  • 21. Data: 2014-01-05 14:58:59
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 14:53, J.F. pisze:
    > Obawiam sie ze nie rozumiesz powszechnej psychologii.

    W sumie obawiam się, że masz rację.
    Instynktu samozachowawczego u nas brak. A nasze prawo, rząd, daje
    przyzwolenie na takie zachowania.

    Mimo wszystko, samochód powinno się jak najszybciej "uziemić" wszelkimi
    dostępnymi środkami.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2014-01-05 15:29:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 05.01.2014 10:27, Trybun pisze:
    > A tu w mediach tylko wzmianki - gonili i doprowadzili do śmierci
    > człowieka... powód - "niezatrzymanie się do kontroli"...
    >
    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże bezmyślnego prawa żeby o tym
    > zaczęło być głośno:
    >
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    "Ucie­ka­ją­ce przed po­li­cją czer­wo­ne audi wpa­dło do rowu, a potem
    ude­rzy­ło w drze­wo i da­cho­wa­ło"

    Czego nie rozumiesz w zachowaniu policji? Jeśli mają cień podejrzenia,
    zatrzymują do kontroli kogo chcą! Jeśli dzięki temu na rynek trafi mniej
    narkotyków, mniej broni, dziwek z zagranicy, nielegalnych imigrantów -
    ja się z tym zgadzam. Mimo że nie piję wogóle alkoholu, dmucham w
    alkomat przynajmniej 2 razy w roku. Mam się z nimi kłócić? Bez jaj,
    taki mają zawód, czasami upierdliwy dla niewinnych, ale mają być mocno
    nieprzyjemni dla przestępców.

    "Do wy­pad­ku do­szło pod­czas po­li­cyj­ne­go po­ści­gu, gdy sa­mo­chód
    nie za­trzy­mał się do kon­tro­li dro­go­wej"

    na 99% to nie była łapanka przy drodze na wszystkie auta. W jakiś sposób
    wylosowali pijanego. Albo jechał szlaczkiem, albo robił coś innego co
    spowodowało zapalenie się "czerwonej lampki" w głowach policjantów. Nie
    wpadłeś na pomysł, że mogli "grzać" 140 przez miasto, na progach
    zwalniających, na zakręcie przed torami kolejowymi, gdzie spaceruje 8
    osób? Zero skojarzeń?
    To teraz pomyśl, należało jechać spokojnie za nimi(moze nie mieli
    wideorejestratora z radarem) i zapytać czemu tak szybko jechali? Jak
    często tak szybko jeżdżą? Jaka była by odpowiedź? parsknęli by śmiechem.

    "W cza­sie uciecz­ki ści­ga­ni usi­ło­wa­li ze­pchnąć ra­dio­wóz z drogi."
    i wtedy miały paść strzały. Sorry, kontrola nie boli. mozna ją
    przegapić, chociaż trzeba być niezłym lokiem, ale nie zatrzymać się do
    kontroli, i próbować zepchnąć radiowóz, to jest celowe, przemyślane
    działanie, którego skutkiem ma być kalectwo lub śmierć policjantów. Ci
    policjanci powinni sięgnąć po broń w obronie własnej.

    ToMasz

  • 23. Data: 2014-01-05 15:39:20
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Niestety - nasza policja parokrotnie udowodnila ze strzelanie zle sie
    > konczy.

    Nigdy nie wiesz, co jest skutkiem złego przeszkolenia, a co przypadku.

    > Bezpieczniej bedzie jak w ogole broni palnej nie beda mieli.

    Bezpieczniej dla kogo? Lepiej niech ją mają i używają kiedy trzeba.

    > Ba - nawet amerykanska rzadko strzela, mimo ze oni zazwyczaj celnie
    > strzelaja.

    A nasi się wręcz boja jej użyć, bo zacznie się nagonka, którą
    sam rozpoczniesz na podstawienie doniesień z netu... :P

    > Obawiam sie ze nie rozumiesz powszechnej psychologii.

    Wiesz, gdyby policja częściej była skuteczna (w tym strzelanie)
    to jednak wielu by odpuściło, a część została zatrzymana skutecznie.
    Realizować to można na wiele metod, ale z całą pewnością nie jest
    dobrą formą zabieranie im różnych możliwości zatrzymania...

  • 24. Data: 2014-01-05 16:38:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 15:39:20 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Nigdy nie wiesz, co jest skutkiem złego przeszkolenia, a co przypadku.

    > Bezpieczniej dla kogo? Lepiej niech ją mają i używają kiedy trzeba.

    Dla zwyklych obywateli.

    > A nasi się wręcz boja jej użyć, bo zacznie się nagonka, którą
    > sam rozpoczniesz na podstawienie doniesień z netu... :P

    Jak trafia postronnego obywatela, to nawet net w takich sprawach
    raczej nie klamie.

> [...]
    > Realizować to można na wiele metod, ale z całą pewnością nie jest
    > dobrą formą zabieranie im różnych możliwości zatrzymania...

    No ale widzisz jakie skutki - strzelaja do groznego bandyty, trafiaja
    niegroznego mlodzienca. Ktory powiedzmy nie byl bez winy, ale to moze
    byc twoje dziecko.
    A jak im sie kowbojskie zwyczaje wlacza, to cie zatrzela zanim sie
    zorientujesz - policja czy bandyci.

    J.

  • 25. Data: 2014-01-05 17:14:45
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-05 11:27, Trybun pisze:

    > Absolutnie nie. Bezsens takich zachowań policji dotarł do mnie dopiro
    > wtedy gdy nie o mało nie zabili pewnej kobiety w zaawansowanej ciąży
    > i drugiego dziecka siedzącego w foteliku. Powodem jej wypadku z
    > którego nieomal cudem wyszła cało oczywiscie było niezatrzymanie sie
    > do kontroli.

    Proste. Niech się cieszy że takiego numeru nie wywinęła USA.

    Wystarczy powód zatrzymania że tej marki auto było skradzione, brało
    udział w napadzie, lub kradzieży paliwa ze stacji... 1000 powodów jest
    by zatrzymać i skontrolować.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 26. Data: 2014-01-05 17:15:12
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl>

    http://youtu.be/jI5UUajoGpw

    --
    Tengu

  • 27. Data: 2014-01-05 18:00:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 13:35, Cavallino pisze:

> [...]

    jak gonili to już wiedzieli, że pijany? :)

    > Pijaka za kółkiem?
    > Oczywiście.
    > Oczywiście nie jest pożądane żeby przeżył i był kaleką na koszt państwa.

    Cav... weź wytrzeźwiej zanim coś napiszesz w internecie, albo puknij się
    w łepetynę :/

  • 28. Data: 2014-01-05 19:26:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-05 11:13, Użytkownik Trybun napisał:

    > Obawiam sie że nasi dzielni stróże prawa do kontroli jeżdżących autami
    > marki BMW podchodzą z dużymi oporami - bardzo często za kierownicą nie
    > siedzi posłuszne bydle z którym mogą robić co im się tylko podoba.
    > Ani od tego ani od tego - policja powinna być od utrzymania porządków a
    > nie szukania dziury w całym. Jedzie ktoś spokojnie, nie łamie w żaden
    > sposób przepisów kodeksu drogowego, nie ma z centrali sygnału żeby dane
    > auto zatrzymać, to niech nie zaczepiają ludzi.

    Nie wiem jak podchodzą do kontroli BMW wiem natomiast że jakby
    idiota prowadzący Audi nie popełnił wykroczenia a może czegoś
    gorszego to do kontroli by go nie zatrzymywali.
    A gdyby nie był idiotą to by do tej kontroli się zatrzymał
    zamiast uciekać.

    I to nie policjanci zabili tego który zginą tylko idiota
    który uciekał przed polocją.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2014-01-05 19:32:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 05 Jan 2014 10:27:31 +0100, Trybun

    > Ilu jeszcze ludzi muszą zabić ci stróże
    > bezmyślnego prawa żeby o tym zaczęło być głośno:

    Mnie zastanawia, kiedy im w końcu pozwolą takich spychać z drogi do rowu
    zanim się zdążą rozpędzić i kogoś postronnego zabić. Teraz to moga sobie co
    najwyżej za nimi pyrkać i czekać aż się rozwalą na drzewie albo na niczym
    niewinnym kierowcy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 30. Data: 2014-01-05 20:18:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > jak gonili to już wiedzieli, że pijany? :)

    Chodziło o przyczynę wypadku.
    Ale co do Twojego pytanie, to pewnie tak założyli i rację mieli.
    Nikt bez powodu nie zwiewa przed kontrolą.

    > Cav... weź wytrzeźwiej zanim coś napiszesz w internecie, albo puknij się w
    > łepetynę :/

    Ciebie mogę puknąć.
    I każdego innego wielbiciela ochlejów za kółkiem również.

    Jak jakiś pijus wjedzie w Ciebie na czołówkę to zrozumiesz o czym mowa, więc
    bądź łaskaw do tego czasu trzymać twarz w tym temacie.