  • 51. Data: 2016-10-26 21:35:38
    Temat: Re: Miernik stołowy
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 08:26, ww pisze:

    > Czy to był ten sprzedawca szrotu u którego kupiłem swojego fluke? W
    > końcu miałem 2 i żadnym nie dało się nic zmierzyć. Sprzedawca wyjątkowo
    > niechętny do pomocy, ostatecznie nie wiem nawet czy po moim odesłaniu
    > w ogóle sprawdzał ten złom czy nie. Odradzam kupowanie gównianych
    > mierników od gównianych sprzedawców.

    Tak, nie chcę go bronić ale kupiłem u niego 3 mierniki, tylko z tym
    HP/fluke miałem problemy, pozostałe działają perfekcyjnie i nie są
    rozkalibrowane, zresztą ten HP/Fluke też teraz dobrze działa, miał mały
    niekontakt na stykach.
    Więc to Ty miałeś pecha.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 52. Data: 2016-11-01 12:00:03
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-10-25 o 18:43, janusz_k pisze:
> [...]
    LUS-DIGITAL-MULTIMETER-CON-CUSTODIA-IN-PELLE/3713698
    04491

    > To był tylko przykład, musisz poczekać na inną aukcję.

    > Ja kupiłem do domu z plusem a do roboty bez, w sumie niewielka różnica,
    > z plusem ma przełączanie ilości cyfr 4,5 i 6 i trochę inaczej pomiar
    > oporności i diod sie wybiera.

    Ma też pomiar temperatury. Ale nie o tym chciałem.
    Ustrzeliłem ten miernik. Po podłączeniu zasilania trochę pływał. Przy
    wymianie gniazdek na bezpieczne (większość moich przewodów pomiarowych
    ma bezpieczne wtyczki) zauważyłem dziwną rzecz. Ktoś przeciął ścieżkę
    masy prowadzącą do napylonego grafitem ekranu na wewnętrznej stronie
    obudowy, na chama, gwoździem. Po połączeniu miernik przestał pływać.
    Czyżby oni psuli te mierniki przed demobilem? Zdumiewające.

    P.P.

  • 53. Data: 2016-11-04 20:23:06
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-11-01 o 12:00, Paweł Pawłowicz pisze:

    LUS-DIGITAL-MULTIMETER-CON-CUSTODIA-IN-PELLE/3713698
    04491

    > Ma też pomiar temperatury. Ale nie o tym chciałem.
    A tak, zapomniałem :)

> [...]
    > obudowy, na chama, gwoździem. Po połączeniu miernik przestał pływać.
    > Czyżby oni psuli te mierniki przed demobilem? Zdumiewające.
    Wątpię, ja miałem w stanie idealnym.
    Wg Mnie to raczej radosna "tfurczość" poprzedniego użytkownika.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 54. Data: 2016-11-04 20:59:41
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2016-11-04 o 20:23, janusz_k pisze:

    > A tak, zapomniałem :)

    > Wątpię, ja miałem w stanie idealnym.
    > Wg Mnie to raczej radosna "tfurczość" poprzedniego użytkownika.

    Raczej jednego ktoś zapomniał zepsuć. Szmelc ze śmietnika.

  • 55. Data: 2016-11-05 18:27:33
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-11-04 o 20:59, ww pisze:

    > Raczej jednego ktoś zapomniał zepsuć. Szmelc ze śmietnika.

    https://www.holzleitner.com/el/solartron-7150/index-
    en.html

    A tu twój "śmietnik", cytat ze strony

    "Some years ago, a large quantity of 7150 series meters from NATO
    surplus hit the second-hand test gear market, making it readily
    available at an affordable price. Some even came with the original
    leather carrying cases including probe sets. Didier (KO4BB) has copies
    of the Solartron 7150 plus user and service manuals as well as the EPROM
    images in his amazing online collection of manuals. "

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 56. Data: 2016-11-05 19:05:12
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz"

    Zastanawiam się nad kupnem miernika stołowego. I nie mogę znaleźć nic
    sensownego, albo ceny z kosmosu, albo parametry "takie sobie". Jakieś
    dobre rady? :-)
    ---
    Mógłbyś go sobie zrobić