  • 1. Data: 2016-05-07 01:54:34
    Temat: Listwa kołkowa męska pasująca do....
    Od: Marek <f...@f...com>

    Szukam listwy kołkowej męskiej, która weszła by w taką żeńską:
    http://www.tme.eu/pl/details/ds1002-01-1x08r13/listw
    y-i-gniazda-kolkowe/connfly/ds1002-01-1_8r13/

    Niestety wszystkie dostępne męskie kołki mają przekröj kwadratu i nie
    wchodzą (są za grube). Gdzie można znaleźć kołki okrągłe i cienkie
    pasujące do takiej żeńskiej listwy?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-05-07 11:11:12
    Temat: Re: Listwa kołkowa męska pasująca do....
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 07.05.2016 o 01:54, Marek pisze:
> [...]
    >

    > Niestety wszystkie dostępne męskie kołki mają przekröj kwadratu i nie
    > wchodzą (są za grube). Gdzie można znaleźć kołki okrągłe i cienkie

    http://www.tme.eu/pl/details/mk05.50g/listwy-i-gniaz
    da-kolkowe/fischer-elektronik/mk-05-50-g/

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2016-05-07 12:07:45
    Temat: [OT] Listwa kołkowa męska pasująca do....
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przyłączę...

    mam takie gniazdko goldpin jak kolega wyżej, ale wyższe...
    no i w takie gniazdko spokojnie zwykłe prostokątne goldpiny męskie
    wchodzą bez najmniejszych problemów i bez żadnych luzów...

    pytanie: gdzie takie gniazdka precyzyjne kupić? bo wszędzie widzę tylko
    niskie...

  • 4. Data: 2016-05-07 12:12:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 7 May 2016 11:11:12 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
    > http://www.tme.eu/pl/details/mk05.50g/listwy-i-gniaz
    da-kolkowe/fischer-elektronik/mk-05-50-g/

    Bardzo dziękuję.

    --
    Marek