  • 11. Data: 2018-03-18 08:31:43
    Temat: Koszyk serwisowy
    Od: l...@g...com

    Renault Kadjar. Wymiana oleju wraz z filtrem po roku i 12 tysiacach. Koszt 500 zł,
    wymieniono 4,5l oleju oraz jakieś zapinki osłony(koszt 50 zł). Producent oczywiście
    przewiduje wymianę po 30 tys. lub 2 latach.

  • 12. Data: 2018-03-18 12:15:34
    Temat: Re: Koszyk serwisowy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-17 o 21:40, Lisciasty pisze:

    > Wymiana kół na zimowe w ASO. Wymiana 150, komplet śrub do kół
    > 300, razem 450 ;)

    Kół czy opon?
    I w jakim celu śruby wymieniałeś? Bieżnik zdarły? :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-03-18 16:48:11
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 18 marca 2018 12:15:36 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
    > Kół czy opon?
    > I w jakim celu śruby wymieniałeś? Bieżnik zdarły? :-)

    Koła, w sensie felgi + opony. A śruby musiałem kupić bo letnie alusy
    mają jakieś fikuśne dziury i te zimowe śruby nie pasują.
    Mam te śruby w chałupie ale oczywiście zapomniałem, skleroza nie boli
    ale trzeba płacić.

    L.

  • 14. Data: 2018-03-18 19:17:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-18 o 16:48, Lisciasty pisze:

> [...]
    > mają jakieś fikuśne dziury i te zimowe śruby nie pasują.
    > Mam te śruby w chałupie ale oczywiście zapomniałem, skleroza nie boli

    To nie narzekaj skoro pojechałeś na wymianę kół i śrub bez tych ostatnich.
    Nie bardzo rozumiem dlaczego jeździsz do najdroższego serwisu
    w okolicy a potem narzekasz na cenę? Jak nie miałem kół na zamianę
    to fachowiec przekładał mi same opony co musiało kosztować.
    Tyle że kosztowało mniej niż przełożenie kół u ciebie.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-03-18 20:30:17
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 18 marca 2018 19:17:21 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    > to fachowiec przekładał mi same opony co musiało kosztować.
    > Tyle że kosztowało mniej niż przełożenie kół u ciebie.

    A gdzie ja narzekam? Temat był podaj cenę to podałem :>

    L.

  • 16. Data: 2018-03-18 23:11:02
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-18 o 20:30, Lisciasty pisze:

    > A gdzie ja narzekam? Temat był podaj cenę to podałem :>

    Temat był inny. W tekście była prośba o podawanie cen części
    z dopiskiem "Podawanie cen robocizny nie ma sensu".

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2018-03-19 08:41:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 marca 2018 16:48:13 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

> [...]
    > mają jakieś fikuśne dziury i te zimowe śruby nie pasują.
    > Mam te śruby w chałupie ale oczywiście zapomniałem, skleroza nie boli

    Jak powstanie watek "interes życia" to opisz tą sytuację;)
    Słyszałem o jednym co podobne biznesy robił, a właściwie oszukiwał PKP bo kupował
    bilet na pociąg a do domu szedł piechotą;)
    A tak na powznieca do z tego ASO do domu miałeś z 500km że nie opłacało się wrócić po
    te śruby?

  • 18. Data: 2018-03-19 09:13:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Temat był inny. W tekście była prośba o podawanie cen części
    >z dopiskiem "Podawanie cen robocizny nie ma sensu".

    Ale cene podal za czesci.
    Tylko ASO ... lubi zdzierac i na czesciach.

    Dla porownania - zwykle sruby (do stalowych) do Vectry w zwyklym
    sklepie - 5 zl sztuka.
    Ale ze ich jest 20, to skleroza moze zabolec :-)

    Wot relatywizm - po tym jak mi dwie zniknely, to sie ucieszylem ze tak
    tanio :-)

    J.

  • 19. Data: 2018-03-19 09:15:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    >taniocha ;)

    To z ironią ?

    tarcze ... nie znam sie, ale tu chyba wieksze ... to i drozsze.

    Sprzeglo ... sprawdzalismy tu kiedys DSG, tam ok 1200zl, a to
    skomplikowany wyrob.

    J.

  • 20. Data: 2018-03-19 10:11:41
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 08:41:24 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Słyszałem o jednym co podobne biznesy robił, a właściwie oszukiwał PKP bo
    > kupował bilet na pociąg a do domu szedł piechotą;)

    Mógł biec za taksówką, interes byłby lepszy :]

    > A tak na powznieca do z tego ASO do domu miałeś z 500km że nie opłacało się
    > wrócić po te śruby?

    100km, czas napięty, musiałem jechać pilnie dalej, generalnie
    sraczka ogólna no i tak wyszło.

    L.