  • 11. Data: 2014-11-20 16:30:51
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Jankol wrote:

    news:m4knnf$5ks$1@dont-email.me...

    > Podstawa prawna : art. 22, ust. 2 PoRD.
    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany zbliżyć się:
    > 1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;
    > 2) do środka jezdni lub na jezdni o ruchu jednokierunkowym
    > do lewej jej krawędzi - jeżeli zamierza skręcić w lewo.

    jeżeli nie ma oznaczenia kierunków pasów to nic nie zabrania wjechania
    dwóch samochodół równocześnie z dwóch pasów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-11-20 16:31:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Przecieź już było w sąsiednim wątku. Zaraz się dowiesz, że "na rondzie nie
    > da się skręcic w lewo ani zawrócić"

    Było, ale ty dalej tego nie zrozumiałes i chyba juz nie zrozumiesz :)

  • 13. Data: 2014-11-20 16:44:44
    Od: Robert_65 <r...@p...fm>

    W dniu 20.11.2014 o 16:02, Shrek pisze:

    > Przecieź już było w sąsiednim wątku. Zaraz się dowiesz, że "na rondzie
    > nie da się skręcic w lewo ani zawrócić"
    >
    > Shrek.
    Najbezpieczniejsza:
    1. na prawy
    2,3 ... na lewy.
    Wtedy wiem że z lewego pasa mogę zjechać bezpiecznie z ronda równolegle
    z "autem" które też zjeżdża !!! prawym pasem.
    Przynajmniej mogę mieć pewną doze pewności że nie trafie na szaleńca
    który JEŻDZI W KÓŁKO PRAWYM PASEM.

  • 14. Data: 2014-11-20 16:50:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 16:31, Czesław Wiśniak wrote:

    >>> 1) do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w prawo;

    > Było, ale ty dalej tego nie zrozumiałes i chyba juz nie zrozumiesz :)

    EOT - już raz było, ale dalej musisz szczekać?

    Shrek.

  • 15. Data: 2014-11-20 16:52:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_65" <r...@p...fm> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Wtedy wiem że z lewego pasa mogę zjechać bezpiecznie z ronda równolegle z
    > "autem" które też zjeżdża !!! prawym pasem.

    A skąd wiesz?
    Bo tak jak napisałeś jest, ale tylko na rondzie turbinowym.
    Na żadnym innym NIE WOLNO zjeżdżać z lewego pasa.

  • 16. Data: 2014-11-20 16:53:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-20 16:30, masti wrote:

    > jeżeli nie ma oznaczenia kierunków pasów to nic nie zabrania wjechania
    > dwóch samochodół równocześnie z dwóch pasów.

    Ryzykowna teza;) Czego nie rozumiesz w zbliżyć się do środka jezdni lub

  • 17. Data: 2014-11-20 17:10:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > EOT - już raz było, ale dalej musisz szczekać?

    Zebyś sie juz dłuzej nie kompromitowal. Jak cała reszta tutaj nie robila z
    siebie kompletnych durni to posluchaj jak on szczeka i w 6 minucie i 30 sek:

    http://moto.onet.pl/nadrogach/jak-jezdzic-po-rondzie
    -na-pewno-nie-tak/z9l0w

    Moze to ty byles przy tym radiowozie ?:)

  • 18. Data: 2014-11-20 17:25:49
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-11-20 17:10, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    >
    > http://moto.onet.pl/nadrogach/jak-jezdzic-po-rondzie
    -na-pewno-nie-tak/z9l0w

    > Moze to ty byles przy tym radiowozie ?:)

    Zdaje się, że czapka cię uciska.
    Jeszcze raz przeczytaj temat wątku i przestań się kompromitować.

    JK

  • 19. Data: 2014-11-20 17:43:02
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    -na-pewno-nie-tak/z9l0w

    > Zdaje się, że czapka cię uciska.
    > Jeszcze raz przeczytaj temat wątku i.

    ROTFL. To nie ja poruszylem ten temat w tym watku. Naucz sie czytac, wyzej
    masz cytat. Ale skoro tak cie to zabolalo to pewnie jestes jednym z tych co
    na rondzie skrecaja w lewo :)

    > przestań się kompromitować

    Nie uzywaj wyrazow ktorych, nie rozumiesz.

  • 20. Data: 2014-11-20 18:09:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Nov 2014 16:44:44 +0100, Robert_65

    > Przynajmniej mogę mieć pewną doze pewności że nie trafie
    > na szaleńca który JEŻDZI W KÓŁKO PRAWYM PASEM.

    Możesz trafić na mastiego.
    On lubi się kręcić na rondzie w kółko. :D

    --
    Pozdor
    Myjk