  • 171. Data: 2009-07-20 15:09:07
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: rs <n...@n...spam.com>

    On Tue, 14 Jul 2009 00:29:35 +0200, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Mi. ze wzgledu na "szybkosc zycia" wymyslono takie tegesy co zaznaczaja
    >czerwonym wezykiem babolce w postach...

    tobie moze wymyslono, ale nie wszystkie readery to maja.
    ale czym ty tu w ogole chcesz rozmawiac?
    zaznaczyc to ci moze i zaznacza, ale jak widac po twoich postach
    olewasz je zupelnie. lepiej innych strofowc, nie?

    >PS: Lepszy taki OT niz neverending story co lepsze PC czy Mac, albo Intel
    >vs. AMD, ewentualnie ATI vs. Nvidia...

    jest poza tematem grupy. chcesz o tym rozmawiac? sa na pewno jakies
    grupy temu poswiecone. <rs>

    --

    "My God is nicer than yours". Thomas Krupski

  • 172. Data: 2009-07-20 21:52:43
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Mariusz Kruk nabazgrału:

    > Wrotka jest nadmiarowa względem wątkowania, chociaż miła.

    > Powiedz to autorom RFC 1036

    A co mnie obchodzi RFC skoro rzesza ludzi używa i wątkowania, i listy
    postów? Konieczność przełączania się *bo wrotki nie było* jest cokolwiek
    irytująca.

    --
    tbr

  • 173. Data: 2009-07-21 05:58:51
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tiber"
    >A co mnie obchodzi RFC skoro rzesza ludzi używa i wątkowania, i listy
    >postów? Konieczność przełączania się *bo wrotki nie było* jest cokolwiek
    >irytująca.

    Jakiego przełączania? Get a real newsreader.

    --
    \------------------------/ Scandisk sprawdza dysku C: w poszukiwaniu
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 174. Data: 2009-07-25 15:53:45
    Temat: OT, pine, było: MAC co za i przeciw?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Jul 2009, Mariusz Kruk wrote:

    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
    >
    > Pine'a używasz, że wątkowania nie masz, czy co?

    Uprzejmie proszę o niewciskanie kitu, bo co widzę tezy jakoby
    pine nie wątkował tudzież jakoby cancela nie umiał wysłać to
    się irytuję :] - ktoś przeczytał 10 lat temu że pine nie wątkuje
    i tak mu zostało (czytającemu, nie pine, w pine dorobili :))

    pzdr, Gotfryd

  • 175. Data: 2009-07-27 07:18:40
    Temat: Re: OT, pine, było: MAC co za i przeciw?
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Gotfryd Smolik news"
> [...]
    >się irytuję :] - ktoś przeczytał 10 lat temu że pine nie wątkuje
    >i tak mu zostało (czytającemu, nie pine, w pine dorobili :))

    OK, przepraszam. Faktycznie, pine'a nie widziałem z 8 lat na oczy.

    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb C Error #009: FATAL! Portable code found
    `b K...@e...eu.org d'