  • 101. Data: 2015-05-06 17:40:44
    Temat: Re: Kontrola trzeżwości
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Żeby nie wjeżdżali pod samochody niepijanych kierowców.
    > Ja np. sobie swój spokój cenię bardziej niż wszystko co posiada pijus na
    > rowerze, z jego wolnością i życiem włącznie.

    Statystyki pokazuja ze to tylko Twoje fobie.
    Zarówno dotyczace rowerzystów jak i piwka.

  • 102. Data: 2015-05-06 17:40:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > [...]
    >
    > Prawie na pewno się wyróżniałeś - jechałeś ostrożnie.
    > Gdzieś się nie wryłeś na skrzyżowanie, gdzieś zachowałeś odstęp...
    > Co jedynie dowodzi "odwrotnego działania prawa" (zachęca pijanych
    > do jazdy "jak wszyscy").

    A to akurat prawda.
    Miałem taka kontrole kiedys gdzie policjant przyznał, ze powodem
    zatrzymania było zachowanie odstepu (kto by sie przejmował tym, ze było
    slisko)
    Po chwili badanie alkomatem - pytam sie jasnie panie władze, jaki to
    geniusz dedukcji podpowiedział mu, ze jade pijany z towarem o 12 po
    południu wracajac z pracy. Odpowiedz: zuje Pan gume...

  • 103. Data: 2015-05-06 17:50:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
> [...]
    >geniusz dedukcji podpowiedział mu, ze jade pijany z towarem o 12 po
    >południu wracajac z pracy. Odpowiedz: zuje Pan gume...

    Ja tam nie wiem, ale potrzebuja szybko/pobieznie sprawdzic trzezwosc,
    to im chuchniecie wystarcza.

    Moze po prostu maja norme miesieczna - 100 ustnikow, sprawdzic 100
    kierowcow, zapisac w notatniku.
    To i sprawdzaja.

    J.

  • 104. Data: 2015-05-06 18:21:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 May 2015 18:32:57 +0200, re napisał(a):

    >---

    Jak jesteś w towarzystwie to też sobie pierdzisz? Bo niby co to kogo
    obchodzi? I co, kto mi zabroni?
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 105. Data: 2015-05-06 18:22:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    > Ja bym pisał skargę do komendanta głównego.
    > ---
    > Przyjmijmy, że to była ta skarga

    Zażądać na początku protokółu z zatrzymania. Musi wystawić (w tym
    napisać jaka podstawa) Potem można dołączyć do skargi. Często jak słyszą
    o protokóle, to... (jedź i nie wracaj:)
    ---
    Jeśli nie przedstawił się to i protokołu może nie chcieć sporządzić

  • 106. Data: 2015-05-06 18:25:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Winny to winny

    Zapomniałes o celu...
    ---
    Celem jest ukaranie winnego

    I jeszcze o netykiecie ale tak to juz jest z brakiem kultury...
    ---
    Jeszcze Polska nie zginęła.

  • 107. Data: 2015-05-06 18:26:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Jestes kolejnym ktory nie rozróżnia niebezpieczenstwa powodowanego przez
    > pijanego kierowce i pijanego rowerzyste?
> [...]

    To może za niedopełnienie obowiązku meldunkowego wsadzajmy do pierdla -
    w końcu to wprowadzanie w błąd organów... winny to winny - po chuj myśleć?
    ---
    Nie można przedkładać statystyki nad winę

  • 108. Data: 2015-05-06 18:31:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Ergie"

    > No ... a skad wiesz ze nie jest ? :-)

    Nie wiem, i on też _nie_ _wie_. A jak _nie_ _wie_ to nie ma prawa siadać za
    kierownicę. Ale jak zrobi sobie test szybkości reakcji, spostrzegawczości
    itd i uzyska wynik lepszy od przeciętnego kierowcy to ja nie mam nic
    przeciwko temu żeby prowadził niezależnie od tego ile alkomat pokazuje. Ale
    po taki teście będzie miał _wiedzę_ że może bezpiecznie prowadzić.
    ---
    Więc zróbmy go każdemu, któremu wydaje się, że wie.

    > O, masz ostatnia sprawe z Knurowa - kibic zabity gumowa kula ... zamknac
    > wszystkich policjantow ktorzy strzelaja, dowodcow co kazali strzelac,
    > ministra co dopuscic, poslow ktorzy takie uprawnienia ministrowi dali :-)

    ???

    Czy Ty uważasz że kibice grzecznie siedzieli a policjanci zaczęli do nich
    strzelać???
    Kibice zaczęli atakować policjantów i innych kibiców i to oni stworzyli
    bezpośrednie zagrożenie cudzego życia. Osobiście uważam że policja w obronie
    własnej powinna strzelać ostrą amunicją. Zero tolerancji dla napastników.
    ---
    Chodzisz na mecze ?

    > Najlpiej zakazac spozywania alkoholu w ogole.

    Dochodzisz do absurdu - czy siekier o noży też chcesz zakazać dlatego że
    ktoś może ich użyć w złym celu?
    ---
    Skoro nie ma znaczenia czy celował.

    Alkohol pity w odpowiednich ilościach nie szkodzi a w pewnych sytuacjach
    nawet pomaga nie ma powodu by go zakazywać.
    ---
    Poza samochodem oczywiście :-)

  • 109. Data: 2015-05-06 18:51:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze po prostu maja norme miesieczna - 100 ustnikow, sprawdzic 100
    > kierowcow, zapisac w notatniku.
    > To i sprawdzaja.

    Byc moze.
    Mi te badania w niczym nie przeszkadzają, choć osobiście uwazam, ze limit
    mogłby być troche wyzszy. Ale moze rzeczywiscie jeszcze do tego nie
    doroslismy.

    Natomiast przeszkadza mi to, ze nie mozna na rowerze po piwku jechac, tego
    nie rozumiem zarówno empiryczynie jak i patrzac chłodno na statystyki.
    To taki przykład jak mozna głupio przejadac kase z podatków, bo kazdy
    patrzy tylko na swoje małe cele i potem policja wydaje miliardy złotych na
    łapanie pijanych rowerzystów bo to im podnosi statystyki wykrywalnosci
    *przestepstw*. Sady zajmuja sie bezsensownymi sprawami, gdzie i tak sa mega
    niewydajne i na wyroki czeka sie latami. Wiezienia nie wiedza co zrobic ze
    skazanymi. Itd.
    I tak, w pogoni za statystykami, mamy wyrzucone miliardy złotych w bloto,
    mamy ilus niezłapanych przestepców duzo powazaniejszych, mamy iles
    niewykrytych wykroczen duzo niebezpieczniejszych i realnie wpływających na
    bezpieczesntwo na drodze. Szkoda.

  • 110. Data: 2015-05-06 19:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Celem jest ukaranie winnego

    Bzdura.
    Celem jest bezpieczesntwo.
    Uznanie i ukaranie winy jest srodkiem do tego.
    Ale jak sie myli takie podstawy to potem wnioski wychodzą... głupie...

    > Jeszcze Polska nie zginęła.

    Ta...