eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmLUDZIE uważajcie na Pleja › Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5d11100e$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Tue, 25 Jun 2019 14:14:56 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.7.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5d11100e$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 190624-4, 24.06.2019), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 38
    Message-ID: <5d12101f$0$528$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.33.210.175
    X-Trace: 1561464864 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 528 188.33.210.175:54174
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1090712
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.06.2019 o 20:01, z pisze:
    > Podpisałem/przedłużyłem 2 umowy Play Rodzina i Redbul.
    > Wszystko uzgodnione i kwota faktury teoretycznie się zgadza ale...
    >
    > 2 x muszę wyłączyć ochronę wyświetlacza 8 zł/mies. - to wiedziałem i
    > jakoś to przełknąłem. ;-)
    >
    > Tidal przez pierwsze 3 miesiące darmowy i domyślnie włączony.
    > 19 zł/mies.
    >
    > Poblokowali mi usługi premium choć nie chciałem tego zmieniać.
    >
    > Karta do internetu coś 200 Giga płatna od 6 mies. 50 zł - To
    > wiedziałem ale piszę dla przestrogi. NIE UŻYWAĆ
    >
    > I najlepsze.
    >
    > Polecenie zapłaty zginęło a jak ładna pani na infolinii zaczęła szukać
    > to znalazł się jakiś Mbank z którym nigdy nic do czynienia nie miałem
    >
    > Oczywiście musiałem też uporządkować powiadomienia na numer grupy
    > który też się sam zmienił...
    >
    > 40 minut na infolini. Pewnie zabulę ale było WARTO!
    >
    > z
    >
    > PS. Podobno wciskanie dodatkowych usług to norma i wszyscy tak robią
    > ale chyba nie tak bezczelnie i nie tak spapranym systemem w którym
    > każdy mówi co innego i każdy ma inne kompetencje...
    > ZAŁAMKA
    >

    Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Może na abonamenciarzy wyrastają im
    rogi, ale dla prepaidowców nie ma lepszej firmy. Wszystko prosto i
    przejrzyście. Infolinia? gdy skladam reklamację przez www to sami do
    mnie dzwonią.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: