  • 11. Data: 2009-01-18 15:03:31
    Temat: Re: MIN-HEIGHT w IE6
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    Zgubilem sie w Twojej interpretacji wiec podam przyklad.

    CSS zwykly
    #dupa {margin: 0; background: #d00; color: #a00; font-weight: bold;}

    CSS ie6
    #dupa {margin: 10px; background: #d00; color: #000;}

    w efekcie dostaniesz wiec cos takiego:
    #dupa {margin: 10px; background: #d00; color: #000; font-weight: bold;}

    oczywiscie, height "nadpisze" Ci min-height, ale tylko dlatego, ze
    IE nie bedzie umialo min-height zinterpretowac.

    tak naprawde, pojawi sie zarowno atrybut min-height jak i height.
    min-height jako ignorowany, nie bedzie mial wplywu na wyglad.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 12. Data: 2009-01-18 15:13:48
    Od: hazet <h...@n...pl>

    rezist.com pisze:
> [...]
    >
    > tak naprawde, pojawi sie zarowno atrybut min-height jak i height.
    > min-height jako ignorowany, nie bedzie mial wplywu na wyglad.

    Rozumiem i wiem na czym to polega.
    Przykład nawet się przydał.

    Chciałem się upewnić, że min-height zostanie zignorowany w IE6 i upewniłem.

    ok eot :D