  • 191. Data: 2010-10-11 10:14:41
    Temat: Re: Kolejka na myjnie
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Masz rację - zabezpieczę się w ten sposób przed chcącymi zakupić kwitek
    > na myjnię, chętnymi na kawę, bułkę, lotto, czy inne pierdoły.

    Generalnie juz teraz robisz cos podobnego, z ta roznica ze blokujesz
    wjazd na myjnie zaparkowanym tam samochodem.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 192. Data: 2010-10-11 10:24:29
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 10:14, DoQ pisze:

    > Generalnie juz teraz robisz cos podobnego, z ta roznica ze blokujesz
    > wjazd na myjnie zaparkowanym tam samochodem.

    Nie imputuj mi rzeczy, których nie robię. W sumie idąc tropem Twoich
    pomysłów powinieneś się zabezpieczyć przed takimi utrudnieniami.
    Ja wiem, może jakieś bramki przed wjazdem na drogę prowadzącą do
    myjni...

  • 193. Data: 2010-10-11 10:46:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Nie imputuj mi rzeczy, których nie robię. W sumie idąc tropem Twoich

    Parkujesz samochod przed myjnia i dopiero wtedy zastanawiasz sie jak
    zrealizowac transakcje. W ostatecznosci idziesz do kasy i kupujesz kod,
    tak jak to jest w 99% przypadkow. Przeciez sam to napisales.

    > pomysłów powinieneś się zabezpieczyć przed takimi utrudnieniami.
    > Ja wiem, może jakieś bramki przed wjazdem na drogę prowadzącą do
    > myjni...

    ?? Przeciez kazda myjnia automatyczna ma brame wjazdowa.
    Jaka to bedzie roznica jak przesuną ją przed podjazd, skoro i tak
    zrobisz to samo tj. zaparkujesz przed nia i pojdziesz szukac kodów.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 194. Data: 2010-10-11 11:13:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Tak Ci wyszło? Ciekawe, przecież to nie ja narzekałem :)

    Przeciez sam pisales że nigdy nie masz pewności jaka jest forma
    realizacji transakcji mimo iż na prawie każdej stacji paliw z
    automatyczną myjnią wisi jak wół cennik i kasjer daje do niej kod.

    > Skoro tak, to jaki problem? Ile czasu kosztuje więc zakup takiego
    > kuponu? (o ile oczywiście mycie jest uruchamiane czymś takim)
    > Owszem.

    Jak widać nie do końca takie proste, bo narazie jesteś za opcją zupełnie
    odwrotną - wjeżdzasz na myjnie a dopiero później idziesz do kasy po kod.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 195. Data: 2010-10-11 11:30:36
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 11:13, DoQ pisze:
    (...)
    > Przeciez sam pisales że nigdy nie masz pewności jaka jest forma
    > realizacji transakcji mimo iż na prawie każdej stacji paliw z
    > automatyczną myjnią wisi jak wół cennik i kasjer daje do niej kod.

    Nie wiem czy na prawie każdej, a do tego niekoniecznie muszę ten
    cennik widzieć wcześniej, skoro przyjeżdżam na myjnię, a nie na
    stację benzynową.

    > Jak widać nie do końca takie proste, bo narazie jesteś za opcją zupełnie
    > odwrotną - wjeżdzasz na myjnie a dopiero później idziesz do kasy po kod.

    Jak dla mnie to całkowicie naturalne zachowanie - staję w kolejce
    i chcę zapłacić za wykonanie usługi.

  • 196. Data: 2010-10-11 11:35:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Jak dla mnie to całkowicie naturalne zachowanie - staję w kolejce
    > i chcę zapłacić za wykonanie usługi.

    Ale musisz jednczesnie parkowac przed myjnia?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 197. Data: 2010-10-11 11:40:42
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 10:46, DoQ pisze:
    (...)
    > Parkujesz samochod przed myjnia i dopiero wtedy zastanawiasz sie jak
    > zrealizowac transakcje.

    Nie parkuję, tylko staję w kolejce. Jak jej nie ma, to jestem pierwszy.

    > W ostatecznosci idziesz do kasy i kupujesz kod,

    Nie w ostateczności, tylko w zależności od formy realizacji usługi
    w danym punkcie.

    > tak jak to jest w 99% przypadkow.

    Nieprawda. Zresztą jak pisałem wcześniej, że przyjechałem na myjnię,
    a nie tankować.

    > Przeciez sam to napisales.

    Jak widzisz napisałem jednak coś innego.

    > ?? Przeciez kazda myjnia automatyczna ma brame wjazdowa.

    No ma.

    > Jaka to bedzie roznica jak przesuną ją przed podjazd, skoro i tak
    > zrobisz to samo tj. zaparkujesz przed nia i pojdziesz szukac kodów.

    A kto pisał o przesuwaniu bramy wjazdowej? Pisałem o np. dodatkowym
    szlabanie przed drogą dojazdową do myjni, sprzed którego można
    odgonić namolnych klientów bez kodów - jak już wjedzie taki przed
    samą myjnię to ciężko się go pozbyć - samochody potrafiące samodzielnie
    się unosić widziałem ostatnio w "Powrocie do przyszłości".

  • 198. Data: 2010-10-11 11:44:35
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-10-11 11:35, DoQ pisze:

    > Ale musisz jednczesnie parkowac przed myjnia?

    Nie parkuję przed myjnią.

  • 199. Data: 2010-10-11 11:47:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nie parkuję przed myjnią.

    To co tam robi Twój samochód, skoro Ty stoisz w kolejce do kasy?

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 200. Data: 2010-10-11 11:50:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Nieprawda. Zresztą jak pisałem wcześniej, że przyjechałem na myjnię,
    > a nie tankować.

    Ja tez przyjechalem tylko na myjnie, mam kod w kieszeni - mam czekac na
    Ciebie az sie ogarniesz na stacji?

> [...]
    > samą myjnię to ciężko się go pozbyć - samochody potrafiące samodzielnie
    > się unosić widziałem ostatnio w "Powrocie do przyszłości".

    Aha, metody siłowe zamiast empatii i logicznego myślenia...

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com