  • 101. Data: 2020-02-24 19:10:36
    Temat: Re: Kolejna podwyżka opłat na A2
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w
    <news:3881168914$20200224171221@squadack.com>:

> [...]

    [...]

    > Czyli 305 w jedną stronę.

    No nie wiem ;P

    <cite>
    Oszczędność to 200zł (opłaty w obie strony) minus 50zł
    </cite>

    > Duże auto?

    No peugeot 305 to raczej mikrus na obecne czasy, ale drzwi droższe od całego
    maluch OIDP :)

    --
    'Tom N'

  • 102. Data: 2020-02-24 19:32:47
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Mateusz Viste w

    > Żeby zejść poniżej 7l w dieslu-osobówce nie potrzeba żadnego
    > "oszczędnego" silnika.

    I napisał prawdę objawioną, i przyszli do żłoba i mu z ręki jedli...

    > Każdy normalny pali mniej.

    Ale jakieś dowody masz?

    Ja to jestem prorokiem!
    Kolejny pisze o spalaniu, bez podania warunków tego spalania.

    > Dwuletni Duster 1.5 dCi
    > 110KM małżonki pali na co dzień konsekwentnie 5.0l ON na 100 km (wg.
    > wskazań komputera pokładowego, trasy wybitnie nie autostradowe).

    Ej, z dzieśięć lat temu pisałem, że mi benzyna 1.8, pięc litrów spaliła, bo
    się wybitnie nudziłem, i za wcześnie wstałem...

    > Po autostradzie waha się między 5.5 a 6, w zależności od tego kto prowadzi.

    No pięknie, ale nie o tym dyskusja Mateuszku, musisz jechać "na kropelce" to
    jezdżij...

    --
    'Tom N'

  • 103. Data: 2020-02-24 19:52:37
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Tom N n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Ale Bluzgi pisał ze 100 na godzine jedzie a nie z predkosciami wybitnie
    > niedopuszczalnymi...

    LOL

    <cite>
    No ok. Masz odcinek 100km i na autostradzie jedziesz 90-100kmh. Obok
    autostrady jedziesz 50kmh (średnio)
    </cite>

    Uważasz, że "średnio" dotyczy tylko "obok"?

    Może w końcu zrozumiesz dlaczego nazywam WAS dzieciakami, a ostatnio również
    IDIOTAMI!!!.
    --
    'Tom N'

  • 104. Data: 2020-02-24 20:21:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-02-24 o 12:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik LordBluzg(R) m...@p...onet.pl ...

    > No ale widzisz - to sa własnie te dodatkowe uwarunkowania które trzeba
    > uwzglednic.
    > Po pierwsze to ze jedziesz dla firmy wiec firma twoje koszty paliwa i a2
    > wrzuca sobie w koszty. Czyli na starcie ma koszt duzo nizszy niz to co
    > liczylem.

    Przecież rozmawiamy w temacie praca/pracodawca. Nie wpierdalaj mi tutaj
    spalania skutera i prywaty/dusigrosza.

    > Z drugiej strony musiałaby ci wiecej zapłacic (i to w przeliczeniu
    > nadgodzinowym czyli 150% lub 200%) plus składki zus itd.
    > Pomijam to ze pracownik ktory wyjezdza z domu o 7 a wraca o 22 moze sie
    > szybko znudzic taka praca.

    Ja jeżdżę na cały tydzień do Wawy...w delegację.

    > Chodz przyznaje ze wyjezdzajac z Poznania o 7 bardzo bym sie zdziwił
    > gdybys stracił poltorej godziny jadac do Konina "nie autostrada".
    > A juz tym bardziej na powrocie...

    Raz tak pojechałem bo był wypadek. Straciłem 3h.

    > Znów bardzo bym sie zdziwił gdybys az tyle przepalił.
    >
    > BTW jakim samochodem jezdzisz ze opłaca ci sie autostrada jechac 100
    > zamiast 140?

    T5. Ma ograniczenie przy 140km/h i źre 10l/100

    > Ostatnio jak jechałem oktavka 2.0 to przy predkosci 140 i to załadowana 5
    > osobami z bagazami paliła około 6 litrów ON.

    Ja jechałem BMW 2,5l z Poznania do Świnoujścia. Spaliła mi 7l benzyny.

    ...wracałem i dostała w pedały. Spaliła 15l/100km.

    Nie porównuj dusigroszowej czy maksymalnej jazdy. Na autostradzie, przy
    ekonomicznej jeździe silnik pali NAJMNIEJ. Jak zaczniesz objeżdżać i
    kombinować to zwyczajnie dostaniesz w plecy na czasie i paliwie.
    Praw fizyki nie zmienisz.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 105. Data: 2020-02-24 20:25:21
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Tom N n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Co za znafffca...

    Co za kiepski kłamca!!!

    > To była trasa Poznań Gdynia i z powrotem.

    <cite>
    BTW jakim samochodem jezdzisz ze opłaca ci sie autostrada jechac 100
    zamiast 140?
    </cite>

    Po [pierwsze pisał o średiej, po drugie znowu nie podałeś czasu i odległości
    przy przejzdzie...

    > Srednie spalanie 5,5. Takie wyszło z kompa i z tankowania - z takiego sie
    > rozliczylismy za koszty podrozy.

    Średnio 5.5 ze średnia prędkością 50km/h...

    Ech... Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tymI

    > To tyle w temacie twojej znajomosci mozliwości diesli...

    Dlaczego nie podałeś średniej prędkości przy tym średnim spalaniu?

    > A jeszcze tak mi sie przypomniało - kiedys jechałem yarisem 1,4 do
    > zakopanego - ztcp srednia około 4,5 litra wykreciłem.

    Podasz jeszcze timing? Pewnie nie, bo się okaże, że na lawecie było 3/4
    trasy...

    --
    'Tom N'

  • 107. Data: 2020-02-24 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > PrzecieĹź rozmawiamy w temacie praca/pracodawca. Nie wpierdalaj mi
    > tutaj spalania skutera i prywaty/dusigrosza.

    Rozmawiamy ogolnie o tym czy oplaca sie jezdzic autostrada.

    > Ja jeżdżę na cały tydzień do Wawy...w delegację.

    Ach, taki troche tirowiec ;-P

    > Raz tak pojechałem bo był wypadek. Straciłem 3h.

    Nie sadzisz ze mogło to być spowodowane tym zen ie tylko ty jechałes
    wtedy alternatywna droga?

    > T5. Ma ograniczenie przy 140km/h i Ĺşre 10l/100

    Ano w busach to tak jest ze predkosc i opory powietrza robią robote przy
    wiekszych predkosciach.

    > Ja jechałem BMW 2,5l z Poznania do Świnoujścia. Spaliła mi 7l
    > benzyny.
    >
    > ...wracałem i dostała w pedały. Spaliła 15l/100km.
    >
    > Nie porĂłwnuj dusigroszowej czy maksymalnej jazdy.

    To nie była dusigroszowa jazda. Ot zwykły przejazd.
    No ale fakt - gdyby Kubica pojechał tak w DTM to pewnie byłby wstyd...

    > Na autostradzie,
    > przy ekonomicznej jeĹşdzie silnik pali NAJMNIEJ. Jak zaczniesz
    > objeżdżać i kombinować to zwyczajnie dostaniesz w plecy na czasie i
    > paliwie. Praw fizyki nie zmienisz.

    Tyle teoria. Praktyka pokazuje ze roznice w spalaniu sa niewielkie a zysk
    na niewydanej kasie na autostrade w przypadku odcinka poznań konin jest
    całkiem spory.
    Ale zgadzam sie ze gdybym miał jechac do Konina i stracic 1,5h jadac nie
    autostrada to tez bym jechał a2.
    Tyle ze wiem ze tyle sie nie traci.
    Z drugiej strony jak płaci pracodawca to nad czym sie tu zastanawiac
    skoro i jemu i tobie sie to opłaca.

    Z ciekawości: przyjmijmy moje warunki brzegowe - jedziesz prywatnie,
    tracisz 1,5h ale w obie strony i oszczedzasz 80zł na opłacie za
    autostrade. Nadal wybierasz do Konina A2?

    I tak zeby jeszcze pokazac absurd cen na A2 - odcinek Kulczykowy kosztuje
    40gr za km, dalsza czesc płatna bodaj 2gr za kilometr czyli 20x mniej!
    Czy tylko ja widze ze ktos tu rucha klientĂłw w dupe? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 108. Data: 2020-02-24 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Po [pierwsze pisał o średiej, po drugie znowu nie podałeś czasu i
    > odległości przy przejzdzie...

    > Średnio 5.5 ze średnia prędkością 50km/h...

    Sugerujesz ze 6h jechalismy? No moze liczac razem z przerwami na sikanie,
    jedzienie...

    > Ech... Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tymI

    Ech, jestes chamem i pewnie tylko rodzicom przykro...

    > Dlaczego nie podałeś średniej prędkości przy tym średnim spalaniu?

    Bo nie znam, nie doktorowałem sie z tego przejazdu.

    > Podasz jeszcze timing? Pewnie nie, bo się okaże, że na lawecie było
    > 3/4 trasy...

    Moje timingi czesto sa bardzo zblizone do tego co pokazuje google maps.
    To było tak dawno temu, ze nie pamietam ale yariska potrafiła 4 litry
    spalic jak sie jechało normalnie po krajówce (normalnie, czyli nie 140) -
    to jest po prostu bardzo oszczedne auto i nie jest to zadna tajemnica.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 106. Data: 2020-02-24 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > autostrady jedziesz 50kmh (średnio)
    > </cite>
    >
    > Uważasz, że "średnio" dotyczy tylko "obok"?

    Bez znaczenia bo na autostradzie zwłaszcza tak pustej jak a2 predkosc
    przelotowa jest prawie równa predkosci sredniej.
    Tracisz pare minut na bramce a tak to zaiwaniasz ile masz ochote.

    > Może w końcu zrozumiesz dlaczego nazywam WAS dzieciakami, a ostatnio
    > również IDIOTAMI!!!.

    Sam sie okłamujesz, ten sposób dyskusji to pewnie jakies braki w
    wychowaniu. Kulturalny rozmowca, nawet gdyby ktos go przekonywał ze 2+2 =
    5 bedzie potrafił rozmawiać na kulturalnym poziomie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 109. Data: 2020-02-25 09:53:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-24 o 16:52, Tom N pisze:
> [...]
    > oczy nie widziałem, a na autostradzie to wychodzi koło 8,5 (i średnia 120)

    Dziwne. Jak wyżej pisałem - Ford Mondeo MKIII (w dodatku kombi, samochód
    ważący prawie 1600 kg), rocznik 2005, silnik 2.0 TDCI - w trasie 6,5, w
    mieście - do 8,5. To aż tak popsuli teraz silniki?
    T.

  • 110. Data: 2020-02-25 09:55:40
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-02-25 o 09:53, T. pisze:
> [...]
    > ważący prawie 1600 kg), rocznik 2005, silnik 2.0 TDCI - w trasie 6,5, w
    > mieście - do 8,5. To aż tak popsuli teraz silniki?

    I jeszcze jedno - to dane z tankowania. Bo komputera to to auto nie ma.
    T.