  • 21. Data: 2014-04-21 17:27:45
    Temat: Re: Link4
    Od: anacron <a...@a...pl>

    k...@1...0.0.1

    > Nie ma TU które dla wszystkich byłoby najtańsze

    Ale jest jedno które dla (prawie) każdego wychodzi najdrożej. Nie znam
    osobiście ani jednego człowieka, który by rzetelnie porównał oferty i
    wychodziłoby mu najtaniej w Link4 właśnie. Osobiście sprawdzałem tam 3
    auta i w każdym przypadku była przepaść miedzy ich ofertą, a ofertą
    rynku. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 23. Data: 2014-04-21 21:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin "Kenickie" Mydlak m...@o...pl ...

    > Bo lubisz sprawdzać? :)

    Skąd taki wniosek?
    Sprawdzam tylko wtedy jak potrzebuje wykupić ubezpieczenie.

  • 22. Data: 2014-04-21 21:00:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek Dyjor m...@p...onet.pl ...

    > no masz rację zagoniłem sie :)