  • 91. Data: 2010-10-10 15:13:05
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > To nie były żadne argumenty.

    Dobrze podsumowałeś swoje bredzenie. :-)

    --
    ignorance is bliss

  • 92. Data: 2010-10-10 15:14:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Cavallino

    > Niestety.
    > Jako że znając Ciebie, będziesz tak pyszczył w nieskończoność - więc
    > EOD.

    Leć zająć sobie miejsce w myjni na wieczór i w sklepie poblokuj wszystkie
    kasy pustymi koszykami z podpisem "Cavallino".

    --
    ignorance is bliss

  • 93. Data: 2010-10-10 15:18:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Dobrze podsumowałeś moje bredzenie.

    Wiem.

  • 94. Data: 2010-10-10 15:21:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Cavallino pisze:

    > Wiem.

    Trzeba byc prawdziwą łajzą żeby taki numer z cytatem odwalić...
    Ale czego wymagac od buraka co nawet na stacji paliw nie umie sie zachowac?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 95. Data: 2010-10-10 15:23:15
    Od: Excite <n...@n...pl>

    W dniu 10.10.2010 15:14, to pisze:
    > Leć zająć sobie miejsce w myjni na wieczór i w sklepie poblokuj wszystkie
    > kasy pustymi koszykami z podpisem "Cavallino".

    Hehe... kiedyś na osiedlu widziałem faceta co stojąc na miejscu
    parkingowym blokował je dla żony która miała tam przyjechać za kilka
    minut. W innym mieście na jezdni przy chodniku były miejsca parkingowe,
    pewna pani razem ze swoimi dziećmi rozstawili się na takim miejscu bo
    jej mąż za niedługo przyjedzie. Jak próbowałem parkować to dzieciaki
    uciekły ale babka kazała im wejść z powrotem na jezdnie bo tatuś nie
    będzie miał gdzie zaparkować. Odpuściłem... W każdym razie ludzie mają
    zdrowo nawalone we łbach a egoizm to epidemia w obecnym społeczeństwie.

  • 96. Data: 2010-10-10 15:26:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    >W każdym razie ludzie mają zdrowo nawalone we łbach a egoizm to epidemia w
    >obecnym społeczeństwie.

    Dokładnie
    Potem taki egoista myśli, że ktoś inny mając pustą myjnię będzie się
    zastanawiał co tu zrobić, żeby panu egoście, który może podjechać za kilka
    minut było wygodniej.
    A wręcz że ktoś ma obowiązek się nad tym zastanawiać.

    ROTFL !!!!!

  • 97. Data: 2010-10-10 15:28:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > kilka minut było wygodniej.
    > A wręcz że ktoś ma obowiązek się nad tym zastanawiać.

    ROTFL to z ciebie jelopku,bo to ty jestes ow "mamusia z dzieciakami" co
    blokuje miejsce.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 98. Data: 2010-10-10 15:45:56
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-10 12:49, MadMan pisze:

    > Sądzę że ludzie nie potrafią czytać. Nieraz stałem w markecie w kolejce
    > do kasy "do 10 artykułów" za rodzinką która miała ich paręnaście.
    > Zrozumiałbym jakby to było np. 10 kilo cukru i 4 paczki chipsów, ale tam
    > było paręnaście RÓŻNYCH artykułów. Na uwagi moje i kasjerki klient
    > stwierdził że może pani skasować 10 na mnie, 10 na żonę, a resztę na
    > dziecko...

    Mo i powinna tak zrobić. Wsadzić mu 10 do jednej torby
    i kazać płacić. Najlepiej kartą. Potem następne i następne.
    Wiem, że to by wkurzyło tych z tyłu, ale myślę, że rodzinka
    już więcej razy by na krzywy ryj nie wchodziła.

    Połowa młotów na drogach myśli, że jak jest zwężenie
    z dwóch pasów do jednego i stoi znak zakaz wyprzedzania,
    to dotyczy tylko lewego pasa. Potem wychodzą takie "suwaki",
    że nikt nie chce wpuszczać. Za tym znakiem każdy powinien
    wjechać obok siebie.

    Przykładów można by mnożyć. Akurat jeśli chodzi o tą myjnie,
    to racja jest jak dupa ;) ...i z tą sytuacją powinien coś
    zrobić kierownik stacji/sieci.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 99. Data: 2010-10-10 16:09:39
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2010-10-09 12:33, DoQ pisze:
    > Przeciez jakbym mial czas na wlasnoreczne szorowanie samochodu to by mi
    > zwisalo 10min w jedna czy druga:)

    A czy gdzieś napisał, że własnoręczne? :>

    Ja jeździłem kiedyś do chłopaków z Mobila. Tosiek zawsze
    mordę na nich wydzierał, a Ci sobie dobrze radzili. Jak się
    trafił jakiś oszołom to Tosiek sam auto mył. Klimat świetny. :)

    Raz na jakiś czas jednak warto umyć auto w jakimś profesjonalnym
    zakładzie, gdzie mają dobry sprzęt i preparaty na asfalt, muchy, itp.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 100. Data: 2010-10-10 16:38:42
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 15:21:33 +0200, DoQ napisał(a):

    > Trzeba byc prawdziwą łajzą żeby taki numer z cytatem odwalić...

    A kim trzeba być żeby odwalić go kilka razy? Jak w tym wątku.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138