  • 161. Data: 2009-07-19 12:39:44
    Temat: Re: MAC co za i przeciw?
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > sorry za ortografie, ale po co sie odzywasz? naprawde az tak ci
    > Mariusz Kruk imponuje, ze probujesz go nasladowac? szkoda, ze w
    > temacie nie masz nic do powiedzenia. choc moze i lepiej. <rs>

    w tym temacie to poki co ty nic sensownego nie potrafisz powiedziec, nie
    masz ani jednego sensownego kontrargumentu do tej dyskusji i bulgoczesz bez
    sensu osmieszjac sie za kazdym razem swoja bezsilnoscia i brakiem wiedzy w
    temacie w jakim sie poruszasz.
    nie masz nawet na tyle godnosci zeby przyznac sie do bledu i powiedziec ze
    myliles sie.

    dla mnie EOT bo marnujesz tylko czas nie wnoszac nic do dyskusji.
    moze kiedys jak dorosniesz i nabedziesz doswiadczenia a przedewszystkim
    bedziesz potrafic obiektywnie patrzec na temat ktory poruszany jest tutaj to
    wroc.
    aaa i jeszcze naucz sie czytac ze zrozumieniem bo jak widac masz z tym
    powazny problem na ktory wiele osob ci juz zwrocilo uwage.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 162. Data: 2009-07-19 12:59:33
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > podoba mi sie wyglad, czuje sie komfortowo w systemie, mam
    > wszystkie programy, ktore sa mi potrzebne, mam bezproblemowe
    > przenoszenie projektow z kopa w domu do pracy

    http://www.pcworld.pl/news/170073/.Apple.a.gdzie.Fir
    eWire.html

    Zwolennicy sprzętu Apple są rozgoryczeni, że w najnowszych MacBookach nie
    pojawiły się złącza IEEE 1394 (FireWire). Na firmowym forum w ciągu zaledwie
    dwóch dni napisano na ten temat kilkaset wiadomości.

    > mam zapewnione
    > bezpieczenstwo, ktorego mi system na najpopularniejszych PCtach nie
    > zapewnia,

    http://www.pcworld.pl/news/345021/Apple.lata.67.dziu
    r.w.Mac.OS.X.html

    Minęły więc dwa miesiące, zanim Apple udostępniła stosowne aktualizacje. Dla
    porównania przypomnijmy, że Mozilla - producent przeglądarki Firefox - w
    ciągu 10 dni wydała patcha dla tego programu (Nils zhakował również i tę
    aplikację).

    http://www.pcworld.pl/news/327586/Apple.usuwa.ze.str
    ony.zalecenia.dotyczace.antywirusa.html

    Proponowane były użytkownikom trzy rozwiązania komercyjne. Co więcej, w
    informacji można było przeczytać, iż zalecana jest instalacja więcej niż
    jednego pakietu bezpieczeństwa. Miało to utrudnić złośliwemu oprogramowaniu
    wykradanie poufnych informacji z komputera użytkownika.

    > mam niezly service i tech support w ramach opalconego
    > serviceu.

    http://www.idg.pl/news/347036/iPhone.3GS.problemy.z.
    przegrzewaniem.html

    > a bedziesz wiedziec jak juz bedzie mial 20%. <rs>

    poki co to nawet niema 10 % udzialu w polskim rynku
    http://www.myapple.pl/czytaj.php?id=95191

    --
    pzdr
    piotrek

  • 163. Data: 2009-07-19 13:35:14
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piotrek pisze:

> [...]
    > aaa i jeszcze naucz sie czytac ze zrozumieniem bo jak widac masz z tym
    > powazny problem na ktory wiele osob ci juz zwrocilo uwage.

    Sam sobie odpowiadasz, bo nie ma w Twojej odpowiedzi komu?
    Naucz się cytować.

    --
    animka

  • 164. Data: 2009-07-19 13:45:23
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Sam sobie odpowiadasz, bo nie ma w Twojej odpowiedzi komu?
    > Naucz się cytować.

    radze jednak udac sie do okulisty a na nastepny raz nie odyzwac sie bez
    sensu bo marnujesz tylko czas

    --
    pzdr
    piotrek

  • 165. Data: 2009-07-19 14:02:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Piotrek pisze:

    > radze jednak udac sie do okulisty a na nastepny raz nie odyzwac sie bez
    > sensu bo marnujesz tylko czas

    Komu odpowiedziałeś?

    --
    animka

  • 166. Data: 2009-07-19 14:12:14
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Piotrek pisze:

    > radze jednak udac sie do okulisty a na nastepny raz nie odyzwac sie bez
    > sensu bo marnujesz tylko czas

    To gdzie masz, pyszałku, tak zwaną wrotkę, wskazującą komu odpowiadasz?

  • 167. Data: 2009-07-19 16:59:14
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sun, 19 Jul 2009 14:39:44 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

> [...]
    >myliles sie.
    >
    >dla mnie EOT bo marnujesz tylko czas nie wnoszac nic do dyskusji.

    dyskusji? smieszny jestes. o jakiej ty dyskusji mowisz? czy ja w
    ogole z toba rozmawialem? czepiasz sie moich argumentow. przeczytaj
    jeszcze raz swoj post. <rs>

  • 168. Data: 2009-07-19 20:13:34
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
    >To gdzie masz, pyszałku, tak zwaną wrotkę, wskazującą komu odpowiadasz?

    Pine'a używasz, że wątkowania nie masz, czy co?

    --
    \------------------------/ 007 of Borg: On Her Majesty's Secret Assi-
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 169. Data: 2009-07-19 20:32:53
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl>

    Silly, silly Mariusz Kruk nabazgrału:

    > Pine'a używasz, że wątkowania nie masz, czy co?

    Wrotka to grzeczność. A argument o wątkowaniu jest bzurny.

    --
    tbr

  • 170. Data: 2009-07-20 06:43:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tiber"
    >Wrotka to grzeczność.

    Wrotka jest nadmiarowa względem wątkowania, chociaż miła.

    >A argument o wątkowaniu jest bzurny.

    Powiedz to autorom RFC 1036

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I WILL NOT BRIBE PRINCIPAL SKINNER(Bart
    .\....@e...eu.org.\.\. Simpson on chalkboard in episode 8F03)