  • 11. Data: 2017-06-12 21:15:45
    Temat: Re: Malutki kompresorek do 8 bar
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A pompka do opon samochodowych ?

    Tzn. taki?

    https://www.fastdeal.pl/files/offer_images/xl/82340_
    3.jpg

    Też za duże :(

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 12. Data: 2017-06-12 21:16:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Taki luzny pomysl - pompka do ekspresu.
    > http://allegro.pl/pompa-pompka-ulka-ep5-48w-ekspresu
    -ciesnieniowego-i5371976287.html

    > Jesli by potrafila sprezyc powietrze,

    Nie potrafi - jak mi się skończy woda w ekspresie, to dłuuugo muszę
    czekać, zanim uda mu się zassać...

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 13. Data: 2017-06-12 21:17:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PeJot <P...@n...pl> wrote:

    > Nie potrafi. A co do zasilania, to taka pompka zasilana jest wyłącznie
    > AC, ale w sobie ma wbudowaną diodę - zasilanie jednopołówkowe.

    Właśnie ta dioda mnie zastanawiała - czemu? Na jednej połówce tłoczy, na
    drugiej odpuszcza?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 14. Data: 2017-06-12 21:18:25
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kojletjo <k...@j...pl> wrote:

    > Jakiś kompresor od zawieszenia?
    > np. taki
    > http://allegro.pl/bmw-e39-kompresor-zawieszenia-nivo
    -1082099-i6717858268.html

    Hmm, jakie to ma rozmiary? Jaki pobór prądu? Bo rozumiem że umie tłoczyć
    powietrze?

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 15. Data: 2017-06-12 21:32:05
    Od: 4...@g...com

    Jak bylem mlody i piekny to w trabancie zainstalowalem elektryczny dzwonek od
    tramwaju. Efekt byl lepiej niz porazajacy bo ludzie spierdalali na ulicach na ktorych
    szyn nie bylo.

  • 16. Data: 2017-06-12 21:34:41
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 21:17, Adam Wysocki pisze:

    > Właśnie ta dioda mnie zastanawiała - czemu? Na jednej połówce tłoczy, na
    > drugiej odpuszcza?

    Jakoś mnie to nie interesowało - dioda ( sprawna ) ma być i koniec, a
    dodatkowo jest ona zalana tworzywem.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 17. Data: 2017-06-12 21:59:57
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    4...@g...com wrote:

    > Jak bylem mlody i piekny to w trabancie zainstalowalem elektryczny
    > dzwonek od tramwaju. Efekt byl lepiej niz porazajacy bo ludzie
    > spierdalali na ulicach na ktorych szyn nie bylo.

    Ale koła nim nie podpompujesz :)

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]

  • 18. Data: 2017-06-12 22:11:28
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-06-12 o 21:16, Adam Wysocki pisze:

    -ciesnieniowego-i5371976287.html

    > Nie potrafi - jak mi się skończy woda w ekspresie, to dłuuugo muszę
    > czekać, zanim uda mu się zassać...

    No to niech pompuje płyn. Zbiornik z membraną.

    Robert

  • 19. Data: 2017-06-12 23:14:36
    Od: Kojletjo <k...@j...pl>

    W dniu 12.06.2017 o 21:18, Adam Wysocki pisze:

    -1082099-i6717858268.html

    > Hmm, jakie to ma rozmiary? Jaki pobór prądu? Bo rozumiem że umie tłoczyć
    > powietrze?

    Z tego co napisałeś powyżej, za duże( ok.200x150x150).
    Takie całkiem małe to pompki do centralnego
    zamka, Mercedesowe do 3 bar podobno.

    --
    Stq

  • 20. Data: 2017-06-13 02:14:43
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 04:14:36 UTC+9 użytkownik Adam Wysocki napisał:

    > Wszystkie te są za duże...

    No to łatwo nie będzie. Na 3.5 bara są takie zabawki: tiny.pl/g193z

    Ewentualnie takie, ale z baterią: tiny.pl/g1933 jak odpiłujesz baterię to nawet
    mniejsze wychodzi.

    to jest bliżej, 5.5 bara: tiny.pl/g1whh
    tu wygląda tak samo, a pompuje podobno 6.9 bara: tiny.pl/g1whx
    To daje ponad 20 bar, ale pewnie za duże: tiny.pl/g1whq