  • 41. Data: 2016-10-04 22:06:36
    Temat: Re: LPG kilka pytań
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 30 września 2016 21:28:33 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > I nieustająco podtrzymuję zagazowanie Priusa. Silnik prosty, nie
    > wysilony podobno idealny do gazu :-)

    Mój mechanik ma zagazowanego prisa i sobie chwali;-)
    Ma tez zagazowanego RXa 400H ;-) i tez chwali

    uciu

  • 42. Data: 2016-10-12 13:05:24
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Mondeo kupione w polsce
    > 3 letnie
    > przebieg 80 kkm
    > 47 500 kzł liczmy na około
    >
    > mija
    > 5 lat

    Z czego rok straciłeś na poszukiwania tego mondeo. Chyba nie znajdziesz
    3 latka za taką kasę i przebiegiem po dziadku.
    pzdr
    Adam

  • 43. Data: 2016-10-12 13:45:43
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu piątek, 30 września 2016 15:03:57 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:
    > 100 za regulację. Normalnie co 30kkm, jak masz gaz to co 15kkm. Czyli
    > przy przeciętnych przebiegach +50PLN na rok.

    Regulacja co 15tys... czy to nie przesada? Co to za auto?

    Jimiasty

  • 44. Data: 2016-10-12 14:33:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.10.2016 o 13:45, Jimiasty pisze:

    > Regulacja co 15tys... czy to nie przesada? Co to za auto?

    Accord 2002. Choć ostatnio zapomniałem, więc teraz będzie co 30kkm. A
    potem się zobaczy czy wogóle następne będzie, choć jędza nie daje się na
    złom oddac;)

    Shrek.