasadki. Póki co
    działa. :-)

  • 12. Data: 2019-02-16 15:02:31
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 16.02.2019 o 14:45, JDX pisze:
> [...]
    > nawet tak prostą rzecz chińczyk potrafi spierdolić. :-) Klucz naprawiłem
    > poprzez zeszlifowanie trochę rączki i przyspawanie nasadki. Póki co

    dobry do zruszenia i później szybkiego kręcenia jest krzyżak

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 13. Data: 2019-02-16 15:30:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-16 o 14:45, JDX pisze:
> [...]
    > nawet tak prostą rzecz chińczyk potrafi spierdolić. :-) Klucz naprawiłem
    > poprzez zeszlifowanie trochę rączki i przyspawanie nasadki. Póki co

    Mam taki od kilku lat. Albo i dłużej. Ciągle działa, ale chciałem sobie
    ułatwić życie.

    --
    MN

  • 14. Data: 2019-02-16 15:33:29
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-02-16 o 15:30, Marcin N pisze:
    eskopowy-17-19-21-23-grm-7811745586.

    > Mam taki od kilku lat. Albo i dłużej. Ciągle działa, ale chciałem sobie
    > ułatwić życie.

    A gdyby tak zastosować jakiś podnośnik, który unosi trochę całą jedną
    stronę samochodu a nie tylko jedno koło. Są takie?

    --
    MN

  • 15. Data: 2019-02-16 15:42:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 15:02, tck pisze:

    eskopowy-17-19-21-23-grm-7811745586.

    > dobry do zruszenia i później szybkiego kręcenia jest krzyżak

    Do szybkiego kręcenia jak najbardziej, do zruszenia nie.
    Dla wszystkich poza miłośnikami siłowni do zruszenia najlepiej
    i najtaniej sprawdzi się metalowa rurka dołożona do oryginalnego
    klucza.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2019-02-16 15:45:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 15:33, Marcin N pisze:

    eskopowy-17-19-21-23-grm-7811745586.

    > A gdyby tak zastosować jakiś podnośnik, który unosi trochę całą jedną
    > stronę samochodu a nie tylko jedno koło. Są takie?

    Są. Praktycznie nada się każdy hydrauliczny i każdy trapez.
    Pytanie czy twój samochód ma odpowiednio dobrany punkt gdzie ten
    podnośnik podstawisz.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2019-02-16 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Nie kombinuj tylko kup klucz z długim (teleskopowym) ramieniem. Kół
    > nie można zakręcać za mocno, a przy udarowym nie będziesz miał
    > żadnego wyczucia umiaru.

    Te klucze elektryczne które sa za 100-200zł to pewnie i tak bedzie musiał
    dokrecic z reki kluczem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 18. Data: 2019-02-16 16:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Dla wszystkich poza miłośnikami siłowni do zruszenia najlepiej
    > i najtaniej sprawdzi się metalowa rurka dołożona do oryginalnego

    Bo do krzyzaka trzeba miec metrową rurke :)
    Moze sie w aucie przydac nie tylko do odkrecania kół.
    Ja sie bez czegos takiego w trase nie ruszam, lezy sobie gdzies w kazdym
    samochodzie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "W demokracji wolno głupcom głosować,

  • 19. Data: 2019-02-16 17:28:48
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 16 Feb 2019 14:45:21 +0100, JDX wrote:
> [...]
    > odkręcaniu, a w zasadzie zruszaniu, trzeciej śruby rączka ułamała mi się
    > w miejscu, gdzie jest kulka blokująca nasadkę. :-)

    Mam identyczny (z wyglądu przynajmniej), tyle że mój kosztował 5x tyle.
    Od wielu lat z niego korzystam bez żadnego problemu.

    Mateusz

  • 20. Data: 2019-02-17 01:06:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-16 o 16:59, Budzik pisze:

    > Bo do krzyzaka trzeba miec metrową rurke :)
    > Moze sie w aucie przydac nie tylko do odkrecania kół.
    > Ja sie bez czegos takiego w trase nie ruszam, lezy sobie gdzies w kazdym
    > samochodzie.

    Problem z tym że do krzyżaka potrzebna jest gruba rura, do
    oryginalnego klucza za dwa razy cieńsza.