    From: "JoteR" <u...@i...eu>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Lenovo A3500-H a tethering
    Date: Thu, 17 Aug 2017 14:47:51 +0200

    Wymieniony w tytule tablet - w wyniku pizgnięcia nim o rączkę hamulca
    ręcznego - przyozdobiony został malowniczą "pajęczynką". Ale poza tym
    wygląda nadal na w pełni sprawny. Ponieważ potrzebuję od czasu do czasu
    połączenia internetowego do netbooka, zostawianego na dłużej w różnych
    dziwnych miejscach, postanowiłem wykorzystywać ten tablet jako hotspot
    Wi-Fi. Nabyłem więc w salonie Play drogą kupna (bo darmowe startery akurat
    dziwnym trafem się skończyły, a nowych ponoć nie dowieźli) kartę z 3 GB za
    całe 9 zł i przystąpiłem do zestawiania całego tego interesu. Jakież było
    moje rozczarowanie, gdy okazało się, że opcja "Tethering i punkt dostępu"
    pomimo wetknięcia zaktywowanej karty nadal pozostaje wyszarzona. Dziwne, bo
    tablet nie wygląda na brand(zl)owany przez jakiegoś operatora. I tu pytanie
    do znawców: próbować tego
    https://www.oneclickroot.com/root/lenovo-lenovo-a350
    0-h-a3500h_a422_01_23_140428-4-2-2/ i
    co to jest warte, czy może kopać w sklepie Play, a jeśli tak, to czy jest
    tam coś, co ominęłoby tę idiotyczną blokadę i jak to się nazywa?
    Ponieważ ładowanie z USB netbooka idzie kulawo, więc tethering USB raczej
    nie wchodzi w rachubę. Bluetooth też raczej niezbyt ze względu na
    nienachalną prędkość. Nie, tablet nie wystawia usługi "modem GPRS" ani po
    Bluetooth, ani po USB.
    Całość służyłaby tylko do podłączania się doń TeamViewerem, żadnych HTTP czy
    innych e-maili.

    JoteR