  • 11. Data: 2014-10-31 10:25:00
    Temat: Re: Laptop z IPS
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    G Nowak wrote:
> [...]
    4gb-ssd128-win8-i4699678394.html
    > Sieciowka na USB3. Ja w domowym laptopie mam tylko WIFI i jakos zyje ;-)

    WiFi doskonale nadaje się do przeglądania internetu. Jeszcze przez
    chwilę, bo lata moment łącza 250-500 Mbit będą standardem i wtedy po
    WiFi będzie już "zmulało", z powodu zbyt wielu sieci wzajemnie się
    zakłócających.
    Jeżeli jednak laptop ma działać w sieci lokalnej, czyli łączyć się z
    innymi komputerami/serwerami w LANie i wymieniać pliki, czytać i
    edytować pliki zapisane w sieci lokalnej itp. to na WiFi bym nie
    polecał. Taka prosta rzecz, jak przeglądanie zdjęć zrobionych
    współczesną cyfrówką i zapisanych na NASie po WiFi może być męczarnią,
    podczas gdy po gigabicie odbywa się jakby zdjęcia były zapisane lokalnie.