  • 11. Data: 2018-09-21 17:40:38
    Temat: Re: Mb/s
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A nie 1024?

    -----
    > 1000 bitów/s

  • 12. Data: 2018-09-21 17:42:53
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ale możesz ich zrobić na szaro podłączając do modemu jednocześnie np. dwa-trzy
    komputery każdy z kartą po 100 Mbps ;-))

    -----
    > Powiedziano mi kiedyś, że dlatego nie mam internetu o szybkości 150 Mb/s bo nie mam
    karty sieciowej 1GB.

  • 13. Data: 2018-09-21 18:02:11
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 21-09-2018 o 17:15, Animka pisze:
> [...]
    >>> 7
    >>> ms
    >>> Pobieranie
    >>> 59,7
    >>> Mbps
    >>> Wyśyłanie

    > To by się nawet zgadzało. Taką mam kartę sieciową, a płacę za internet
    > 150 Mb/s.
    > Powiedziano mi kiedyś, że dlatego nie mam internetu o szybkości 150 Mb/s
    > bo nie mam karty sieciowej 1GB.
    > Nie mam sił już pytać tego UPC dlaczego mam szybkość połączenia np. 59,7
    > Mb/s, a nie chociaż ok. 100 Mb/s. Gdyby w teście wychodziło chociaż 20
    > Mb/s więcej od 59,7 to bym tego tak nie roztrząsała. Nie ma nawet sensu
    > wymieniac karty sieciowej (zintegrowana), bo też mnie będą kiwać.

    To zależy skąd ciągniesz( te 100Mb/s), a nawet przez jakich pośredników,
    ale np. od M$ powinno spokojne zbliżać się do 100Mbps(100Mb/s) czyli w
    praktyce ok. 11-12MB/s.

    miab

  • 14. Data: 2018-09-21 18:55:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 18:02, miab pisze:

    > To zależy skąd ciągniesz( te 100Mb/s), a nawet przez jakich pośredników,
    > ale np. od M$ powinno spokojne zbliżać się do 100Mbps(100Mb/s) czyli w
    > praktyce ok. 11-12MB/s.

    UPC raczej pośredników nie ma. Chyba, że mi jakiegoś swojego znajomego
    podłączyli za friko.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-09-21 19:12:02
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 21-09-2018 o 18:55, Animka pisze:

    > UPC raczej pośredników nie ma. Chyba, że mi jakiegoś swojego znajomego
    > podłączyli za friko.

    Każdy ma pośredników (bywa że i ze 20 w jednej transmisji) - tak działa
    internet.

    miab

  • 16. Data: 2018-09-22 00:11:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-21, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
> [...]
    >>> 7
    >>> ms
    >>> Pobieranie
    >>> 59,7
    >>> Mbps
    >>> Wyśyłanie

    > Dzięki. Po podzieleniu wychodzi maleńko i nie pasuje do karty sieciowej
    > 100 Mb/s.

    Do karty może nie, ale pasuje do typowych wyników testów prędkości sieci
    na kablówce. Takie testy nie pokazuja prędkości karty oczywiście, a
    prędkości przesyły na/do serwera.

    Tak więc teraz pytanie, co to za prędkości?

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2018-09-22 00:56:04
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-21 o 19:12, miab pisze:

    > Każdy ma pośredników (bywa że i ze 20 w jednej transmisji) - tak działa
    > internet.

    Czyli ktoś mi podkrada mój transfer. Proxy nie używam, Kabel "idzie" ze
    skrzymki na korytarzu do mieszkania i do modemu Horizon, a kabel do
    internetu jest podpięty też do tego modemu i do komputera.Telewizja po
    HDMI. Moglabym mieć też w komputerze internet po Wi-Fi (nie mam co
    prawda tej karty w komputerze), ale wolę po światłowodzie.

    --
    animka

  • 18. Data: 2018-09-22 00:57:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

> [...]
    > prędkości przesyły na/do serwera.
    >
    > Tak więc teraz pytanie, co to za prędkości?

    Takie jakie podałam w swoim poście na samym początku. Czyli prędkoć
    internetu.

    --
    animka

  • 19. Data: 2018-09-22 01:28:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-21, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > Takie jakie podałam w swoim poście na samym początku. Czyli prędkoć
    > internetu.

    No to jak już Ci napisano, to nie jest prędkość Twojej karty, a
    połączenia z zewnętrznym serwerem. Tyle może wyciągać zarówno starszej
    generacji "fast ethernet" jak i bardziej współczesna "gigabitowa".

    Jak chcesz wiedzieć pi x drzwi ile bardziej realnie wyciąga ta karta, to
    w najprostszym wykonaniu popatrz na prędkości 2-ch komputerów
    połączonych kabelkiem w swojej domowej sieci. Kopiując z jednego na
    drugi pod windows powinnaś mieć coś w stylu 5-15MB/s i 40-80MB/s
    odpowiednio dla starszej i tej gigabitowej. MB - megaBAJT.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2018-09-22 01:28:15
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 22-09-2018 o 00:56, Animka pisze:

> [...]
    > HDMI. Moglabym mieć też w komputerze internet po Wi-Fi (nie mam co
    > prawda tej karty w komputerze), ale wolę po światłowodzie.

    Nie jest dokładnie odwrotnie. Dzięki czyjejś uprzejmości otrzymujesz
    informacje za które nie płacisz.

    miab