  • 1. Data: 2019-09-20 20:16:28
    Temat: Micro-Cap stał się bezpłatny..
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    .. bo producent się zwinął.. Szkoda ich. Jednocześnie bardzo miły gest z
    ich strony.

    http://www.spectrum-soft.com/index.shtm

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 2. Data: 2019-09-20 20:55:44
    Temat: Re: Micro-Cap stał się bezpłatny..
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Sep 2019 20:16:28 +0200, Michal napisał(a):

    > .. bo producent się zwinął.. Szkoda ich. Jednocześnie bardzo miły gest z
    > ich strony.
    >
    > http://www.spectrum-soft.com/index.shtm

    Eeeech, żebym miał taką maszynę kiedy byłem młodszy... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-09-21 17:57:11
    Od: Szyk Cech <s...@s...pl>

    On 20.09.2019 20:16, Michal wrote:
    > .. bo producent się zwinął.. Szkoda ich. Jednocześnie bardzo miły gest z
    > ich strony.
    >
    > http://www.spectrum-soft.com/index.shtm

    Trochę się zdziwiłem... przyznaję... Ale nie tym gestem tylko tym, że
    chyba tego programu używałem pod koniec lat 90. XXw. w technikum i potem
    na początku XXIw. na politechnice.

    Mówisz, że to miły gest... To gest jedynie symboliczny, bo wyjdzie
    Windows 10 w wersji Piard Bila i już nie skorzystasz.
    Prawdziwym gestem było by ogłoszenie kwoty za jaką społeczność może
    wykupić źródła lub wręcz publikacja ich na github.com .

  • 4. Data: 2019-09-21 20:27:22
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 21.09.2019 o 17:57, Szyk Cech pisze:

> [...]
    > Prawdziwym gestem było by ogłoszenie kwoty za jaką społeczność może
    > wykupić źródła lub wręcz publikacja ich na github.com .

    Domyślam się, że nie mogli tego zrobić bo pewnie jakaś część kodu
    (zapewne ta związana z samym silnikiem symulacji) chroniona jest jakimiś
    patentami albo innymi zobowiązaniami prawnymi wobec autorów.

    Jakub Rakus