  • 11. Data: 2019-06-25 14:14:56
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 24.06.2019 o 20:01, z pisze:
> [...]
    > wiedziałem ale piszę dla przestrogi. NIE UŻYWAĆ
    >
    > I najlepsze.
    >
    > Polecenie zapłaty zginęło a jak ładna pani na infolinii zaczęła szukać
    > to znalazł się jakiś Mbank z którym nigdy nic do czynienia nie miałem
    >
    > Oczywiście musiałem też uporządkować powiadomienia na numer grupy
    > który też się sam zmienił...
    >
    > 40 minut na infolini. Pewnie zabulę ale było WARTO!

    > PS. Podobno wciskanie dodatkowych usług to norma i wszyscy tak robią
    > ale chyba nie tak bezczelnie i nie tak spapranym systemem w którym
    > każdy mówi co innego i każdy ma inne kompetencje...

    Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Może na abonamenciarzy wyrastają im
    rogi, ale dla prepaidowców nie ma lepszej firmy. Wszystko prosto i
    przejrzyście. Infolinia? gdy skladam reklamację przez www to sami do
    mnie dzwonią.

  • 12. Data: 2019-06-25 15:12:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 12:05, LordBluzg(R) pisze:
    > W moim przypadku, zawsze. Obecnie chciałem wziąć od nich telefon ale po
    > przeliczeniu okazało się że będzie o 1/4 ceny droższy niż na wolnym rynku,

    Hmmm... Redmi 6 Koszt na rynku wersji 64G to jakieś 600 zł.
    Mogłem go mieć za 20 zł x 24 mies. + 189 wpłaty = 669 zł czyli 5,5 %
    rocznie ;-) Przy abonamencie 3x20 zł fakt bez smsów bo mi nie potrzebne.
    czyli tak po taniości.
    Może inny target? Celujesz we flagowce ;-)

  • 13. Data: 2019-06-25 15:13:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 14:14, Trybun pisze:
> [...]
    > rogi, ale dla prepaidowców nie ma lepszej firmy. Wszystko prosto i
    > przejrzyście. Infolinia? gdy skladam reklamację przez www to sami do

    OOO... Nie przypominam sobie żebym kiedyś składał reklamacje ;-)
    Może dlatego że ich pilnuję na bieżąco ;-)

  • 14. Data: 2019-06-25 15:37:21
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 15:12, z pisze:

> [...]
    > czyli tak po taniości.
    > Może inny target? Celujesz we flagowce ;-)

    No przecież. Nie po to kupuje się nowy telefon, żeby w dniu zakupu był
    starym modelem z 2017/18 :>
    To nie jest samochód, że traci na wartości 30% zaraz po wyjechaniu ze
    salonu. Właśnie po to, że mam zamiar używać go przez następne 2 lata
    chcę uniknąć "smierci technologicznej" w tym okresie (czytaj niedomagań
    hardware). Zaraz wyjdą nowe aktualizacje Google, nowy Andek i apki
    niekompatybilne wstecz a ja będę dumnie nosił sprzęt który nie potrafi?
    Inna sprawa, że jak spojrzysz na oferty operatora to wielu modeli
    zwyczajnie nie ma w ofercie. Te z wyższej półki właśnie są znacznie
    droższe niż stare modele i do tego z niskiej półki, jeśli porównujesz
    ceny nawet z Allegro.
    Dodatkowo u operatora nie chwycisz "okazji" a na wolnym rynku prędzej.
    Pomijam zakupy nie z Polski, gdzie ceny sprzętu nowego pozwalają nawet
    na sprzedanie po rocznym używaniu, w Polsce bez specjalnej straty
    finansowej.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 15. Data: 2019-06-25 15:39:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    >Z tego, co ja dostrzegam, to Play ma zasięg 3 operatorów. Inni już
    >niekoniecznie. Co prawda ze 2 lata temu mieli przyznać, że mają już
    >tyle własnych nadajników, że zerwą z tradycją. Póki co nadal trwają.

    Ale ... Play mi zrywa internet w trasie. Plus tego nie robil.

    Moze to wina telefonu .. a moze wlasnie 4 sieci :-)

    >Farciarz. Chciałem z tego skorzystać a teraz bulę za Tidala...

    A w firmie sie okazalo, ze ta promocja to sie zaraz skonczyla, i nawet
    pisemna oferte swojego konsultanta olali ...

    J.

  • 16. Data: 2019-06-25 18:50:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > czyli tak po taniości.
    > Może inny target? Celujesz we flagowce ;-)

    Taki przykład kosztów (nie flagowiec):
    https://www.play.pl/telefony/xiaomi/xiaomi-pocophone
    -f1/

    Bo Play ma również sprzedaż bez abonamentu. Przynajmniej nie ukryją
    tutaj dziwnych "usług". W połączeniu z abonamentem i wpłatą jednorazową
    wychodzi to samo ale w sumie gorzej, bo dokładnie dopytałem/przeliczyłem.

    Ten sam telefon kupisz gdzie indziej o 500zł taniej i bez brandowania.
    Zauważ że im będziesz sięgał wyżej, po droższe modele, to różnica będzie
    większa.

  • 17. Data: 2019-06-25 19:07:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 15:37, LordBluzg(R) pisze:
    > No przecież. Nie po to kupuje się nowy telefon, żeby w dniu zakupu był
    > starym modelem z 2017/18 :>

    A ja sprawdzam czy działa płynnie i odpowiada moim potrzebom.
    Na własnej skórze przekonałem się że 3-letni flagowiec S7 Du...y nie urywa.

    > To nie jest samochód, że traci na wartości 30%

    Sprzedawałeś kiedyś? Nowy nie rozpakowany faktycznie trzyma cenę. ale
    zdejmij folie i zobaczysz jak kształtuje się cena. ;-)

    Ja uważam że wydawanie całej pensji na telefon w polskich realiach jest
    co najmniej niemądre ;-)
    Zwłaszcza widząc co wyprawiają producenci i ich projektanci i
    programiści ;-)

  • 18. Data: 2019-06-25 19:12:41
    Od: z <...@...pl>

    Twój przykład nie przeczy mojemu.
    Uwarunkowania mogą być różne.
    Mnie w Pleju trzyma i czasem nawet przeważa tel. stacjonarny do
    odbierania dla starych znajomych i rodziny za 1 zł/mies.
    To jest 19 zł taniej niż w innych firmach.
    mogę wtedy poszaleć i dorzucić coś do raty na telefon ;-)

  • 19. Data: 2019-06-25 19:12:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]

    >tutaj dziwnych "usług". W połączeniu z abonamentem i wpłatą
    >jednorazową wychodzi to samo ale w sumie gorzej, bo dokładnie

    Jest tam i bez abonamentu - 1499zl.
    Mozna na raty 0% ... ciekawe, z simlockiem ?

    A nie, widze - na ceneo od 1084zl ... no, raczej od 1190 ... nadal
    chetni na raty 0% serdecznie witani :-)

    Abonament 140zl .. to tak gdzies 100zl na sam telefon. Przez 24mc

    Ale pamietam, ze zdarzaly sie lepsze oferty u operatorow. Dawno temu.

    >Ten sam telefon kupisz gdzie indziej o 500zł taniej i bez
    >brandowania. Zauważ że im będziesz sięgał wyżej, po droższe modele,
    >to różnica będzie większa.

    J.

  • 20. Data: 2019-06-25 20:59:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 19:07, z pisze:

    > A ja sprawdzam czy działa płynnie i odpowiada moim potrzebom.
    > Na własnej skórze przekonałem się że 3-letni flagowiec S7 Du...y nie urywa.

    Po co sprawdzać na własnej skórze? Nie kumam czaczy :)

    > Sprzedawałeś kiedyś? Nowy nie rozpakowany faktycznie trzyma cenę. ale
    > zdejmij folie i zobaczysz jak kształtuje się cena. ;-)

    Może zerknij na Allegro, niekoniecznie na licytacje i zobacz sobie ceny
    używek, takich rocznych:>

    > Ja uważam że wydawanie całej pensji na telefon w polskich realiach jest
    > co najmniej niemądre ;-)

    No przecież nie kupię telefonu za 8tys :>

    > Zwłaszcza widząc co wyprawiają producenci i ich projektanci i
    > programiści ;-)

    To samo można napisać o samochodzie. Ma być bezpieczny, tani w
    utrzymaniu i wozić dupsko tu i tam i nie nazywać się Rolls Royce :] a
    dzień sprzedaży ma być wesoły :)