  • 71. Data: 2020-04-01 19:33:23
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 17:49, nadir pisze:

    > Ty naprawdę wierzysz w jakieś obowiązki państwa?

    W obowiązki? Tak. W realizację - nie. Ale nie zmienia to faktu, że
    państwo ma pewne obowiązki. Na przykład jak na kogoś nakłada areszt to
    ma mu dać michę. To że ma to w dupie, nie znaczy że takiego obowiązku
    nie ma.

    --
    Shrek

  • 72. Data: 2020-04-01 19:37:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.04.2020 o 18:41, nadir pisze:

    > Także możesz mnie cmoknąć chubek czuja.

    Nie żebym miał coś przeciw cmokaniu chubka przez Zenka,
    jeno razi mnie nieco Twa nieporadność tylnojęzykowa.
    Słowo "także" jest synonimiczne wobec "również, też",
    ale ponieważ wcześniej nie proponowałeś Zenkowi jeszcze
    czegoś innego - a chciałeś tylko zrekapitulować swój
    wcześniejszy wywód - to przytoczone zdanie należałoby
    rozpocząć od rozdzielnego "tak że", oznaczającego "tak
    więc, zatem".

  • 73. Data: 2020-04-01 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Rząd twierdzi, że szkodzom! Nie siej dezinformacji i paniki.

    :-DDD

    Przyszedł czas na proste komunikaty - ZAKRYWAJCIE KURWA RYJ W KONTAKTACH
    Z INNYMI LUDZMI. CZYMKOLWIEK!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

  • 74. Data: 2020-04-01 20:05:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Pracuje w firmie żeby masek nie zabrakło.

    Masek, leków i innych pierdół. Czytasz to na co odpowiadasz?

    > To albo na końcu linii
    > pakuje maski do pudel albo telefony z zamówieniami odbiera. Może
    > również w magazynie wydawać. Nie wierzę w Twoją stworzona na potrzebę
    > chwili historia. Poza tym na żadnym takim stanowisku maska a tym
    > bardziej specjalne ubranie nie są potrzebne.

    Nie pracuje na linii produkcyjnej i nie ma nic wspólnego z produkcją.
    W Polsce i w ogóle w Europie nie produkuje się od dawna takiej ilości
    masek, zresztą nie tylko masek, żeby zaspokoić potrzeby nawet w czasach
    bez epidemii. Wszystko zapewniały Chiny.
    To co teraz się dzieje w kwestii środków ochronnych to partyzantka i
    pospolite ruszenie, ale też bazuje na półproduktach z Chin.
    Identycznie jest z lekami, elektroniką czy nawet sławetnymi respiratorami.
    Na razie jeszcze Chiny chcą, choć mają problemy z dostarczaniem towarów
    do Europy. Problem się zacznie jak im się przestanie chcieć.

  • 75. Data: 2020-04-01 20:08:27
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 01.04.2020 o 19:37, collie pisze:

> [...]
    > wcześniejszy wywód - to przytoczone zdanie należałoby
    > rozpocząć od rozdzielnego "tak że", oznaczającego "tak

    Czujny jak...collie. Faktycznie zamierzałem użyć "zatem".

  • 76. Data: 2020-04-01 20:14:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > :-DDD
    >
    > Przyszedł czas na proste komunikaty - ZAKRYWAJCIE KURWA RYJ W KONTAKTACH
    > Z INNYMI LUDZMI. CZYMKOLWIEK!

    W skrócie - akcja kryj ryj! Rząd kłamie!

    --
    Shrek

  • 77. Data: 2020-04-01 20:15:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >potrzebę chwili historia.
    >Poza tym na żadnym takim stanowisku maska a tym bardziej specjalne

    No chyba, ze kicha w te maski :-(

    A tymczasem ... w szpitalu w Radomiu 115 zarazonych - pacjenci i
    personel,
    a 500 personelu w kwarantannie.

    W szpitalu w Poznaniu ma zabraknac dzis testow - ale laboratorium
    sanepidu pomoze.

    A Merkel przedluza ograniczenia do 19 kwietnia.

    J.

  • 78. Data: 2020-04-01 20:18:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Zwykły ludź ma nie używać... bo zabraknie dla nadzwyczajnych ludzów.
    > Nie sabotuj - jakby rząd chciał, żebyś maskę nosił, to by nakazał
    > pod grzywną 30k :P

    Czyli jak nosze to jestem wywrotowcem?

    Bardzo mi sie podoba rozdzwiek miedzy tym co rzad zaleca ludziom a tym
    jak sam sie zachowuje na sali sejmowej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 79. Data: 2020-04-01 20:18:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Po tym co wypisujesz nie trzeba sobie wyrabiać zdania o kurierach.
    > Wystarczy Cię poczytać. Jak Ty Cavalino i jeszcze wielu tutaj było
    > by tak mądrych jak jestescie głupi to Polska była by cudownym
    > krajem.

    NIe, nie nie, nie o kureirach bo ja nie za bardzo jestem kurierem.
    Wyrobią sobie zdanie kto tu jest notorycznym kłamca.
    O inteligencji nie bede sie wypowiadał bo ci ludzie notorycznie pisza zes
    głupcem wiec co ja sie bede w wasze dyskusje wtracał ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 80. Data: 2020-04-01 20:47:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z tymi opiniami na których się opierasz to jak z gównem jedzonym przez miliardy much.
    Możesz podzielać czyjeś zdanie tak ma możesz jeść gówno. Tam możesz. Ty już to gówno
    jesz.