  • 21. Data: 2018-03-19 19:02:04
    Temat: Re: Koszyk serwisowy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 19 Mar 2018 09:15:05 +0100, J.F. napisał(a):

    > tarcze ... nie znam sie, ale tu chyba wieksze ... to i drozsze.

    Jak porównałem z nowym mondeo i T5, to ceny są podobne.

    Zresztą tarcze ze starego Sportage są chyba te same, co kilku osobowych
    Hyundaiach i Kiach.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 22. Data: 2018-03-23 18:47:37
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Mar 2018 10:38:55 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >- sprzęgło kompletne - 700 zł

    Nie robiłem, ale do Focusa coś koło 1800. Z kołem dwumasowym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2018-03-23 18:49:21
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 16 Mar 2018 02:55:47 -0700 (PDT), Iglo <I...@o...pl> wrote:

    >Kangoo I pH 2
    >Komplet tarcze/klocki
    >Motrio (zamiennik dystr. Renault)
    >220zł

    Klocki hamulcowe przód Master 2006 - 120 zł. komplet. Firma jak wyżej.
    Tylny zacisk, jakiś produkt z Francji - 460 zł.

  • 24. Data: 2018-04-06 19:05:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Proponuje w ramach piątkowego wyluzowania małą zabawę. Porównajmy
    > koszty typowego serwisu posiadanych aut - to co niedawno robiliście
    > i pamiętacie. Ceny części z takiej półki, z jakiej korzystacie.
    > Podawanie cen robocizny nie ma sensu.
    >
    > Zaczynam od swojej Kii Sportage II:
    >
    > - komplet tarcz i klocków na przód 530 zł
    > - komplet amortyzatorów na tył - 400 zł
    > - łączniki stabilizatora - 50 zł
    > - olej (6 l) + filtr - 200 zł
    > - sprzęgło kompletne - 700 zł
    >
    > Podsumowując - dość drogo. Miałem auta z tańszymi częściami.

    Ducato 2.0 2012 115KM
    Ostatnio:
    - łozysko koło 120zł
    - reneracja rozrusznika 150
    - pekniety waz dolotowy do intercoolera 200zł
    - komplet sprzegło + dwumasa + wysprzeglik - ok 3000 - kpina z ludzi.

    130KM ducato 2.3 nie musi miec dwumasy, a tutaj 115KM musi - to tak a
    propos tego ze mnie ktos kieds przekonywał, ze dwumasa musi być bo moc
    wieksza...

    Wniosek - nigdy wiecej takich wynalazkowych silników w busach, tylko
    standardowe...
    Co z tego ze oszczedne, co z tego ze przyjemnie sie jedzie, ze ciagnie od
    niskich obrotów jak cena czesci powala...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???