  • 11. Data: 2011-08-09 13:41:27
    Temat: Re: Mam sposob na wiszacych na dupie.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-09 12:54:32 +0200, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę"

    > Taaa...a cała reszta

    Zacytuj, albo przyznaj że cię ponosi.

    Jeszcze raz - może dotrze - mam dobrze ustawione spryskiwacze, uznaję
    za wieśniaka każdego, kto ma je ustawione źle.

    Jeśli nie możesz z tym żyć - przenieś się na inną planetę.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 12. Data: 2011-08-09 13:50:21
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Jasna, jasne.
    Na pewno kupujesz ten nowy lepszy płyn z nową formułą (moje "ulubione"
    słowo) samonaprowadzania i taki płyn tryska na szybę, a potem ulega
    natychmiastowej anihilacji wraz z brudem z szyby.
    Weź się przejedź kiedyś za WŁASNYM autem i sprawdź naocznie.
    No chyba, że nie jeździsz, tylko bawisz się spryskiwaczami na postoju.
    Jacek

  • 13. Data: 2011-08-09 13:51:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

    > Zacytuj, albo przyznaj że cię ponosi.
    >

    > Jeszcze raz - może dotrze - mam dobrze ustawione spryskiwacze, uznaję
    > za wieśniaka każdego, kto ma je ustawione źle.

    Jesteś w stanie określić w które miejsce szyby trafia strumień ze
    spryskiwacza (mam na myśli wysokość) jest to 10cm od dołu? w połowie?
    jednym słowem gdzie? podaj również markę i model pojazdu

    > Jeśli nie możesz z tym żyć - przenieś się na inną planetę.

    zieeew...

  • 14. Data: 2011-08-09 14:46:44
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-08-09 13:39, Bydlę pisze:

    > A załóż się.
    > :-)
    O ile nie jeździsz jakimś nietypowym pojazdem z pionową przednią szybą,
    czy coś, to jestem gotów. Prędkości pozamiejskie, ilość płynu taka, żeby
    myło (a nie tylko "aby było"), dysze ustawione tak, żeby wycieraczki nie
    szorowały po suchym szkle i nie ma ch... - musi trochę polecieć za samochód.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2011-08-09 15:02:58
    Od: Mariusz Chwalba <m...@c...net>

    On 09.08.2011 14:46, LEPEK wrote:

> [...]
    > myło (a nie tylko "aby było"), dysze ustawione tak, żeby wycieraczki nie
    > szorowały po suchym szkle i nie ma ch... - musi trochę polecieć za

    W SLK na przykład nie leci poza szybę. Jakby leciało, poczułbym :-)

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 16. Data: 2011-08-09 15:11:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Bartłomiej,

    Tuesday, August 9, 2011, 11:44:19 AM, you wrote:

    > Kiedyś myślałem nad "symulatorem hamowania" - ręcznym przyciskiem,
    > którego wciśnięcie włącza światła hamowania. A na mrugających światłami
    > miałem taki pomysł, żeby zamontować na tylnej półce jakąś "po byku"
    > lampę błyskową. Ale chwilowe włączenie tylnych przeciwmgielnych też bywa
    > skuteczne.

    Symetryczne tylne przeciwmgielne w połączeniu z lekkim przyśpieszeniem
    działają cuda.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-08-09 15:42:17
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-08-09 11:32, Bydlę wrote:

    > U mnie (mam prawidłowo ustawione dysze) płyn nie tryska poza szybę.
    > Ale rozumiem wieśniaków ze źle ustawionymi...

    To nie jest kwestia ustawienia dyszy, tylko mozolnych wysilkow
    projektantow nadwozia i miesiecy testow w tunelu aerodynamicznym aby
    sprawic ze jego bryla spelnia swoja podstawowa funkcje - idealnie
    kieruje oplyw powietrza by nie uronic zadnej kropli poza obrys szyby.

    --

    memento lorem ipsum

  • 18. Data: 2011-08-09 16:07:20
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-08-09 15:02, Mariusz Chwalba pisze:

    > W SLK na przykład nie leci poza szybę. Jakby leciało, poczułbym :-)

    Przy otwartym dachu trochę inna jest "droga" powietrza. Na pewno
    zauważyłeś, że włosy zawiewa raczej w przód, a nie w tył?

    Pozdr,

  • 19. Data: 2011-08-09 16:31:31
    Temat: mam lepszy
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o> napisał(a):

> [...]
    > Bardziej niĹź innym
    > Biuro
    > BOSS
    > Zamykam oczy
    > Zatykam nos
    > I dalejĹźe w dupÄ&#65533;
    > Bez smarowania
    > Taki ukĹ&#65533;ad
    > Taki fakt
    > A za oknami stolica
    > Od sukcesu aĹź puchnie
    > Potem podwĹ&#65533;adnych kilku
    > W gĂłwno wbijam
    > DzieĹ&#65533; tak mija caĹ&#65533;y
    > Niech lepiej siÄ&#65533; starajÄ&#65533;

    Dodajesz gazu i jednocześnie naciskasz pedał hamulca. Ale nie żeby hamował a
    żeby się światła stopu zapaliły. Działa za każdym razem. Czasami nawet słychać
    jak skutecznie.

  • 20. Data: 2011-08-09 16:46:42
    Temat: Re: mam lepszy
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a wystarczy sie po prostu zastanowic - czy moze pomalowac sobie tyl
    samochodu czy nie.
    jesli odpowiedz twierdzaca zahamuj gwaltowniej niz zwykle, spiszcie kwity i
    do aso:)

    a na serio - ja tez tak mialem (siedzialem na zderzaku za blisko) i dopiero
    z czasem wyuczylem sobie nawyk trzymania wlasciwego dystansu. i nie ma w tym
    zadnej magii czy mojej zadziornosci - po prostu wydawalo mi se ze ten
    dystans byl prawidlowy.