  • 31. Data: 2017-03-03 11:23:32
    Temat: Re: LiveCD vs pendrive
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 2 marca 2017 14:14:44 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    sterownik grafiki intela ale od paru releasów nie robi i działa ok.

> [...]
    > idzie, może specyfikacja sprzętu niezbyt współgra z tym systemem. Bo
    > mimo że kompy były zmieniane to zawsze bazowały na procesorach Intela i
    > grafice Nvidii.
    >
    > I taka sobie ciekawostka - wśród antywirusów na Window$, BitDefender to
    > chyba dzisiaj numero uno. Ileś lat temu miałem go dołożonego gratis do
    > nowego komputera, niestety więcej było z nim problemów niż korzyści..
    > Ciekawostką jest to że podobnie jak w przypadku Fedory ten antywirus (
    > właściwie jest to pakiet IS) nie chodzi/dził dobrze na żadnym z moich

    To mozliwe.
    Akurat u mnie fedora okazała sie najmniej wymagająca grzebania.
    Na innym kompie mam ubuntu i ono całkiem dobrze ogarnia nvidie i steama.
    tez grzebania bylo niewiele.

    Ale zgodze sie ze czasem cos nie dziala i za cholere nie wiadomo czemu...