  • 1. Data: 2016-05-18 18:56:40
    Temat: Ładna obudowa miernika stacjonarnego
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Poszukuje czegoś ładnego na obudowę miernika stacjonarnego. Znalazłem
    przez przypadek miernik w takiej obudowie która by mi idealnie pasowała:

    http://tinyurl.com/jeft22z

    Innymi słowy obudowa do postawienia, dość solidna, z nogą jako podstawką
    (lub rączką).

    Czy ktoś widział może takie obudowy? Dodatkowo było by miło gdyby dało
    się je kupować nie tylko w PL. Wszelkie Z-ki z powodu obeśnego wyglądu
    odpadają :)

  • 2. Data: 2016-05-18 19:50:03
    Temat: Re: Ładna obudowa miernika stacjonarnego
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    https://www.bopla.de/home.html

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2016-05-18 20:10:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-18 19:50, Irokez wrote:
    > https://www.bopla.de/home.html

    Dziekuję, obejrze.

    Ciekawe że chińczycy mają obudowy podobne do Z:

    http://tinyurl.com/ht3r7fy

    Ale ceny zdecydowanie nie chińskie...

  • 4. Data: 2016-05-18 21:52:40
    Od: Cezar <c...@B...pl.invalid>

    To nie to samo ale moze Ci podpasuje:

    http://www.ebay.com/itm/331854076672

    c.

  • 5. Data: 2016-05-18 23:17:37
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2016-05-18 o 19:50, Irokez pisze:

    > https://www.bopla.de/home.html

    bopla to chyba droga jest, już taniej może wyjść zakup miernika jakiegoś
    ut804 na allegro i wybebeszenie ;)

  • 6. Data: 2016-05-19 19:33:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-05-18 o 23:17, Jawi pisze:

    > bopla to chyba droga jest, już taniej może wyjść zakup miernika jakiegoś
    > ut804 na allegro i wybebeszenie ;)

    Po tym zdaniu:
    "Dodatkowo było by miło gdyby dało się je kupować nie tylko w PL."
    zakładam że ma być możliwość zakupu więcej jak jednej sztuki, więc
    trafienie iluśtam ut804 może być problemem.

    Fakt, trochę drogie ale wykonanie fajne.

    --
    Irokez