  • 11. Data: 2016-12-12 21:45:38
    Temat: Re: Matka do SD do pendrajwu
    Od: Gil <g...@g...pl>

    In article <o26fkl$nf7$1@node1.news.atman.pl>, n...@d...spamerow says...

    > Proponuję Kingston MobileLite G4 (USB 3.0).
    > Ma gniazda na SD i na micro SD, przy czym obydwa gniazda widać jako osobne napędy
    (można przekopiować z microSD na SD lub w drugą stronę - nie zawsze taka
    funkcjonalność występuje).
    > Zastanów się nad kształtem - jednemu bardziej pasuje płaski i szeroki, innemu wąski
    i gruby, podobnie z kierunkiem wkładania karty.

    > -----

    Dzieki. To wybrałem. Wszystkim dzieki za pomoc. Jeszcze usenet nie umarł
    !!!! Choć już blisko. Z tego co obserwuję najlepiej trzyma sie
    misc.samochody i rec.kuchnia.