  • 81. Data: 2020-04-01 21:00:55
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    --A Merkel przedluza ograniczenia do 19 kwietnia.

    Dania planuje zdjęcie sankcji po Wielkanocy.
    Pożyjemy zobaczymy co przyniesie jutro

  • 82. Data: 2020-04-01 21:03:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.04.2020 o 20:18, Budzik pisze:

    > Czyli jak nosze to jestem wywrotowcem?

    I złodziejem - kradniesz maseczki szpitalom!

    --
    Shrek

  • 83. Data: 2020-04-01 21:12:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 10:14:47 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Pracuje w firmie żeby masek nie zabrakło. To albo na końcu linii pakuje maski do
    pudel albo telefony z zamówieniami odbiera. Może również w magazynie wydawać. Nie
    wierzę w Twoją stworzona na potrzebę chwili historia. Poza tym na żadnym takim
    stanowisku maska a tym bardziej specjalne ubranie nie są potrzebne.

    Tak czy siak Zenek znowu wyszedłem na idiotę z wiedzą z telewizora, więc po co
    jeszcze się pogrążasz?

  • 84. Data: 2020-04-01 21:15:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 14:25:43 +0200, w <5e848848$0$542$65785112@news.neostrada.pl>,
    collie <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Taki Ortograficzny Żołnierz Wyklęty. A może po prostu nie wie,
    > że wojna się skończyła? Jak ten japoński żołnierz, Hiroo Onoda,
    > który w filipińskiej dżungli potrzebował 29 lat, by zorientować
    > się, że II wojna światowa już się skończyła. No, ale 75 lat na
    > Bałutach? Polak potrafi.

    Może dla niego zaczęła się na nowo? :)
    Ale przed wirusem to pierwszy spierd***a.

  • 85. Data: 2020-04-01 21:17:41
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 09:00:13 -0700 (PDT), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Dla mnie Polaka

    :D
    Nadajesz jak nakręcony Rosjanin, a nie Polak.
    Z Rosjanami tak jest -- mili ludzie, dopóki nie zejdziesz na politykę.
    Potem chrzanią bzdety identyczne jak ty.

  • 86. Data: 2020-04-01 21:18:37
    Temat: Re: Kwarantanna 3. Turkmenistan.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 15:06:23 +0200, w
    <5e8491d0$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "Konsultanci wojewódzcy w dziedzinie epidemiologii dostali właśnie od
    > wiceminister zdrowia od Józefy Szczurek-Żelazko pismo zobowiązujące
    > ich do tego, aby przestali wypowiadać się publicznie na temat epidemii
    > koronawirusa. Nie powinni informować społeczeństwa o brakach w
    > dostępie do środków zabezpieczenia osobistego, o brakach sprzętu czy
    > liczbie zakażeń i zgonów w poszczególnych jednostkach medycznych.
    >
    > Takie opinie może wypowiadać - zdaniem wiceminister zdrowia - jedynie
    > konsultant krajowy w porozumieniu z Ministerstwem Zdrowia czy Głównym
    > Inspektorem Sanitarnym"

    E, to chyba stare.
    Embargo na poszczególne rodzaje informacji obowiązuje od jakiegoś czasu, coraz
    mniej danych publikują.

  • 87. Data: 2020-04-01 21:24:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 20:18, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > NIe, nie nie, nie o kureirach bo ja nie za bardzo jestem kurierem.
    > Wyrobią sobie zdanie kto tu jest notorycznym kłamca.
    > O inteligencji nie bede sie wypowiadał bo ci ludzie notorycznie pisza zes
    > głupcem

    Nie obrażaj głupców - to jest pisowkso-kapelusznicze dno dna.

  • 88. Data: 2020-04-01 21:28:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 01-04-2020 o 21:18, r...@k...pl pisze:

    > Embargo na poszczególne rodzaje informacji obowiązuje od jakiegoś czasu, coraz
    > mniej danych publikują.

    Widać coraz bardziej fałszywe i łatwiejsze do weryfikacji.

  • 89. Data: 2020-04-01 22:02:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ty z pizdziakiem pod tym dnem i pod pięcioma metrami mułu zabawiacie się swoimi
    małymi ptaszkami.

  • 90. Data: 2020-04-02 01:01:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 1 Apr 2020 21:28:12 +0200, w <r62q0c$748$10$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Widać coraz bardziej fałszywe i łatwiejsze do weryfikacji.

    Z grupy wrocławskiej. Pełno podobnych wpisów.

    Koleżanka lekarka zachorowała po kontakcie z kobietą, której dzieci były we
    Włoszech i w Tajlandii. Nie chcieli zrobić Jej testu, choć ciągle pracowała. Po
    dwóch dniach Jej dzieci 38 stopni gorączki i kaszlą. Kazali Jej zostać w domu i
    czekać 7 dni na test - UWAGA - tylko dla Niej, dla dzieci już nie. Mamy Państwo
    z tektury.

    mnie odsyłali "od Annasza do Kajfasza", byleby tylko testu nie
    zrobić...Infolinia do sanepidu, sanepid do lekarza, bo "oni nie są za to
    odpowiedzialni" lekarz, że jednak sanepid, a jak nie, to mam iść na zakaźny się
    zameldować.. No życie mi miłe jeszcze.

    Wrocilam z Norwegii 9 marca, mimo objawów zostałam odesłana do domu z
    przychodni, szpitala i przez sanepid. Nie ma badań. Powinieneś siedzieć 2 tyg w
    domu a potem nikogo nie interesujesz..
    i tak to właśnie funkcjonuje ??