  • 41. Data: 2014-09-30 15:05:55
    Temat: Re: Kom?ra wpad?a do zlewu i jest problem
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > Bez szyfrowania?

    Bez. Po co mi szyfrowanie?

    > Jakiś czas temu była głośna sprawa, że ktoś miał plik z reprodukcją
    > aktu i chmura Microsoftu usuneła mu ten plik z powodu szerzenia
    > pornografi.

    Nie używam chmury Microsoftu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2014-09-30 15:15:08
    Temat: Re: Komóra wpadła do zlewu i jest problem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >A ja mam to sprawdzone.

    To po co ja zakladalem te konta ?
    Hm, moze i byl jakis przycisk "pomin", ale dobrze ukryty :-)

    >Ale to nadal nie implikuje obowiązku synchronizowania kontaktów z
    >kontem.

    Nie, tylko jak nie zadbasz o to na poczatku, to sie pozniej mozesz
    zdziwic ze twoje prywatne zdjecia wszyscy znajomi widza :-)

    A samsung co prawa strone pelna haczykow pokazuje, ale nie pisze co to
    jest.

    >A w czym Ci to przeszkadza?

    Niby w niczym, ale skoro oni sie nie spytali czy moga, to ja im wole
    nie dawac :-)

    >Zniknie ze wszystkich. Dlatego warto mieć kopię w CSV.

    To ja taka synchronizacje serdecznie p*. I nie chce, zeby miala
    cokolwiek do czynienia z moimi kontaktami.

    A CSV ... no i jak to zaimportujesz ?

    >A jaki problem mieć dwa konta? Przy dodawaniu nowego kontaktu zapyta,
    >na którym zapisać. Ja też mam oddzielnie służbowe i prywatne.

    I nie skonczy sie tak, ze zsynchronizuje kontakty wszedzie ?

    >Marudzisz.

    Smiem twierdzic ze nie. Kurwica maksymalna czlowieka ogarnia.

    >Ilość SMSów wynika właśnie z norm GSM

    A to nie wiem, wydaje mi sie ze byly "lepsze karty". Ale moze to
    dotyczylo kontaktow ?

    >No to przyjdzie czas, że SIM będzie miał 1GB :P

    Najpierw bedziesz narzekal ze brakuje ... a moze nawet ze gmail ci
    kasuje konktakty :-)

    >Aj, waj - ale przeginasz. Lepiej byś na FB do znajomych przyjął,
    >zgredzie :P

    Widzisz, jeszcze nie ogarnalem FB. On za duzo ode mnie chce wyciagnac.
    Ale wszystkie zyczenia sa zapamietane i beda zrealizowane :-)

    J.

  • 43. Data: 2014-09-30 15:55:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > To ja taka synchronizacje serdecznie p*. I nie chce, zeby miala
    > cokolwiek do czynienia z moimi kontaktami.

    Znaczy oczekiwałeś braku możliwości kasowania czy edycji kontaktów?

    > A CSV ... no i jak to zaimportujesz ?

    Normalnie - na komputerze.

    > I nie skonczy sie tak, ze zsynchronizuje kontakty wszedzie ?

    Kontakty są przypisane do konkretnych kont.

    > Smiem twierdzic ze nie. Kurwica maksymalna czlowieka ogarnia.

    Mnie jakoś nie. Mi tak się podoba.

    > A to nie wiem, wydaje mi sie ze byly "lepsze karty". Ale moze to
    > dotyczylo kontaktow ?

    Kontaktów - zwiększyli ze 100 do 255.

    > Najpierw bedziesz narzekal ze brakuje ... a moze nawet ze gmail ci
    > kasuje konktakty :-)

    Od tego są już backupy.

    > Widzisz, jeszcze nie ogarnalem FB. On za duzo ode mnie chce wyciagnac.

    Niby co? Imię i nazwisko, konto mailowe (możesz sobie założyć
    dodatkowe na to) i koniec.

    > Ale wszystkie zyczenia sa zapamietane i beda zrealizowane :-)

    Ciekawym czy dożyję...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 44. Data: 2014-09-30 16:17:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    [...]

    >Znaczy oczekiwałeś braku możliwości kasowania czy edycji kontaktów?

    Oczekuje potwierdzenia akcji.
    Wiem - nie doczekam sie :-)

    >Normalnie - na komputerze.

    Do jakiego programu ?

    >Kontakty są przypisane do konkretnych kont.

    A to musze sprawdzic kiedys ...

    >Mnie jakoś nie. Mi tak się podoba.

    Jak, przez konta google ? Moze i dziala, ale reszta to juz koszmar.
    Import z CSV jest, albo i nie ma, kolumny mozna wybrac, albo nie
    mozna, musza byc nazwane po angielsku, albo po polsku, polskie literki
    sie zaimportuja, albo nie, albo z bledami.

    VCF ... podobnie. Mozna pliki wyslac hurtem albo trzeba po jednym,
    moze beda pliki, a moze jeden duzy plik, ktory sie zaimportuje, albo
    nie zaimportuje na dane urzadzenie.

    >Niby co? Imię i nazwisko, konto mailowe (możesz sobie założyć
    >dodatkowe na to) i koniec.

    To na poczatku, a potem sie okaze ze znajomi widza wszystkie pornosy
    ktore ogladales :-P

    >Ciekawym czy dożyję...

    Nie obiecuje, nie lubie FB :-)

    J.

  • 45. Data: 2014-09-30 16:47:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Oczekuje potwierdzenia akcji.
    > Wiem - nie doczekam sie :-)

    Ależ kasowanie musisz potwierdzić.

    > Do jakiego programu ?

    Do strony Gmaila. Jak przejdziesz do kontaktów to nad listą kliknij na
    Więcej i znajdziesz import i export. Z opcjami. Zaimportuj choć raz,
    żeby znać nazwy kolumn i tyle. Open Office radzi sobie dobrze,
    oczywiście trzeba zmienić separator na przecinki i wyłączyć spację
    jako separator.

    > A to musze sprawdzic kiedys ...

    Sprawdzone.

    > Jak, przez konta google ? Moze i dziala, ale reszta to juz koszmar.
    > Import z CSV jest, albo i nie ma,

    Jest.

    > kolumny mozna wybrac, albo nie mozna, musza byc nazwane po
    > angielsku, albo po polsku, polskie literki sie zaimportuja, albo
    > nie, albo z bledami.

    Sprawdziłem:
    - nagłówki po angielsku
    - nie wiem o co chodzi z kolumnami
    - polskie literki działają bez problemu (unicode)

    > VCF ... podobnie. Mozna pliki wyslac hurtem albo trzeba po jednym,
    > moze beda pliki, a moze jeden duzy plik, ktory sie zaimportuje, albo
    > nie zaimportuje na dane urzadzenie.

    Ale po co VCF jeśli ma to być tylko backup?

    > To na poczatku, a potem sie okaze ze znajomi widza wszystkie pornosy
    > ktore ogladales :-P

    To nie udostępniaj takich danych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 46. Data: 2014-09-30 16:54:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > Oczekuje potwierdzenia akcji.
    > Wiem - nie doczekam sie :-)

    Masz: https://support.google.com/mail/answer/1069522?hl=pl

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 47. Data: 2014-09-30 17:29:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    >Ależ kasowanie musisz potwierdzić.

    No, to jakis pozytyw.

    >Sprawdzone.

    W androidach moze i sprawdzone, ale sam piszesz ze masz laptopa i
    stacjonarny, a ja mam rozne komorki, i tam sobie nie przypominam
    przypisania kontaktu do konta gmail ... jaki gmail ?

    >Jest.

    do gmail moze i jest.
    Do outlooka,, oe, nokii ... roznie bywa.

    >Sprawdziłem:
    >- nagłówki po angielsku
    > - nie wiem o co chodzi z kolumnami

    No np chce zamienic imie z nazwiskiem, albo mam kolumne facebook,
    ktorej telefon nie rozumie ...

    > - polskie literki działają bez problemu (unicode)

    >Ale po co VCF jeśli ma to być tylko backup?

    Bo csv jest passe. Teraz w miare uznane sa VCF.
    OK, moga sobie byc, tylko same utrudnienia :-P

    >To nie udostępniaj takich danych.

    I dlatego wlasnie musze najpierw ogarnac :-P

    J.

  • 48. Data: 2014-09-30 18:01:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 30 Sep 2014 15:05:55 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Bez. Po co mi szyfrowanie?

    Aby to co jest prywatne takie pozostało.

    --
    Marek

  • 49. Data: 2014-09-30 19:24:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    [...]

    > I dlatego wlasnie musze najpierw ogarnac :-P

    Podstawą jest nieinstalowanie jakichkolwiek aplikacji. FB sam z siebie
    nic za Ciebie nie publikuje. Publikować za Ciebie mogą aplikacje,
    którym na to pozwolisz. A zgodę wyrażasz świadomie.

    Jedynie drobny problem jest z nauczeniem się rozpoznawania stron,
    które wyłudzają lajki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 50. Data: 2014-09-30 19:26:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    > Aby to co jest prywatne takie pozostało.

    Nie jestem paranoikiem. Uważam, że firma mająca miliard użytkowników
    nie jest w stanie dłubać w moich plikach w sposób naruszający moją
    prywatność. Poza tym - ja naprawdę nie mam nic do ukrycia.

    --
    Best regards,
    RoMan