  • 21. Data: 2019-06-25 21:02:52
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 19:12, z pisze:
    > Twój przykład nie przeczy mojemu.
    > Uwarunkowania mogą być różne.
    > Mnie w Pleju trzyma i czasem nawet przeważa tel. stacjonarny do
    > odbierania dla starych znajomych i rodziny za 1 zł/mies.

    Nachuj Ci stacjonarny? Nie rozumiem. Miałem do niedawna Orange
    stacjonarny za 2zł i cieszę się że go nie mam :)
    Relikt przeszłosci i dziwne ujebanie do miejsca zamieszkania.

    > To jest 19 zł taniej niż w innych firmach.
    > mogę wtedy poszaleć i dorzucić coś do raty na telefon ;-)

    Raty...Nie stać Cię poszaleć jednorazowo-taniej?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2019-06-25 21:19:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 19:12, J.F. pisze:

> [...]
    -f1/

    A co napisałem wyżej? :)

    > Mozna na raty 0% ... ciekawe, z simlockiem ?

    Skąd wziąłeś simlocka?

    > A nie, widze - na ceneo od 1084zl ... no, raczej od 1190 ... nadal
    > chetni na raty 0% serdecznie witani :-)

    Aliexpress taniej.

    > Abonament 140zl .. to tak gdzies 100zl na sam telefon. Przez 24mc
    >
    > Ale pamietam, ze zdarzaly sie lepsze oferty u operatorow. Dawno temu.

    Nie przypominam sobie, żeby się opłacało. Praktycznie nigdy.

  • 23. Data: 2019-06-25 22:23:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 21:02, LordBluzg(R) pisze:

    > Nachuj Ci stacjonarny? Nie rozumiem. Miałem do niedawna Orange
    > stacjonarny za 2zł i cieszę się że go nie mam :)

    To ciekawe. Pewnie jeszcze spadek po TPSA. Bo gdy chciałem taką usługę w
    Orange wykupić to robili wielkie oczy że się NIE DA.

    > Relikt przeszłosci i dziwne ujebanie do miejsca zamieszkania.

    Masz niedokładne dane.

    Takie telefon nie jest przywiązany do lokalizacji (ale ciii bo się wyda)
    Ma rozmowy do pleja gratis (reszta płatne) i faktycznie sentymentalny
    charakter ale i praktyczny dla osoby starszej która ma ten numer od XX lat.

    Tak dużo tu czytam o dziadowaniu na prepeidach Niech no który przebije
    1 zł :)

  • 24. Data: 2019-06-25 22:55:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 22:23, z pisze:

    > To ciekawe. Pewnie jeszcze spadek po TPSA. Bo gdy chciałem taką usługę w
    > Orange wykupić to robili wielkie oczy że się NIE DA.

    Miałem z DSL ale DSL okazał się gorszy od LTE :)

    > Masz niedokładne dane.
    >
    > Takie telefon nie jest przywiązany do lokalizacji (ale ciii bo się wyda)

    Jak przygrasz za mocno w chuja to oni wiedzo :]

> [...]
    >
    > Tak dużo tu czytam o dziadowaniu na prepeidach Niech no który przebije

    wrodzinie. 1zł i 2 lata aktywny+Aero2 (bo to komplet) czyli NET za
    darmo. Idealne na DualSIM. Właśnie jutro idę na pocztę uaktywnić
    "wrodzinie" bo mam starego smartwacza (GearS) i go zreanimowałem bo
    zdechł jakiś czas temu. Długa historia żeby opowiadać ale osrałem serwis
    Samsunga, który za diagnozę chce 70zł pomimo że sam im diagnozę stawiam
    (blaszki do ładowania się wytarły) co widać gołym okiem. Do tego
    wyłamała się blaszka od SIM. W Polsce za naprawę tych 2 blaszek chcą
    200/300zł. Kupiłem na Aliexpress komplet za 30zł i wymieniłem bez
    problemu. Karta jest potrzebna na przekierowanie, tylko do odbioru jak
    biegam bo telefonu nie biorę ze sobą na spacerki. Karta SIM leżała rok
    ale wystarczy aktywować i mam 2 lata spokoju. Pewnie smartwacz się
    rozleci do tego czasu.

  • 25. Data: 2019-06-25 23:14:33
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-24 o 23:48, z pisze:

    > A my im na to pozwalamy. ;-)

    I to jest właśnie plagą :-D
    Tytuł wątku powinien być: dorwijcie frajerów (czyli nas) zachęcających
    "Pleja" i innych do takich praktyk.

    > Ja już nie wiem co lepsze. Miałem takie sytuacje że Plej w "automacie"
    > na siłę próbował jednak łączyć się ze swoimi nadajnikami chociaż inne
    > były silniejsze

    Też to zaobserwowałem. To akurat normalne. W końcu każdy operator
    faworyzuje swoją sieć.

    > a przestawienie na sztywno na Plusa nie było na stałe i
    > się samo (może przy aktualizacji) przestawiało na "auto"

    To już kwestia telefonu. W żadnym tak nie miałem.

    > Moja dzisiejsza umowa z Plejem nijak się ma do tego co mówił konsultant

    Więc tak jak napisałem: w miarę możliwości zorganizuj sobie doradcę.

    > - w umowie nigdzie nie pisze o Tidalu - fakt jest jeszcze 6 załączników
    > ogólnych ;-)

    Serio? Ja miałem jednoznacznie o tym napisane. Jeszcze za czasów kiedy
    Tidal był na 2 lata.

    > - rata za nowy telefon jest dołączona do innego numeru niż miała być.
    > To może błahostka ale ma znaczenie przy późniejszym przedłużaniu umowy
    > bo terminy każdego numeru w Rodzinie są inne.

    Wyrównaj je. Od niedawna tak można. Dosłownie z tydzień czy dwa temu tak
    zrobiłem. Być może tylko doradcy mają takie możliwości - tego nie wiem.
    Spytać warto.

    > Miałem Tidala przez 2 lata na cały poprzedni okres umowy gratis.
    > Jest tam dużo nowoczesnego badziewia i mimo kilku perełek ilość BRAKÓW
    > zwłaszcza w polskich utworach jest POWALAJĄCA.

    Tidal, to inna para kaloszy. Kiedyś był mega-badziewny. Teraz mocno
    wzięli się do roboty i poprawili się o dwie klasy. Do tego chyba jako
    jedyni oferują muzę w w jakości studyjnej. Oczywiście za 100% dopłatą.

    > Dźwięk jakiś taki "wyprany" inny niż z normalnych nośników. Nie jestem
    > specjalnym melomanem ale wyraźnie brzmi to gorzej albo przynajmniej
    > inaczej.

    hehehe - niedawno o tym gadałem na grupie motoryzacyjnej w kontekście
    różnic w jakości CD vs DVD w moim aucie. Wątek zszedł m.in. na Tidala.
    Generalnie - nie uwierzono mi, że różnice w jakości publikowanych
    utworów mogą być różne. Ponoć MP3 "żondzi" jako jedyny słuszny format
    itd itp. Ale nie ważne - do rzeczy. To co zauważasz to brak polepszaczy
    w dźwięku. To akurat jest na plus. Tak powinno być. Dźwięk powinien być
    wierny. Jeśli lubisz inaczej, to na swoim sprzęcie powinieneś to
    regulować a nie sprzedawać "podregulowane". Jeśli kucharz lubi
    przesoloną zupę, to nie znaczy, że wszyscy powinni ją lubić. Ja akurat
    jestem melomanem i przy okazji z wykształcenia... powiedzmy -
    akustykiem. Sam sobie zaprojektowałem kolumny głośnikowe i salon
    odsłuchowy, sam wielokrotnie dokonywałem ich pomiarów i optymalizacji.
    Wiele miesięcy pracy. Na bazie tego - gdy puścimy na taki sprzęt ten
    niby "wyprany" dźwięk, będzie słychać jakby kapela grała przed Tobą w
    realu. Gdy z kolei puścimy typową produkcję, obfitującą w loudness wars
    (sprawdź sobie na wiki co to takiego), to dźwięk będzie rzeźnią dla
    uszu. Po 3 kawałkach będzie trzeba się wybrać na urlop
    rekonwalescencyjny by podreperować słuch. :-D

    > Posłuchałem przez miesiąc i rzuciłem to w diabły również z powodu bardzo
    > wolnego działania czy to na PC czy androidzie.

    Serio??? Używam Tidala tu i tu. Jeśli jest dostępność, słucham w
    formacie FLAC, gdzie średnio utwór zajmuje 20MB+. Absolutnie nie mam
    nigdzie lagów. Jasne, gdy jadę czasem w 3mieście SKMką, to zdarza się,
    że w jakimś miejscu trasy zaczyna rwać, ale to uzasadnione. Na telefonie
    apka startuje mi 3s. Przed sekundą poszukałem "bajm" - nawet nie
    zauważyłem opóźnienia. Klikam na jakimś utworze - może z pół sekundy
    oczekiwania zanim go usłyszę. Na PC podobnie. Nie wiem jaki masz sprzęt
    i/lub internet lecz brzmi to jak technologie, które dawno wymarły.

    > Spamujesz przypadkiem tutaj? ;-)

    eeee... że co? Skąd takie przypuszczenie :-D Mówię Ci o swoich
    doświadczeniach. Co 2 lata lub częściej zmieniam umowę i zawsze jest
    lepiej i taniej. Nie czytam żadnych pism, forów, wzorów umów, nie gadam
    z konsultantami na infolinii bo nie mam czasu na to ani ochoty i zawsze
    mam korzyść. Wystarczy do tego zaufany koleś, który sam pilnuje moich
    terminów i informuje: teraz zrezygnuj z tego, dobierz to bo
    zaoszczędzisz miesięcznie tyle i tyle. To jest spam? Jeśli tak, to
    poproszę go więcej.

    > Tylko że zmuszanie do sprzedaży wiązanej w XXI wieku w UE która chroni
    > konsumentów jak nikt inny ;-)

    G... prawda. UE ma to gdzieś. Oni zajmują się tym, że woda nie nawilża,
    że ślimak to ryba a marchewka - owoc. Działają globalnie w ramach rynku
    UE i mozolnie, powoli toczą wielką kulę jak żuk gnojowy. Głównie gniotą
    gigantów jak Apple, którzy próbują nam dokopać. I chwała im za to. A do
    takich marketingowych pierdół się nie angażują.

    > przynajmniej nie przystoi.
    > Ja bym się upierał że to łamanie prawa.

    To podkabluj do prokuratury.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 26. Data: 2019-06-25 23:16:26
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-25 o 15:39, J.F. pisze:

    > Ale ... Play mi zrywa internet w trasie. Plus tego nie robil.

    Jasne - Plus ma zasięg 4G nawet na Marsie :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 27. Data: 2019-06-25 23:35:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 25 Jun 2019 23:16:26 +0200, Marek S napisał(a):

    > Jasne - Plus ma zasięg 4G nawet na Marsie :-D

    Dlaczego 4G ?

    Drogi krajowe plus obstawil dawno temu, a moze przy tej predkosci
    dziura w zasiegu szybko znika.

    Tymczasem w Play jakos nie znika tak szybko, mimo, ze moze z 4 sieci
    korzystac...
    Przełączanie szwankuje ?

    J.

  • 28. Data: 2019-06-26 00:08:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 23:35, J.F. pisze:

> [...]
    > dziura w zasiegu szybko znika.
    >
    > Tymczasem w Play jakos nie znika tak szybko, mimo, ze moze z 4 sieci

    Spróbuj kiedyś nie wciskać spacji przed pytajnikiem i wybrać (tak samo)
    metodę AUTO w telefonie na przełączaniu 4/3/2G lub zmień telefon na
    bardziej SMART. Generalnie opisujesz jakieś niedomagania swojego
    hardware :>...ale jeszcze na to nie wpadłeś :)...podobnie jak
    "automatyczna blokada spacji przed pytajnikiem" :]...znaczy wciskasz ją
    specjalnie, bo wciskasz, a powinna Ciebie olać ciepłym moczem bo
    złośliwie wkurwiasz czytaczy w usenecie :] Dobrze Ci tak, że Ci NET zrywa :)

  • 29. Data: 2019-06-26 08:03:57

  • 30. Data: 2019-06-26 08:05:24

    W dniu 2019-06-25 o 22:55, LordBluzg(R) pisze:

    > Jak przygrasz za mocno w chuja to oni wiedzo :]

    Wiedzo ale pobłażajo ;-)