  • 21. Data: 2017-08-28 19:23:53
    Temat: Re: Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2017-08-27 o 20:15, JoteR pisze:
    > No, tego na pewno bym nie kupił, ale dzięki za trop - chociaż z
    > laptopami używanymi, zwłaszcza z (za przeproszeniem) Allegro, to często
    > loteria jest. Dlatego pewnie podjadę na Wolę oblukać, czy mają coś z tej
    > linii z lepszą rozdzielczością w sensownym stanie.
    Z Memtechu kupilem sporo laptopow - mysle ze z 30-40. Jak piszą nówka to
    JEST nówka!
    Grafiki dodatkowej brak to wg mnie zaleta. Kupienie czegokolwiek z
    zewnetrzna grafą AMD/ATI to proszenie sie o problemy po 3 latach. A
    cena? Wyzsza o 200-300 zl niz u innych ale za stan nowke rok gwarancji
    warto. Bateria nowa pokazuje ponad 7h :)

    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 22. Data: 2017-08-28 20:22:34
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-08-28 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    > Gość się użala, że nadajnik myszki zajmuje mu gniazdo USB, a ty mu
    > proponujesz dokładnie to samo )))

    No ale jak laptop, to *może* ma już wbudowany BlueTooth (BT)? Wprawdzie
    ktoś się skarżył, że wybór myszy z BT jest mizerny, ale na Allegro
    widziałem ich dość sporo, a jeden typ nawet kupiłem (tania była). A
    skusiło mnie to, że miała i BT, i "zwykłe" 2,4 GHz (oczywiście do tego
    drugiego był załączony dongiel).

    Trochę się pobawiłem tym gryzoniem, i mam zastrzeżenia co do pracy w
    łączności via BT: mysz wykazuje się jakąś taką nadczynnością,
    określiłbym ją jako "bezwładność": ruch kursora nie kończy w tym samym
    momencie, co ruch dłoni, ja już mysz zatrzymałem, a kursor leci co i
    rusz za daleko, i trudno trafić w małe pola wyboru. Szczególnie gdy ruch
    jest spory, zamaszysty, czyli z dalszej odległości. W trybie 2,4 GHz
    tego nie ma.

  • 23. Data: 2017-08-28 23:22:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-28 o 20:22, JaNus pisze:

> [...]
    > rusz za daleko, i trudno trafić w małe pola wyboru. Szczególnie gdy ruch
    > jest spory, zamaszysty, czyli z dalszej odległości. W trybie 2,4 GHz

    Ja mam pod myszą wyłącznik (ale nie wyłączam) oraz przełącznik do
    ustawienia pdpowiedniej pracy myszy.
    Chciałabym kupiś taką samą, ale są różne inne, takiej nie widzę.

    Może ustawiłeś usypianie myszy i to też powoduje problemy.
    Jak moja myszka przysypia to klikam w kółeczko czy klawisz i mysz się
    ożywia.

    --
    animka

  • 24. Data: 2017-08-28 23:30:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-28 o 23:22, Animka pisze:

> [...]
    >
    > Może ustawiłeś usypianie myszy i to też powoduje problemy.
    > Jak moja myszka przysypia to klikam w kółeczko czy klawisz i mysz się

    Przepraszam za literówki. Dopiero teraz zauważyłam.

    --
    animka

  • 25. Data: 2017-08-28 23:54:45
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Może ustawiłeś usypianie myszy i to też powoduje problemy.

    Hm, znów niezbyt dokładnie czytasz: wskazane przeze mnie objawy, nijak
    są związane z tym usypianiem, gdzie widzisz jakieś możliwości
    zastosowania tych Twoich bezcennych uwag?

  • 26. Data: 2017-08-29 00:02:28
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Animka" napisała:

    > To sobie kup mysz radiową na USB.

    Zdradzę Ci tajemnicę, ale ciiii... żeby się nie wydało - otóż mam taką, a
    nawet jej używam.
    Ale jako że BT jest praktycznie w każdym laptopie wbudowany, to nie
    musiałbym wtykać tego radiowego dongla, zajmującego bez sensu gniazdo USB.
    Prawda, że sprytnie to sobie wymyśliłem? ;->

    JoteR

  • 27. Data: 2017-08-29 00:23:13
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Tasiorsa" napisał:

> [...]
    > zewnetrzna grafą AMD/ATI to proszenie sie o problemy po 3 latach. A cena?
    > Wyzsza o 200-300 zl niz u innych ale za stan nowke rok gwarancji warto.

    Jak napisałem - tego modelu na pewno bym nie kupił, ze względu na dziadowską
    rozdzielczość matrycy - obecność czy nie dodatkowej karty graficznej nie ma
    tu nic do rzeczy. Dlatego podjechałbym do nich zobaczyć, czy nie mają tego
    modelu z lepszą matrycą - lepsza wycieczka na Jelonki, niż ślęczenie
    godzinami przy monitorze, przeglądając oferty, które i tak rzadko oddają
    faktyczny stan. A może natknę się tam na DELL M4700 w sensownym stanie i
    cenie, na który ostatnio "zachorowałem"?

    JoteR

  • 28. Data: 2017-08-29 07:17:54
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm>

    W dniu 2017-08-29 o 00:23, JoteR pisze:
> [...]
    > które i tak rzadko oddają faktyczny stan. A może natknę się tam na DELL
    > M4700 w sensownym stanie i cenie, na który ostatnio "zachorowałem"?
    Wg mnie optymalna rozdzialka dla 15.6 to 1600x900 tylko ciezko ją
    dostać. Full HD juz masz przeskalowywane natywnie przez system i ten
    obraz zamiast lepszy jest IMHO duzo gorszy :)
    Krzysiek aka Tasiorsa

  • 29. Data: 2017-08-29 17:15:03
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Tasiorsa" napisał:

    > Wg mnie optymalna rozdzialka dla 15.6 to 1600x900

    Gdyby nie to, że na "nowym" laptopie raczej już nie będzie "siódemki", to
    może zadowoliłbym się nawet tą standardową 1366x768. Natomiast dla "dychy" i
    jej interfejsu z kontrolkami, między którymi odległość można mierzyć w
    parsekach, to i 4k może być za mało...

    > Full HD juz masz przeskalowywane natywnie przez system i ten obraz zamiast
    > lepszy jest IMHO duzo gorszy :)

    Powoli i niechętnie zaczyna docierać do mnie i mojej kieszeni świadomość, że
    chyba trzeba będzie grzebać w segmencie laptopów z 17-calowymi matrycami ;-/
    Dobrze, że mój Inspiron, który ma wszystkie gniazda tam, gdzie trzeba i w
    zadowalającej liczbie, nie chce na razie przestać działać, co postawiłoby TŻ
    przed bolesnym dylematem - wyskakiwać z kilku kafli już, czy zacząć
    tolerować monitor na stole i desktopa pod stołem.
    Zaraz, zaraz - to jest jakaś myśl... Gdzie ja ten śrubokręt...?

    JoteR

  • 30. Data: 2017-08-29 19:03:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Od jakiegos czasu monitor 24'' IPS 1920x1200 na stole (wzrok siadał przy ekranie
    lapka na 15'' ciemnej mdłej TN 1440x1050 i wcale nie mniej na jasnej ostrej 15''
    1600x1200, bo tu literki menu XP za małe), ale wygląda to jak obozowisko Cyganów ;-))

    Jak namierzysz sympatyczny (HDMI lub DP, USB 3.0, klawiatura podświetlana numeryczna)
    poleasingowy model lapka 17'' daj znać, przymierzałem się do 1920x1200 (głownie
    Dell), lecz nie wiem, czy dla W7 też nie będzie za gęsto tych pikseli.

    -----