  • 21. Data: 2016-10-29 07:46:24
    Temat: Re: LED czy LCD? Polizingowy?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    To ja znam takich programów masę, na lapku 15'' z 1600x1200 jest naprawdę wielki
    problem coś odczytać.

    -----
    > Prawde powiedziawszy nie zetknalem sie jeszcze z aplikacja lub gra, ktora nie
    trzymalaby czcionek w odpowiedniej, czytelnej wielkosci; choc nie zaprzeczam, ze
    gdzies cos takiego moze sie trafic.

  • 22. Data: 2016-10-29 08:22:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Oct 2016 07:46:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > To ja znam takich programów masę, na lapku 15'' z 1600x1200 jest naprawdę wielki
    problem coś odczytać.

    I dlatego m. innymi używam do dziś starego Multisynca FE1250 CRT który
    choć mu trochę strzyka już w kolorach i szerokości obrazu to wyciaga
    nawet 2048x1536 i w każdej rozdziałce ma taką samą ostrość :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2016-10-29 10:59:01
    Od: kriters <k...@o...pl>

    On 2016-10-28 17:38, Smok Eustachy wrote:
    > Witajcie!
    > Czy opłaca się kupić monitor uzywany LED czy może LCD?
    >
    > Myślę o tym modelu:
    > http://allegro.pl/ideal-led-fujitsu-b23t-6-full-hd-p
    ivot-rok-gwaran-i6176760486.html

    > Ma 23 i Pivota

    Gówna na TN się nigdy nie opłaca. Niezależnie od podświetlenia.

  • 24. Data: 2016-10-29 13:52:43
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A w jakich widełkach cenowych szukasz?
    Od -do?
    Z jakimi wejściami?
    DP? HDMI? DVI? D-Sub? Component? S-Video? Composite?
    Z dźwiękiem (głośniki lub doczepiany soundbar)? Taki własnie monitor zdekoduje dźwięk
    analogowy z cyfrowego sygnału HDMI.
    I ile cali?
    BTW polecam 1920x1200, a nie okrojone 1920x1080, no i oczywiście na matrycy IPS.

    -----

  • 25. Data: 2016-10-29 23:23:38
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 29.10.2016 o 13:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > A w jakich widełkach cenowych szukasz?
    > Od -do?
    250 zł Np to:

  • 26. Data: 2016-10-29 23:41:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-10-29 o 23:23, Smok Eustachy pisze:
    > 250 zł Np to:
    > http://allegro.pl/ideal-led-fujitsu-b23t-6-full-hd-p
    ivot-rok-gwaran-i6176760486.html

    Ten chyba lepszy, ale droszy i głośników nie ma.

    http://allegro.pl/znakomity-monitor-dell-p2211ht-192
    0x1080-led-5ms-i6507919415.html

    --
    animka

  • 27. Data: 2016-10-30 10:24:13
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Misie wydaje, że za 250 zł może być trudno, a za 500 zł łatwiej.
    No chyba, że 1600 x 1200 (bardzo zacny rozmiar).
    M.in. Dell i Samsung miał bdb monitory w tej rozdzielczości.

    -----

  • 28. Data: 2016-10-30 17:44:03
    Od: s...@g...com

    Masz linka za 249 chyba nie?

  • 29. Data: 2016-11-18 13:27:37
    Od: "jedrek" <jedrek@jedrek>

    " ąćęłńóśźż"
    > BTW polecam 1920x1200, a nie okrojone 1920x1080, no i oczywiście na
    > matrycy IPS.

    IPS pod kątem gier?
    Jeżeli ktoś nie gra (szybkość matrycy) to IPS jest w czymś lepsza od PVA?
    Część opini ludzi mówi o tym, że ponoć IPS przy dłuższym gapieniu się (po
    kilka godzin dziennie) w nią bardziej kopie nieprzyjmenie po oczach niż PVA
    (?).
    TN w ogóle w rozważaniu pominę, bo to do niczego się nie nadaje przy
    dłuższym gapieniu się w taki ekran.

  • 30. Data: 2016-11-18 14:56:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pod kątem kątów patrzenia.