  • 11. Data: 2015-05-28 14:47:40
    Temat: Re: Maps.me vs Here vs ? - mapy offline
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 28 May 2015 14:28:00 +0200
    "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    > Żadnych lagów nie ma. Można jechać nie patrząc na ekran - komunikat jest
    > wtedy gdy powinien.

    Ok dzięki.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 12. Data: 2015-05-28 15:08:31
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-05-28 o 07:31, szerszen pisze:
    > Rozwijając pytanie, ma ktoś jakieś doświadczenia w kwestii darmowych map i
    nawigacji offline?

    > System Android. Miałem Here, ale ich mapy zajmują więcej miejsca niż Maps.me, nie
    wiem jak z jakością, bo głównie używam onlineowych, jednak czasem trzeba obyć się bez
    dostępu do netu i co wtedy?
    > Obie mapy wyglądają przyzwoicie, jednak nie wiem jak z ich dokładnością, czy
    możliwościami nawigacyjnymi. Może ktoś używa stale i może się podzielić wiedzą,
    ewentualnie może jest jeszcze coś ciekawszego, lepszego, na co warto zwrócić uwagę?

    Nie próbowałem zbyt wielu ale Map Factor daje radę.
    Darmowe mapy OSM są naprawdę niezłe. W lutym jechałem 1600 km, do
    południowej Francji. Źle skręciłem w Paryżu (małe uliczki, blisko
    siebie), Map Factor wyprowadził mnie z tego bagna bez problemu.
    I to był jedyny problem na trasie.

    JK

  • 13. Data: 2015-05-28 20:01:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    @tlen.pl...

    > Z map Nokii (Here) korzysta większość producentów nawigacji oraz
    > Microsoft. Jeśli chodzi o ogólnoświatowe systemy to masz jeszcze do wyboru
    > mapy Apple (kiepskie) oraz Google (bardzo dokładne, ale niewygodne bez
    > internetu).

    I przede wszystkim dużo lepszy Tele Atlas (Tom Tom), oraz lokalni dostawcy.

  • 14. Data: 2015-05-28 22:41:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Żadnych lagów nie ma.
    jaki telefon?
    ToMasz

  • 15. Data: 2015-05-29 10:13:23
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > jaki telefon?

    Xperia mini

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 16. Data: 2015-05-29 10:15:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > I przede wszystkim dużo lepszy Tele Atlas (Tom Tom), oraz lokalni
    > dostawcy.

    A od kiedy TomTom jest darmowy?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2015-05-29 11:23:41
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-05-29 o 10:15, Ergie pisze:

    > A od kiedy TomTom jest darmowy?

    TomTom oczywiście nie jest, ale jego mapy gdzieś widziałem (panorama
    firm i coś jescze) w darmowej nawigacji.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 18. Data: 2015-05-29 12:06:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości

    >TomTom oczywiście nie jest, ale jego mapy gdzieś widziałem (panorama
    >firm i coś jescze) w darmowej nawigacji.

    Ale takiej internetowej ?
    Bo Teleatlas zyje ze sprzedazy map, nie z rozdawania za darmo.

    Jesli jakis klient zechce zaplacic za mapy, aby na swojej stronie
    internetowej udostepnic darmowa nawigacje, to TA pewnie nie bedzie
    oponowal ... ale ciekawe ile zazada ...

    J.

  • 19. Data: 2015-05-29 12:40:44
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-05-29 o 12:06, J.F. pisze:

    > Ale takiej internetowej ?
    > Bo Teleatlas zyje ze sprzedazy map, nie z rozdawania za darmo.
    [...]

    No przecie pisałem :) - Panorama Firm darmowa nawigacja na androida ma
    mapy TomToma (tylko Polska niestety)

  • 20. Data: 2015-05-29 13:33:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > A od kiedy TomTom jest darmowy?

    Chodzi o mapy a nie urządzenie.
    Oczywiście formalnie chyba bezpłatnych nie ma, tylko w cenie nawigacji.