  • 81. Data: 2018-09-24 23:18:12
    Temat: Re: Mb/s
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Gdybyś ze swojej strony wykazała inicjatywę, to z pewnością wiele osób
    > by pomogło tu na grupie.
    > Ale wiem, że zadać pytanie trudniej niż na nie odpowiedzieć. :-)

    A co tu pomagać. Rozwiążę umowę z UPC. Karty jeszcze nie kupiłam.
    Jak kupię to pewnie taką na USB.

    --
    animka

  • 82. Data: 2018-09-25 02:50:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-09-24, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "Mateusz Viste" 5ba88adb$0$11067$4...@n...free.fr

    > Nigdy tyle nie otrzymałem.

    Sprawdziłem i ja, i może i Mateusz ma w jakimś stopniu ma rację. Z
    mojego laptopa (ac) do Maliny B2+ (100base) wyciągam 10.7MB/s. Po drodze
    Unifi AC, RB750G, programowy router pod Linuxem, i switch, do kupy ~30m
    kabla.

    Ale tez nie zapominajmy, że nie wiemy, co tam u Animki naprawdę siedzi.

    --
    Marcin

  • 83. Data: 2018-09-25 10:20:58
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 22.09.2018 o 18:21, Animka pisze:

    > A to co to jest?
    > http://app.upc.pl/asystent-predkosci-lacza/
    > http://www.speedtest.pl/
    > Chodzi mi właśnie o szybkość połączenia na co zawarłam umowę.
    > Mam już mętlik w głowie.

    Zobacz, na tym samym łączu i komputerze:
    http://www.speedtest.net/result/7664209572.png
    http://www.speedtest.net/result/7664212911.png
    http://www.speedtest.net/result/7664215189.png
    http://www.speedtest.net/result/7664222007.png
    http://www.speedtest.net/result/7664224203.png
    http://www.speedtest.net/result/7664226458.png

    Trzy ostatnie pozycje to serwery z Warszawy - widzisz "delikatną" różnicę?

  • 84. Data: 2018-09-25 12:29:09
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Nawet jak ma sieciówkę zintegrowaną, to można dołożyć drugą sieciówkę gigabitową na
    karcie w złącze (PCI czy to tam jest).
    Sa też przejsciówki z USB na ethernet, ale to szkoda zachodu dla stacjonarnego.

    -----
    > Gdyby on nie miał płyty głównej zintegrowanej z kartą sieciową to pewnie nie byłoby
    problemu wymienić.

  • 85. Data: 2018-09-25 12:48:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Gdybyś ze swojej strony wykazała inicjatywę, to z pewnością wiele osób
    > by pomogło tu na grupie.
    > (...)

    Kilka razy tu na grupie proponowałem Animce pomoc, bo swego czasu co
    kilka dni przejeżdżałem w jej okolicach.
    Ostatnim razem zostałem przez nią potraktowany dość grubymi inwektywami
    - prawdopodobnie pomyliła mnie z kimś innym.
    Zresztą nie tylko ja jej proponowałem pomoc.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 86. Data: 2018-09-25 13:32:42
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Dla takiej wizyty musiałaby na siebie nałozyć dżichab czy jak tam się ta
    anonimizująca szata nazywa ;-)
    Ale i tak napisałbyś, że oczy świecą w niskiej podczerwieni, jak to u bota,
    wiadomo... ;-))

    -----

  • 87. Data: 2018-09-25 15:18:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > Ale tez nie zapominajmy, że nie wiemy, co tam u Animki naprawdę siedzi.

    A co ma siedzieć? Ktoś podpiął kogoś pod mój kabel w skrzynce na korytarzu.

    --
    animka

  • 88. Data: 2018-09-25 15:29:41
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-25 o 12:48, Adam pisze:

> [...]
    > - prawdopodobnie pomyliła mnie z kimś innym.
    > Zresztą nie tylko ja jej proponowałem pomoc.

    Raczej to Ty mnie pomyliłeś z kimś innym. Masz bujną wyobraźnię.
    Ponadto nie potrzebowałam żadnej pomocy,

    --
    animka

  • 89. Data: 2018-09-25 16:03:12
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-09-25 o 10:20, BQB pisze:
> [...]
    > http://www.speedtest.net/result/7664226458.png
    >
    > Trzy ostatnie pozycje to serwery z Warszawy - widzisz "delikatną" różnicę?

    Exatel to firma dla firm (tylko). Robili programy i dostarczają internet
    dla rządu, ministerstw i bodajże ZUS-u.
    Kanałów telewizyjnych oczywiście nie oferują.

    Przedtem miałam internet na światłowodzie (mamy doprowadzony do bloku
    światłowód) i kablówkę w sieci osiedlowej. Wiele lat-do czasu aż spalili
    skrzynkę na którymś piętrze i poszedł w diabły mój router. Nie umieli
    potem go skonfigurować i tak napieprzyli, że ja sama korzystając ze
    ściągawki swoich ustawień też nie mogłam go skonfigurować. Może ten
    router padł.
    W zwiążku z tym zawarłam umowę z UPC i jestem bardziej zadowolona, tylko
    szybkość transferu drastycznie mi spadła.

    --
    animka

  • 90. Data: 2018-09-25 16:13:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-09-25 o 15:29, Animka pisze:
    > Ponadto nie potrzebowałam żadnej pomocy,

    Ale my wiemy lepiej czy potrzebujesz pomocy. :-)

    Robert