  • 51. Data: 2015-10-09 13:48:58
    Temat: Re: Korki na autostradzie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-09 o 12:30, Myjk pisze:
    > Fri, 9 Oct 2015 10:37:13 +0200, Liwiusz

    > Na część pomogą, na część nie. W rezultacie nic to nie zmieni.

    Zdanie wewnętrznie sprzeczne. Bo skoro na część pomoże, to znaczy że ta
    część będzie szybciej ruszać ze świateł (bo odliczanie jest głównie dla
    tych stojących na początku), więc zmiana będzie.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2015-10-09 17:57:03
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 09.10.2015 o 11:16, J.F. pisze:

    > Trzeba pojezdzic z Niemcem po Polsce, to widac ze Polak sie jednak rozni.
    > Polak potrafi wyprzedzac na zwyklej dwupasowej drodze, a Niemiec nie :-)

    jak wjeżdżałem do Niemiec to wkurzało mnie jakieś ograniczenie do 100 z
    byle powodu - jak wyjeżdżałem na drugim końcu to już nie :) nawet się
    nie chce wyprzedzać na bocznych drogach jak się wie, że za parę km
    autostrada i można jechać do woli

    > Dalej - na starej dk8 ... nie bylo swiatel, zeby paru Polakow nie
    > przelecialo na czerwonym.

    ja tam na czerwonym zwykle nie latam, ale wkurzyłem się nieźle jak
    zatrzymałem się na pomarańczowym, a później stałem 4 cykle bo *^&%&%^&%&
    ITS dawał pierwszeństwo tramwajowi za każdym razem gdy miała być moja
    kolej (Wrocław-ul.Metalowców). Na razie zmieniłem trasę przejazdu, ale
    jakbym tam nadal jeździł to nauczyło mnie to tyle, że należy jechać na
    późnym pomarańczowym...

    > Niemiec z kolei jakos nie szanuje przejsc dla pieszych - wyprzedza na
    > nich itp.

    za mało bywam za granicą żeby to stwierdzić, z moich obserwacji wynika
    że tam nie ma zwykłych dróg, są tylko autostrady :)

    Łukasz

  • 53. Data: 2015-10-09 17:59:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-09 10:39, masti wrote:

    > nie pomogą. myślący o niebieskich migdałaach i tak na nie nie patrzą

    Za to ja nie myślę o niebieskich migdałach i mi by pomogły. Nie
    musiałbym się cały czas lampić na sygnalizator, a mógłbym na
    przechodzące piesze;)

    Shrek.

  • 54. Data: 2015-10-09 18:01:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-10-09 12:30, Myjk wrote:
    > Fri, 9 Oct 2015 10:37:13 +0200, Liwiusz

    > Na część pomogą, na część nie. W rezultacie nic to nie zmieni.
    >
    > Poza tym za część problemu nie odpowiada niemyślenie o jeździe i brak
    > uwagi, a zbyt asekuracyjna jazda (wykute zachowanie "odpowiednich"
    > odstępów).

    Nie prawda - najłatwiej to dostrzec na przykładzie tego na pole
    position. Nie musi odstępu zachowywać, ale też nie musi się spinać - on
    zdąży... I nie pomogą tu żadne automaty vs manuale. Po prostu on ma to w
    pompie, więc się nie spina.

    Shrek.

  • 55. Data: 2015-10-09 18:41:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2015 o 11:16 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Trzeba pojezdzic z Niemcem po Polsce, to widac ze Polak sie jednak rozni.
    > Polak potrafi wyprzedzac na zwyklej dwupasowej drodze, a Niemiec nie :-)

    A ten Niemiec to w jakim wieku? - mój Teść(~80 lat) też od jakiś 30 lat
    już tego nie robi :-)

    TG

  • 56. Data: 2015-10-09 21:46:36
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 9 Oct 2015 11:16:54 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tak nawiasem mowiac - mam znajoma, co ma PJ od niedawna i "z
    > prowincji",
    > mowi ze ulubionym zajeciem wroclawiakow to jest trabienie na zielonym.
    > Wystarczy sie ulamek sekundy spoznic z ruszeniem.

    DTR? Bo oni żyją w jakiejś innej rzeczywistości.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 57. Data: 2015-10-10 09:03:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Takie opinie stanowią tylko o twoich wyobrażeniach, a nie o faktach.

    to podeprzyj swoje wypowiedzi faktami. Bo na razie mówisz o swoich
    wyobrażeniach

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2015-10-10 10:03:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-10 o 09:03, masti pisze:

    > to podeprzyj swoje wypowiedzi faktami. Bo na razie mówisz o swoich
    > wyobrażeniach

    Fakt jest taki, że szybciej się ruszy jak się wie, że już za 2 sekundy
    będzie żółte, niżby się tę informację miało dopiero po zapaleniu żółtego.

    Przepraszam pozostałych, że takie elementarne rzeczy muszę tłumaczyć,
    ale coś ostatnio duży wysyp klawiaturowych teoretyków na newsach...

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2015-10-10 10:34:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Fakt jest taki, że szybciej się ruszy jak się wie, że już za 2 sekundy
    > będzie żółte, niżby się tę informację miało dopiero po zapaleniu żółtego.

    tyle, zę to zakłąda patrzenie. I do tego wystarczy żółte z czerwonym.

    > Przepraszam pozostałych, że takie elementarne rzeczy muszę tłumaczyć,
    > ale coś ostatnio duży wysyp klawiaturowych teoretyków na newsach...

    dawaj praktyku te fakty. Ale konkretne. Bo na razie wydaje Ci się, że
    coś wiesz

  • 60. Data: 2015-10-10 10:40:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-10-10 o 10:34, masti pisze:

    > tyle, zę to zakłąda patrzenie. I do tego wystarczy żółte z czerwonym.

    Żółte z czerwonym zakłada konieczność patrzenia przez cały czas. Licznik
    zakłada możliwość pomyślenia o migdałach przez X/XX sekund.

    > dawaj praktyku te fakty. Ale konkretne. Bo na razie wydaje Ci się, że
    > coś wiesz

    Ten akapit nie był do ciebie, nie rozumiesz go.

    --
    Liwiusz