  • 21. Data: 2018-07-14 17:27:47
    Temat: Re: Kupno samochodu - zapłata
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W bankach pytaj a nie mnie. Co ja kurwa jakis ekspert od bankowosci jestem? Jak jest
    ustawa to pewno kazdy tylko trzeba spytac. Pytales w jakims?

  • 22. Data: 2018-07-15 00:20:09
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 14 Jul 2018 08:27:47 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:

    >W bankach pytaj a nie mnie. Co ja kurwa jakis ekspert od bankowosci jestem? Jak jest
    ustawa to pewno kazdy tylko trzeba spytac. Pytales w jakims?

    Nie, to Ty twierdzisz że można zapłacić czekiem. Więc na Tobie ciąży
    udowodnienie takiej możliwości.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2018-07-15 00:46:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie. To Ty twierdzisz ze nie mozna i to na Tobie ciazy udowodnienie ze masz racje. Ja
    tylko znalazlem ustawe sprzed dwoch lat regulujaca sprawe czekow. Znajdz tez i pokaz
    gdzie w niej jest ze zwykly ludek nie moze miec czekow i nie moze placic czekami.

  • 24. Data: 2018-07-15 07:23:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Jul 2018 15:46:56 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
> [...]
    pokaz gdzie w niej jest ze zwykly ludek nie moze miec czekow i nie moze placic

    Ale jest tam cos, ze bank na zyczenie klienta jest zobowiazany wydac
    mu czek ?

    Wyda czy nie - biorac pod uwage popularnosc czekow w naszym obrocie,
    podejrzewam ze sprzedajacy bedzie mial opory przyjac zaplate w taki
    sposob.
    Pan przyjedzie jutro, pojedziemy do banku, sprawdzimy ...

    J.

  • 25. Data: 2018-07-15 09:11:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    pokaz gdzie w niej jest ze zwykly ludek nie moze miec czekow i nie moze placic

    Zenek, ty to jesteś jednak głupi trep.

    Ustawa jest, ale banki czeków nie wydają.

    --
    Liwiusz