  • 41. Data: 2015-05-29 13:37:55
    Temat: Re: Liczniki przy światłach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-29 10:23, J.F. wrote:

    > Legnicka/Na ostatnim groszu
    > Legnicka/Kwiska
    > Legnicka/Malopanewska,
    >
    > itd ... kolo 10 sie chyba utrzyma..

    Czyli wychodzi, że w większości miast w Polsce nie da się stosować
    zegarów... z powodu ulicy Legnickiej w bliżej niezidentyfikowanym
    mieście. No to pięknie Wrocławianie narozrabiali;)

    Shrek.

  • 42. Data: 2015-05-29 14:11:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-29 10:23, J.F. wrote:

    >Czyli wychodzi, że w większości miast w Polsce nie da się stosować
    >zegarów... z powodu ulicy Legnickiej w bliżej niezidentyfikowanym
    >mieście. No to pięknie Wrocławianie narozrabiali;)

    No bo to jest wzorcowe rozwiazanie ruchu dla komunikacji miejskiej,
    ktore w kazdym duzym miescie powinno byc wdrozone :-P
    Wroclaw tu chyba nie byl pierwszym ... moze pierwszym w Polsce.

    No chyba ze inne miasta spojrza tez na wzorcowe wyniki
    http://www.fakt.pl/wroclaw/wroclaw-tramwaje-przyspie
    szyly-dzieki-its-o-2-km-godz-,artykuly,522787.html

    "Tramwaje przyspieszyły o 2 km/godz"

    Co prawda te 2km/h to ~10%, czyli np 30 minutowa podroz trwa teraz 3
    minuty krocej ... a samochody 10 minut dluzej :-)

    google donosi ze ITS zawita/l do Bydgoszczy, Olsztyna ..

    J.

  • 43. Data: 2015-05-29 15:09:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-29 14:11, J.F. wrote:

    > "Tramwaje przyspieszyły o 2 km/godz"
    >
    > Co prawda te 2km/h to ~10%, czyli np 30 minutowa podroz trwa teraz 3
    > minuty krocej ... a samochody 10 minut dluzej :-)

    Tak czy inaczej tłumaczenie, że nie da się stosować zegarów, bo tramwaje
    w innym mieście...

    A gryby tu był tramwaj, w przyszłości. I wasze dziecko byłoby
    motorniczym. I inżynier Galas zgodziłby się na prirytet, ... to wtedy
    nie możnaby zastosować zegara. I widzicie obywatelu, że się po prostu
    nie da. I nie tłumaczcie, że nie macie dzieci...

    Shrek.

  • 44. Data: 2015-05-29 15:13:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-05-29 14:11, J.F. wrote:

    >Tak czy inaczej tłumaczenie, że nie da się stosować zegarów, bo
    >tramwaje w innym mieście...
    >A gryby tu był tramwaj, w przyszłości.

    A gdy bedzie ? To co, zegarki demontowac ? Dwa razy placic ?

    Przy czym nie musi byc tramwaj, moze byc priorytet dla autobusow,
    karetek, pieszych, czy nawet dla samochodow z okreslonej strony ...

    J.

  • 45. Data: 2015-05-29 15:34:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 29 maja 2015 13:04:04 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Ja tam się nie znam uwierzyłem że jak samochód stoi powyżej 30s to wtedy
    > mniej truje jak zgaszę i zapalę, ale jeśli to nieprawda to chętnie się
    > uświadomię :-)
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Nie ma sprawy jak masz samochód przez fabrykę przystosowany do częstego zapalania i
    gaszenia silnika. Jeśli nie to bokiem Ci wyjdzie a raczej z kieszeni ubędzie sporo
    kasy na wymiany akumulatorów i naprawy rozrusznika.

  • 46. Data: 2015-05-29 16:02:16
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Opole pierwsze w Polsce?
    > A mnie się wydaje, że ze 20 lat temu już były w Krakowie. Chyba na
    > Wielickiej - starym wjeździe od Tarnowa.

    ja pamietam innego typu wynalazek lat temu ok 30tu- wyswietlana byla
    predkosc z jaka nalezy jechac zeby dojechac na nastepne skrzyzowanie na
    zielone
    w Lublinie cos takiego bylo

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 47. Data: 2015-05-29 16:04:49
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    > To akurat nie przeszkadza odliczac czasu do planowanego konca. A zmieni
    > sie nastawy w kolejnym cyklu.
    >
    > Czego mi jeszcze brakuje to wyswietlacza pokazujacego predkosc z ktora
    > trzeba jechac, aby sie na nastepne zielone zalapac.

    > Owszem, to rozwala caly system.
    > Choc w sumie ... inteligentny system moze zaplanowac zmiane jak motorniczy
    > rusza z poprzedniego przystanku ...
    >
    > J.

    kieeedys bylo cos takiego w Lublinie, ale to daaawno temu bylo, jeszcze
    zarowki w tym byly

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 48. Data: 2015-05-29 16:35:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-05-27 o 14:57, Marek pisze:
    > Czy gdzieś oprócz Szczecina są w PL liczniki odliczające czas trwania
    > zielonego/czerwonego? Jest to zajebiście wygodna rzecz, szczególnie w
    > autach start/stop...

    Wałbrzych.

    --
    Irokez

  • 49. Data: 2015-05-29 16:38:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-29 15:13, J.F. wrote:

    > A gdy bedzie ? To co, zegarki demontowac ? Dwa razy placic ?
    >
    > Przy czym nie musi byc tramwaj, moze byc priorytet dla autobusow,
    > karetek, pieszych, czy nawet dla samochodow z okreslonej strony ...

    W przyszłości...

    Shrek

  • 50. Data: 2015-05-29 16:39:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >ja pamietam innego typu wynalazek lat temu ok 30tu- wyswietlana byla
    >predkosc z jaka nalezy jechac zeby dojechac na nastepne skrzyzowanie
    >na zielone
    >w Lublinie cos takiego bylo

    Ja to kojarze ze Slaska.

    J.