  • 11. Data: 2018-06-18 12:39:40
    Temat: Re: Miotacz ognia Muska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:8b746cef-bdba-4f52-b7ee-cf05a96346f3@go
    oglegroups.com...
    >Tesla jest w nieciekawej sytuacji bo pierwsi klienci to z reguly
    >celebryci, na razie mieli farta: koreanski aktor, drugorzedny rezyser
    >ale jakby trafilo np na di Caprio to inwestorom mogloby sie nie
    >spodobac ... boski Leo usmazony na skwarek to nawet Muskowi sie nie
    >upiecze :-)

    Jesli "bez przyczyny", to zazwyczaj jest czas na opuszczenie pojazdu
    (sprawdzic czy zamki nie maja blokady).
    Ale antyreklama zostaje :-(

    Gorzej, gdy plomienie beda tak buchac, ze np nie da sie dziecka
    wyciagnac ...

    J.

  • 12. Data: 2018-06-18 13:25:26
    Od: p...@g...com

    -- Gorzej, gdy plomienie beda tak buchac, ze np nie da sie dziecka wyciagnac

    to pytanie do Muska a raczej dzialu PR

    https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/
    2016_Model_S_Emergency_Response_Guide_de.pdf

    czy naprawde maske otwiera sie w Modelu S tylko z pilota ? a jak zasilanie padnie
    albo klucz sie zniknie ? bufamy sie az do popiolu ? aha i gdzie instrukcja do Modelu
    3 ? auto w sprzedazy a nie ma instrukcji ratowniczej ?

  • 13. Data: 2018-06-18 13:29:20
    Od: p...@g...com

    BRANDBEKÄMPFUNG
    BRAND DER HOCHVOLTBATTERIE MIT WASSER BEKÄMPFEN. Wenn die Batterie Feuer fängt, hohen
    Temperaturen ausgesetzt ist
    oder Hitze bzw. Gase erzeugt, kühlen Sie die Batterie mit viel Wasser ab. Im
    Brandfall muss die Batterie unter direkter Strahleinwirkung
    mit bis zu 3000 Gallonen Wasser gelöscht und gekühlt werden.

    to jakas prowizorka, tekst jest po niemiecku ale wartosci podane w galonach :-) ja
    rozumiem ze geniusz i wizjoner ma prawo nie pamietac o szczegolach ale czy ktos
    ogarnia ten balagan ?

  • 14. Data: 2018-06-18 13:37:42
    Od: p...@g...com

    Passat B8 GTE ma baterie tylko pod tylna kanapa, Tesla S na calej dlugosci i
    faktycznie moze byc ciezko wysiasc jak bateryjka bufnie zarem :-) ale mam
    innowatorski pomysl: szyberdach otwierany mechanicznie (na korbke) i unikniemy
    grillowania :-)

  • 15. Data: 2018-06-18 14:27:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]

    >aha i gdzie instrukcja do Modelu 3 ?
    >auto w sprzedazy a nie ma instrukcji ratowniczej ?

    A do innych samochodow jest ?
    I strazacy zaczynaja akcje od odszukania instrukcji ?

    Fakt, ze to jest na tyle nowe i nietypowe, ze powinna taka instrukcja
    byc ... ale jakze to - zaczynac marketing od informowania co robic w
    razie zapalenia ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2018-06-18 14:32:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >mit bis zu 3000 Gallonen Wasser gelöscht und gekühlt werden.

    >to jakas prowizorka, tekst jest po niemiecku ale wartosci podane w

    Ale zapomnieli o szczegolach. Jesli np elektrolit zawiera to
    https://en.wikipedia.org/wiki/Dimethyl_carbonate

    To mozna tak te 3000 galonow spuscic do kanalizacji, albo wsiaknac w
    trawnik ?

    >ja rozumiem ze geniusz i wizjoner ma prawo nie pamietac o szczegolach
    >ale czy ktos ogarnia ten balagan ?

    No, Tesle od 10 czy wiecej lat jezdza ...

    J.

  • 17. Data: 2018-06-18 14:35:26
    Od: p...@g...com

    --A do innych samochodow jest ?

    w Niemczech tak
    https://www.adac.de/infotestrat/ratgeber-verkehr/sic
    her-unterwegs/rettungskarte/default.aspx?ComponentId
    =32955&SourcePageId=41340

    --I strazacy zaczynaja akcje od odszukania instrukcji ?

    a po co ? wiekszosc modeli maja obcykane a jak jakis egzotyczny to pewnie tablet
    10-tka styka

    --Fakt, ze to jest na tyle nowe i nietypowe, ze powinna taka instrukcja
    byc ... ale jakze to - zaczynac marketing od informowania co robic w
    razie zapalenia ? :-)

    a pamietasz instrukcje mikrofalowki ktora NIE mowila o wsadzaniu zywych zwierzat do
    srodka ? to USA tam wszystko jest mozliwe :-)

  • 18. Data: 2018-06-18 16:15:23
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-18 o 13:37, p...@g...com pisze:
> [...]
    innowatorski pomysl: szyberdach otwierany mechanicznie (na korbke) i unikniemy

    Chyba z katapultą...
    T.

  • 19. Data: 2018-06-18 16:18:07
    Od: p...@g...com

    --Chyba z katapultą...

    za extrasy Musk liczy podwojnie :-)

  • 20. Data: 2018-06-19 15:19:03
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >unikniemy grillowania :-)
    zapodac wystrzeliwane fotele jak w mysliwcach. tylko dach dopracowac coby
    nie bylo jak w 'Top Gun'