  • 11. Data: 2017-08-27 23:43:52
    Temat: Re: Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ja też pytam -- gdzie tu okazja?
    CPU stary, grafiki dodatkowej brak, rozdzielczość matrycy słaba...

    Jedynie RAMki dużo.

    "ąćęłńóśźż" onvdq8$ehj$...@n...news.atman.pl

    Za taką cenę...

    -----

  • 12. Data: 2017-08-28 00:27:42
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Po co komu mysz w laptopie? -- IMO potrzebna
    > doraźnnie, gdy coś zabije toczpadową mysz...

    Jeżeli komuś wygodniej operować myszka - jak mnie na przykład.

  • 13. Data: 2017-08-28 09:20:05
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-28 o 00:27, Uncle Pete pisze:

    > Jeżeli komuś wygodniej operować myszka - jak mnie na przykład.

    Albo jak ktoś robi coś w muzyce, grafice, programuje...

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-08-28 13:04:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-08-28 09:20, Adam wrote:

    > Albo jak ktoś robi coś w muzyce, grafice, programuje...

    No właśnie - używanie touchpada do prac graficznych to mordęga.

  • 15. Data: 2017-08-28 16:15:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uncle Pete" oo0tbn$ebj$...@n...news.atman.pl

    > No właśnie - używanie touchpada do prac graficznych to mordęga.

    IMO są lepsze ,,końcówki'' do grafiki niż mysz.

    Nie mówiąc już o tym, że toczpady potrafią wiele
    więcej niż myszy -- choćby łazić tylko po liniach
    pionowych i poziomych oraz łazić bardzo powoli...

    Niestety nie umiem [dobrym słowem] nakłonić
    toczpada w Acerze do takiego zachowania.

  • 16. Data: 2017-08-28 17:22:09
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-27 o 22:44, JoteR pisze:

> [...]
    > Swoją drogą to dziwne, że producenci jeszcze nie rozwiązali problemu
    > owych odbiorników - praktycznie każdy tego używa, więc taki odbiornik
    > powinien być już wbudowany. Wiem, kwestia standaryzacji i wzajemnego
    > zakłócania, a poza tym jak zwykle - kasa... Przesiadłbym się może na
    > mysz Bluetooth, ale tu wybór jest mizerny, poza tym dotąd niejasna
    > jest dla mnie kwestia równoczesnego używania takiej myszy i połączenia
    > np. z telefonem. Chociaż nowy laptop byłby z Windows 10, a tu obsługa
    > BT jest tak skandaliczna, że nadaje się w zasadzie tylko do obsługi

    To sobie kup mysz radiową na USB.

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-08-28 18:24:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > IMO są lepsze ,,końcówki'' do grafiki niż mysz.

    Zależy co robisz. Mysz czasami jest dokładniejsza i wygodniejsza od
    tabletu z piórem. Dla mnie przynajmniej.

> [...]
    > pionowych i poziomych oraz łazić bardzo powoli...
    >
    > Niestety nie umiem [dobrym słowem] nakłonić
    > toczpada w Acerze do takiego zachowania.

    Może za dużo od niego wymagasz? Coś takiego chyba dało się robić tylko
    za pomocą trackpointa, ludowa nazwa łechtaczka. Występowała w IBM-ach i
    w spadku w Lenovo.

  • 18. Data: 2017-08-28 18:27:37
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > To sobie kup mysz radiową na USB.

    Gość się użala, że nadajnik myszki zajmuje mu gniazdo USB, a ty mu
    proponujesz dokładnie to samo )))

  • 19. Data: 2017-08-28 18:51:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Uncle Pete" oo1g33$12h$...@n...news.atman.pl

    > Może za dużo od niego wymagasz? Coś takiego chyba dało się robić tylko za pomocą
    trackpointa, ludowa nazwa łechtaczka. Występowała
    > w IBM-ach i w spadku w Lenovo.

    Mam to i w notebooku Fujitsu-Siemensa, i w netbooku EMachines.

  • 20. Data: 2017-08-28 19:03:31
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-28 o 18:27, Uncle Pete pisze:

    > Gość się użala, że nadajnik myszki zajmuje mu gniazdo USB, a ty mu
    > proponujesz dokładnie to samo )))
    Skarżył się na skandaliczną obsługę BT.
    Wyciąłeś zdanie na które odpowiedzialam: