  • 31. Data: 2015-05-28 14:30:47
    Temat: Re: Liczniki przy światłach
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...

    > Ale przecieżto nie zdaża się często, poza tym zdaje się, że w
    > rzeczywistości zmiany nie są w trakcie cyklu ale dopiero w następnym.

    Nie wiem. Może to ograniczenia softu/sterownika a może nieżyciowość
    przepisów. W każdym razie jak w Gliwicach montowali nowy system to wybór był
    albo/albo.

    Jeśli może to działać równolegle to jestem za, ale jeśli albo/albo to
    zdecydowanie wolę ten inteligentny.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 32. Data: 2015-05-28 22:16:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-28 11:09, J.F. wrote:

    > Wie. 5s po zamknieciu drzwi tramwaju ..

    A możesz podać 10 przykładów ze skrzyżowanianiami tego typu w PL?

    Shrek

  • 33. Data: 2015-05-29 00:34:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości grup
    trada.pl...

    > A ja widzę - bo niepotrzebnie zgasiłem silnik.

    to po co gasisz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2015-05-29 10:10:00
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > to po co gasisz?

    By nie truć niepotrzebnie przechodniów i rowerzystów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2015-05-29 10:23:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-28 11:09, J.F. wrote:

    >A możesz podać 10 przykładów ze skrzyżowanianiami tego typu w PL?

    Legnicka/Na ostatnim groszu
    Legnicka/Kwiska
    Legnicka/Malopanewska,

    itd ... kolo 10 sie chyba utrzyma..

    J.

  • 36. Data: 2015-05-29 11:18:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-05-28 o 10:09, Ergie pisze:

    > A ja widzę - bo niepotrzebnie zgasiłem silnik. W drugą stronę jest
    > podobnie - widzę 20s to nie gaszę, spada do 10s i nagle znowu rośnie do
    > 20 bo czujnik wykrył na prostopadłej większy ruch i algorytm się
    > dostosował.

    Jak to teraz robisz w takim razie - trujesz cały czas, czy wyłączasz na
    5 sekund?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 37. Data: 2015-05-29 12:10:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Jak to teraz robisz w takim razie - trujesz cały czas, czy wyłączasz na 5
    > sekund?

    Najczęściej nie gaszę bo gaszenie silnika na mniej niż 30 sekund przynosi
    (ponoć) więcej szkód niż pożytku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 38. Data: 2015-05-29 12:43:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ergie wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > By nie truć niepotrzebnie przechodniów i rowerzystów.

    i pewnie więcej zatrujesz ponownie odpalając :)

  • 39. Data: 2015-05-29 13:03:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > i pewnie więcej zatrujesz ponownie odpalając :)

    Ja tam się nie znam uwierzyłem że jak samochód stoi powyżej 30s to wtedy
    mniej truje jak zgaszę i zapalę, ale jeśli to nieprawda to chętnie się
    uświadomię :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2015-05-29 13:35:42
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 27.05.2015 Marek <f...@f...com> napisał/a:
    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    Jeszcze (prócz wcześniej podanych) w Bełchatowie występują.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.