  • 261. Data: 2017-04-22 00:38:08
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 22 Apr 2017 00:28:41 +0200, WM napisał(a):

    > Jeśli tak, to tekst na zdjęciu jest fałszywą interpretacją tej konstrukcji.
    > Ktoś to fałszywie, lub celowo dowcipaśnie skomentował.

    Ja ci wiecej powiem - on celowo wsadzil tam te wkrety, tylko po to,
    aby dowcipnie skomentowac :-)

    > Poszukajmy celowego i praktycznego zamysłu w tej konstrukcji np.

    A jak tam nie ma zamyslu ?

    J.

  • 262. Data: 2017-04-22 00:43:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ja ci wiecej powiem - on celowo wsadzil tam te wkrety, tylko po to,
    > aby dowcipnie skomentowac :-)

    Zajadłość ludzka nie zna granic. Niektórzy znajdują wielką przyjemność
    w pastwieniu się nad ubogimi duchem.

    --
    Jarek

  • 263. Data: 2017-04-22 07:33:19
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-04-22 o 00:38, J.F. pisze:

    > Ja ci wiecej powiem - on celowo wsadzil tam te wkrety, tylko po to,
    > aby dowcipnie skomentowac :-)

    Słynna brzytwa każe odrzucać nieracjonalne rozwiązania :)

    > A jak tam nie ma zamyslu ?

    A jak to nie była katastrofa lotnicza? ;)

    WM

  • 264. Data: 2017-04-22 07:47:43
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Zajadłość ludzka nie zna granic. Niektórzy znajdują wielką przyjemność
    > w pastwieniu się nad ubogimi duchem.

    Jeszcze inni doszukują się spisku, tam gdzie go nie było.

    WM