  • 11. Data: 2014-01-05 11:27:58
    Temat: Re: Kowboje znowu w akcji
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-05 10:56, K pisze:
> [...]
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    > najlepiej wszystkich, a powinni jeszcze do nich strzelac w momencie
    > jak probowali ich zepchnac (zabic) z drogi!
    > lubisz placic potem na ich utrzymanie w pierdlach, to sobie plac ze
    > swoich i sie potem z nimi kumpluj.

    "Potrzebuję ludzi o silnych pięściach".. Wiesz kto to powiedział w 1930
    roku w Monachium?

  • 12. Data: 2014-01-05 11:56:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Trybun,

    Sunday, January 5, 2014, 11:26:38 AM, you wrote:

    > Nie bronię piratów, ale po co to piractwo ktoś prowokuje? Przecież
    > chłopaki spokojnie by sobie dojechali do domu i poszli spać,

    Albo kogoś innego by po drodze zabili...

    > a nie do szpitala i na cmentarz.

    Po co uciekali?

    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html
    > Konkretnie co mi zarzucasz?

    Obronę pijaństwa.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-01-05 11:57:18
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-05 10:27, Trybun wrote:
> [...]
    > zaczęło być głośno:
    >
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    No a tutaj kto spowodowal? Policja?

    http://wiadomosci.wp.pl/gid,16303094,kat,1342,title,
    Kolejny-pijany-spowodowal-wypadek-Sa-ranni-zdjecia,g
    aleria.html

    Gdyby nie gonili go w taki jakis nachalny a wczesniej gdyby nie kontrola
    trzezwosci to pewnie kierowca w stanie wskazujacym bez incydentow by
    dotarl do celu swojej podrozy ;)

    --
    mk4

  • 14. Data: 2014-01-05 12:33:14
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <k...@c...goznac>

    Powitanko,

    > Jakiego człowieka?
    > To było nachlane bydło, szkoda tylko że nie zginęła cała trójka.
    > Byłyby trzy chwasty mniej.

    Tez jestem zwolennikiem kary smierci, ale niekoniecznie za uchlanie sie.

    > W takich przypadkach żal być może wtedy, gdy wjadą w kogoś postronnego.

    Np. bedziesz sobie szedl z dzieciakiem, spacerkiem, po chodniku i trafi
    w was taki scigany miszcz.

    > Pijani za kierownicą to chwasty nie ludzie.
    > Oby zabijali się w ten sposób jak najczęściej.

    Wolalbym, by sie zabijali w inny sposob. Policjanci spowodowali
    niebezpieczna sytuacje i doprowadzili do smiertelnego wypadku. Mogli
    rozlozyc kolczatke, zablokowac droge, ale woleli zabawiac sie w szybkich
    i wscieklych. Nawet jesli sad ich uniewinni, to beda zyc z tym, ze
    zabili nie tego co trzeba, albo nie tylko tego.
    Czasem takie zabawy koncza sie tez tak:
    http://www.fakt.pl/Wypadek-policjanta-na-motocyklu-w
    -lodzi,artykuly,211773,1.html
    Warto?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2014-01-05 12:46:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 05 Jan 2014 11:57:18 +0100, mk4 <m...@d...nul> wrote:

> [...]
    >
    >Gdyby nie gonili go w taki jakis nachalny a wczesniej gdyby nie kontrola
    >trzezwosci to pewnie kierowca w stanie wskazujacym bez incydentow by

    Tutaj masz kolejnego mistrza:
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-pijany-kierowc
    a-zatrzymany-po-poscigu-pil-wodke-podczas-jazd,nId,1
    084110

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2014-01-05 13:35:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czyli zabić, uczynić kaleką do końca życia, bo się nie zatrzymał, warto?

    Pijaka za kółkiem?
    Oczywiście.
    Oczywiście nie jest pożądane żeby przeżył i był kaleką na koszt państwa.

    > Jak statystyki pokazują trzeźwi są pod tym względem znacznie

    Tak oczywiście.
    Ale tylko w komuszym zdegenerowanym mózgu.

  • 17. Data: 2014-01-05 13:37:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <k...@c...goznac> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:52c94312$0$2374$6...@n...neostrada
    .pl...
    > Powitanko,

    > Tez jestem zwolennikiem kary smierci, ale niekoniecznie za uchlanie sie.

    A za uchlanie się i jazdę po pijaku?

    > Np. bedziesz sobie szedl z dzieciakiem, spacerkiem, po chodniku i trafi w
    > was taki scigany miszcz.

    No właśnie.
    Warto odstrzelić zanim zdąży, zamiast ścigać.

  • 18. Data: 2014-01-05 13:39:03
    Od: "Kukus Minipalus" <d...@i...pl>

    "Trybun" <Y...@y...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > zaczęło być głośno:
    >
    > http://www.fakt.pl/pijany-kierowca-uciekal-przed-pol
    icja-nie-zyje-pasazer,artykuly,437431,1.html

    Tobie raczej można zarzucić bezmyślność, bo jeśli to nie bezmyślność to trolling. Oni
    nie zabili ludzi, tylko pijanego bydlaka. Dla takich powinni przywrócić karę śmierci,
    albo dogadać się z Putinem, co by można ich było wysyłać do kopalni uranu na Syberię.

  • 19. Data: 2014-01-05 14:40:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-05 11:26, Trybun pisze:
    > Nie bronię piratów, ale po co to piractwo ktoś prowokuje? Przecież
    > chłopaki spokojnie by sobie dojechali do domu i poszli spać, a nie do
    > szpitala i na cmentarz.

    No w Kamieniu Pomorskim "chłopaki spokojnie" nie dojechali.. zabił 6 osób.

    W przypadku z pijanym bydłem w aucie nie możesz być kompletnie niczego
    pewien.
    To jak gra w ruletkę.
    Nie ma kompletnie żadnego znaczenia to czy się to bydło ściga czy nie.
    prawdopodobieństwo śmierci czyjejś jest 50% - czyli uda się lub nie.

    Z jednym się zgadzam - nie powinno się ścigać kilometrami takich aut.
    Po pierwszym kilometrze powinno się je ostrzelać.
    Może bydlaki by się opamiętali i przynajmniej nie zapierdalali po
    ulicach ile fabryka dała tylko woleli te 2 lata w zawiasach.
    Przynajmniej będzie żył.

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2014-01-05 14:53:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 Jan 2014 14:40:09 +0100, Irokez napisał(a):
    > Z jednym się zgadzam - nie powinno się ścigać kilometrami takich aut.
    > Po pierwszym kilometrze powinno się je ostrzelać.

    Niestety - nasza policja parokrotnie udowodnila ze strzelanie zle sie
    konczy.
    Bezpieczniej bedzie jak w ogole broni palnej nie beda mieli.

    Ba - nawet amerykanska rzadko strzela, mimo ze oni zazwyczaj celnie
    strzelaja.

    Obawiam sie ze nie rozumiesz powszechnej psychologii.

    J.