  • 11. Data: 2014-04-20 00:40:24
    Temat: Re: Link4
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    wiadomości news:XnsA3149842F977Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    ink4-zostanie-podwy

    > LINK4 juz dawno jedzie na opinii, mam z nimi mały kłopot bo co
    > podchodziłem
    > to zawsze wychodziło mi u nch drożej niż miałem dotychczasowa polisę.

    Na trzy pojazdy ubezpieczane w zeszłym roku i jeden w lutym tego roku,
    dwa trafiły do PZU, jeden do HDI a jeden do mbanku. Trzy mają OC, jeden
    AC+OC. W opcji samo OC wygrywała proama, ale tylko w tym jednym wypadku,
    kiedy chciałem także AC a tu już była prawie o 300 zeta droższa. L4
    nawet się nie zbliżyło do wartości zaproponowanych przez konkurencję.
    PZU wygrało w wypadku motocykla i auta o najmniejszej pojemności (w tym
    pierwszym przypadku 90 zł vs. 200, w tym drugim ok. 200 vs. 350). W
    opcji z AC PZU było o prawie 600 droższe (tu porównanie jest
    trudniejsze, ale mowa o porównywalnych ofertach - tj. bez wkładu
    własnego i amortyzacji, za to z assistance i paroma dodatkowymi opcjami.
    Najgorzej w wypadku opcji z AC wypadła Warta, Compensa i Proama - ponad
    1000 zł więcej. Maksymalne zniżki na AC i OC, w obliczeniach
    uwzględnione dodatkowe obniżki (np.w HDI)
    Jeszcze parę lat temu najdrożej wypadało PZU i Warta, teraz PZU nie jest
    najdroższe.

    --
    Yogi(n)

  • 12. Data: 2014-04-20 21:01:21
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-19 19:52, Budzik pisze:
    > Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > Ale sprawdzałem kilka róznych samochodów...

    Sprawdź jeden i ten sam samochód, ale dla różnych osób.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2014-04-21 00:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak m...@o...pl ...

    > Sprawdź jeden i ten sam samochód, ale dla różnych osób.

    Po co?

  • 14. Data: 2014-04-21 12:19:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > Ale sprawdzałem kilka róznych samochodów...
    > A ostatnio jakiego bym nie sprawdzał to najtaniej wychodzi w proama.
    > Generali tez czesto jest na podobnym poziomie.

    najtańsze to są zwykle polisy wydmuszki, tak okrojone że prawie nic nei
    gwarantujące.

  • 15. Data: 2014-04-21 12:23:04
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    p0li wrote:
    > dla ciekawych parametrów brzegowych:
    > - kierowca dłużej niż 20 lat
    > - miasto warszawa
    > - 3 dzieci <18 lat
    > - pojemność 5700

    te 6 litrów już robi ci dość drogą polisę...

    warto pamietać że gra sie toczy o najtańśze polisy na których sie najmniej
    zarabia,

  • 16. Data: 2014-04-21 13:40:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > te 6 litrów już robi ci dość drogą polisę...
    >
    > warto pamietać że gra sie toczy o najtańśze polisy na których sie
    > najmniej zarabia,

    Najmniej zarabia sie na szkodowych polisach...

  • 17. Data: 2014-04-21 13:40:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > najtańsze to są zwykle polisy wydmuszki, tak okrojone że prawie nic nei
    > gwarantujące.

    ROTFL
    Mówimy o OC...?

  • 18. Data: 2014-04-21 14:52:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-21 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak m...@o...pl ...

    > Po co?

    Bo lubisz sprawdzać? :)

  • 19. Data: 2014-04-21 15:55:13
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2014-04-21 12:23:04 niejaki Marek Dyjor napisał:

    > te 6 litrów już robi ci dość drogą polisę...

    e-tam
    stawka jest stała od pojemności 2,5

    więc było śmiesznie jak za 3000 płaciłem więcej niż za 5700 bo były inne
    współczynniki

    --
    P0zdrawiam
    p0li