  • 11. Data: 2016-10-28 19:11:41
    Temat: Re: LED czy LCD? Polizingowy?
    Od: atm <...@v...pl>

    > 192x1440, zobacz jakie małe czcionki w górnym lewym rogu:
    > http://www.wyslij-plik.pl/pokaz/945718---an82.html
    > I nie umiem ustawić większych, co nie znaczy że się nie da :) Ale jak
    > dotychczas nie wpadłem na trop. Czyli kłopoty są ...

    Zmieniales dpi w systemie?

  • 12. Data: 2016-10-28 19:35:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2016 19:11:41 +0200, atm napisał(a):

    > Zmieniales dpi w systemie?

    Co rozumiesz przez dpi? Jeśli zmienię na tym samym ekranie rozdzielczość
    z do tej pory używanej 1400x1050 na 1920x1440 to przecież zmieniam dpi,
    nie? A zmieniłem w ramach rozeznania czy da radę ustawić wszystko i czy
    dam radę się przyzwyczaić :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2016-10-28 19:50:09
    Od: atm <...@v...pl>

    On 28.10.2016 19:35, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > z do tej pory używanej 1400x1050 na 1920x1440 to przecież zmieniam dpi,
    > nie? A zmieniłem w ramach rozeznania czy da radę ustawić wszystko i czy

    http://www.techrepublic.com/blog/windows-and-office/
    get-a-better-view-in-windows-7-by-adjusting-dpi-scal
    ing/
    :)

  • 14. Data: 2016-10-28 20:03:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Oct 2016 19:50:09 +0200, atm napisał(a):

    > http://www.techrepublic.com/blog/windows-and-office/
    get-a-better-view-in-windows-7-by-adjusting-dpi-scal
    ing/
    > :)

    Nie używam windowsów :) Anyway, żadne toolsy do poprawy wyglądu/ostrości
    krawędzi czy czcionek nie dają takiego odwzorowania jakie jest przy
    użyciu natywnej rozdzielczości monitora. Nie należy też zapominać że
    okna niektórych programików pomocniczych czy okna konfiguracyjne innych
    programów nie dadzą się dowolnie powiększać. Maja stałą wielkość w
    pikselach i kropka. Mam tak z gkrellm, całkiem przydatnym programikiem.
    W 1920 mało co widzę w jego okienku bez przystawienia nosa do ekranu :)
    Dlatego nie należy przesadzać z natywną i należy się dobrze zastanowić
    jaką wybrać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2016-10-28 20:03:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ale do czego?
    Do arkuszy biurowych, do Januszy z internetu, do oglądania filmów, do edycji zdjęć,
    do tabletu czy do stacjonarki?
    Lubię Della U2410 (na CFL) np. do filmów, z kolei do lapka chętniej podłączam Eizo
    EV2455 akurat na LED (bo cieńszy i lżejszy, łatwiej przenieść z podłogi na stół i ze
    stołu na podłogę, choć nie ma takich referencyjnych kolorów jak Dell), do tego Dell
    ma świetny podłączany zewnętrzny soundbar.
    I kto płaci za prąd (np. 60W vs. 30W)?

    -----

  • 16. Data: 2016-10-28 20:16:22
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > W 1920 mało co widzę w jego okienku bez przystawienia nosa do ekranu :)
    > Dlatego nie należy przesadzać z natywną i należy się dobrze zastanowić

    Hmmm, pracuje w natywnej, dpi dostosowalem do moich potrzeb, wszystkie
    programy graficzne z ktorych korzystam nie maja z tym problemu,
    przegladarki www, TB, Filezilla, LibreOffice i dlugo by wymieniac tez
    wyswietlane sa poprawnie. Prawde powiedziawszy nie zetknalem sie jeszcze
    z aplikacja lub gra, ktora nie trzymalaby czcionek w odpowiedniej,
    czytelnej wielkosci; choc nie zaprzeczam, ze gdzies cos takiego moze sie
    trafic. Co wiecej - obecnie 1920x1200 to wcale zaden hi-end. Po prostu
    dobra rozdzielczosc do pracy przy grafice. Zreszta fonty tez lepiej
    wygladaja.

  • 17. Data: 2016-10-28 22:00:26
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
> [...]
    > W 1920 mało co widzę w jego okienku bez przystawienia nosa do ekranu :)
    > Dlatego nie należy przesadzać z natywną i należy się dobrze zastanowić

    to se włączę stara banię 17 cali i na niej gkrellma odpale.

  • 18. Data: 2016-10-28 22:05:37
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 28.10.2016 o 20:03, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    stołu na podłogę, choć nie ma takich referencyjnych kolorów jak Dell), do tego Dell
    ma świetny podłączany zewnętrzny soundbar.

    W sensie które się mniej psują i mniej żrą prąda?

  • 19. Data: 2016-10-29 01:36:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-28 o 18:12, Smok Eustachy pisze:

    > no np.
    > A jak coś to se przekręcę pivota. Nie no panorama. Tak, Panorama
    > lepsiejsza.
    > Ale co brać>
    > Takiego LEDa, czy nie LED
    > Czy np taki?
    > http://allegro.pl/nec-multisync-ea223w-22-5ms-pivot-
    displayport-fv-i6143863790.html

    Allegro to teraz Afryka zarządza. Allegro sprzedane.

    --
    animka

  • 20. Data: 2016-10-29 07:44:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Starszy sprzęt się może mniej psuć, paradoksalnie.
    Mniej prądu biorą LED-y.

    -----